Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas helaas, ik zat in Nijmegen maar nu in Oss...

Ik trouwens dat het zondag echt gaat lukken... Wij hebben een pup van 9 weken oud die ons weinig nachtrust gunt... -O-
 
Laatst bewerkt:
Update:
Het word takke heet zondag. 29 graden zo in de omgeving van de route met windkracht 2. Dus dat zal heerlijk rijden zijn maar ook flink warm en zweten.

Daarom lijkt het mij slim om even ergens halverwege het eerste deel van de route, die route duurt ongeveer 2 uur, dus ongeveer na 1 uurtje sturen, zo omstreeks 12 uur even een drinkpauze te houden ergens op een parkeerterrein en dan na een kwartiertje weer door te rijden. Op de route is in Ermelo aan de linkerhand een sportpark met een groot parkeer terrein "de Zanderij." Geen idee of er op die zondag sport activiteiten zijn maar er is voor ons vast wel ruimte. Ook is het enigszins in de schaduw gelegen.

We zullen daar dan even stoppen. Dus aan iedereen het advies om in de buddyseat iets van een flesje water mee te nemen.

Ik zal de route even aanpassen door een waypoint op het parkeer terrein van het sportpark te plaatsen. Deze zet ik er dan zo even op. En gezien ik dan toch de boel verander zet ik meteen ook even een waypoint voor de BK lunch even verderop.



Update 2:
Ik heb de route aangepast, zie versie 2 linkjes (ITN en GPX) in de OP
 
Laatst bewerkt:
Update:
Het word takke heet zondag. 29 graden zo in de omgeving van de route met windkracht 2.
Heerlijk !!!
... Dus aan iedereen het advies om in de buddyseat iets van een flesje water mee te nemen.
Onder de buddy heb ik totaal geen plaats meer, maar ik plak de tanktas er wel op en voldoende vocht voor de inwendige mens stond al op mijn lijstje. De route is inmiddels uitgeprint voor in het kaartvak van de tanktas.

Ik heb er zin in ! :Y

Als ik dan ook nog een tip mag geven:
Hoe heet het ook gaat worden, laat je NIET verleiden om zonder leer of andere ECHT beschermende kleding, schoenen/laarzen en handschoenen de weg op te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Normaal gezien zou ik mijn leren combi aan doen... Maar heb onlangs motorjeans, en een bijpassende jas aangeschaft. Met bescherming, knie, heup, en het jasje rug, schouder en elleboog/onderarm. Van kevlar/aramide mix. Denk dat dat wel goed genoeg is want dat leer word echt te warm.
Laarzen en handschoenen zijn dan wel als altijd.
Neem idd wel wat water mee dan, ruimte zat.
:t
 
Mijn zus heeft een kevlar spijkerbroek gekocht; kevlar is wel warmer.
Ik denk dat ik ook in mijn textiel pak kom: is wel zwart maar kan ik iig open risten en zit wat wijder dan mn leren pak ben te dik geworden voor mn leren pak dus het knelt her en der :$

En daar gaat dan de BK en Mac ook niet bij helpen :9 :')
 
Laatst bewerkt:
Textiel zit heter dan leer, maar als het niet meer past houdt het inderdaad op. :/
 
Laatst bewerkt:
Aan iedereen het verzoek die daadwerkelijk mee gaat rijden a.s. zondag om even de Doodle Poll (voor zover dat noodzakelijk is) te updaten. Ik heb zelf al wat kleine updates doorgevoerd, mensen die in eerste instantie hadden aangegeven niet te kunnen a.s. zondag heb ik eruit gehaald. Mocht je nu wél kunnen meld je dan even opnieuw aan in de Poll. Op deze manier is het voor iedereen overzichtelijk wie er allemaal bij zijn !


De link naar de Doodle Poll vind je HIER
 
Laatst bewerkt:
Trek denk ik me slippers aan, korte broek en t-shirt :+

Trek me ww textiel aan en denk wel korte motor schoenen net wat lekkerder.

Heb recent een koelvest aangeschaft dus die gaat ook mee, of ik idd water mee krijg onder de budie is even passen en meten.
 
Textiel zit heter dan leer, maar als het niet meer past houdt het inderdaad op. :/
Mwahja. Nou. Het past allemaal nog wel, even de buik in en de rits van de jas gaat gewoon dicht. Maar waar ik meer last van heb is dat het begin te trekken bij m'n knieën of ellebogen en als dat gebeurd is dat echt vervelend. Maar ik kijk nog wel even. Bij het textiel pak kan ik diverse ritsen open zetten. Dat leer is helemaal dicht. Ook niet geperforeerd of iets.
 
Trek denk ik me slippers aan, korte broek en t-shirt :+

Trek me ww textiel aan en denk wel korte motor schoenen net wat lekkerder.

Heb recent een koelvest aangeschaft dus die gaat ook mee, of ik idd water mee krijg onder de budie is even passen en meten.
:$ :$ Laat ik jou nou gewoon uit de doodle poll hebben geknikkerd omdat je datum voor a.s. zondag op rood stond. Meld je je even opnieuw aan? O-)

Al gedaan zie ik :t
 
Laatst bewerkt:
Kevlar jeans, doorwaai moto laarzen, doorwaai motojas, korte doorwaai motohandschoenen.

Daarmee is het tot 30 graden zeer goed uit te houden.
Wordt het echt extreem, dan het Macna koelvest nog eronder. Maar dat hoeft niet as zondag.

Bovenstaande lijst is echt niet mega duur, maar het maakt het motorrijden in de zomer (en buitenland), zo ontzettend veel aangenamer!

Ik heb er iig heel veel zin in!
 
Jammer jammer jammer dat ik er niet bij kan zijn. Volgende keer beter. (Hoewel, beter wordt 't niet: het startpunt ligt 1200 meter van m'n huis!) Fijne meeting met z´n allen!
 
Mocht je nu wél kunnen meld je dan even opnieuw aan in de Poll. Op deze manier is het voor iedereen overzichtelijk wie er allemaal bij zijn !

Zojuist aangemeld :)

Welk sportpark stoppen we halverwege? Mss dat ik daar terug richting zuiden rijdt..
 
Dat is al na 1 uur rijden, kun je beter na de lunch wegrijden.
Maar staat in de op; ermelo, sportpark de zanderij
 
Vandaag op Assen gereden, daar was #TeamSlipper helaas niet welkom. Lekker zweten in zo'n leren pak ;)
 
Zo net ff de ketting gespannen en gesmeerd, banden op spanning en uiteraard een wasbeurtje ik ben klaar voor morgen.
 
Dat staat voor mij vanavond op de planning :t

Heb er zin aan. Ben benieuwd met hoeveel rijders we daadwerkelijk zijn morgen :)
 
Laatst bewerkt:
Heb helaas vannacht een ongelukje gehad op het werk 😡

Metaal blijkt sterker/scherper te zijn dan vlees :+ met een gapende vleeswond als gevolg...

Moet helaas de meeting missen..

Veel plezier en hou de glimmende kant boven!
 
Die van mij staat er ook klaar voor. Vandaag de laatste hand gelegd aan het bagagerek voor mijn Duke ivm. de aanstaande vakantie die deze keer NIET met mijn bejaarde SV gaat gebeuren, dus ik heb niets meer aan de SV gedaan. Banden oppompen, accu opladen, ketting stellen en smeren, de motor ontstoffen of wassen hoeft niet met mijn SV werkpaard dat nooit langer dan 3 dagen niet rijdt. Hij staat nog wel op een winterbandje om het voorwiel. Vorige week al wel gemerkt dat het niet heel veen grip heeft bij hoge asfalttemperaturen. Een stoppie lukt niet aangezien het wiel gewoon gaat glijden. Het bandje begint al best lekker te cuppen, en valt een beetje vreemd in de bocht vanaf een bepaalde hellingshoek, maar hij is bijna op. 't Rijdt een beetje 'raar,' maar ik ben eraan gewend, dus het komt wel goed. De uitlaat is ook nog lek op de aansluiting naar de linkpijp, maar ook dat is niet echt een probleem.
 
Laatst bewerkt:
Morgen ben ik rond 09.00 uur bij de Shell Andel op de A12 bij gouda. Rijd daar dan ongeveer weer 9.15 vandaan om op tijd in Apeldoorn te zijn.

Zullen we meeten op het parkeerplaatsje achter de shop?
Tanken hoef ik daar toch niet; dat doe ik wel weer bij de BP in Apeldoorn.

In tegenstelling tot roger zijn SV is de mijne helemaal weer spik en span.
Blijft toch de mooiste kleur heh? dat parelmoer wit :+
 
Laatst bewerkt:
Parelmoer wit is inderdaad een heel fraaie, en die kleur moet je inderdaad wel goed schoonhouden. :Y
Tot morgen!!!
 
Laatst bewerkt:
Nog even iets. Maak ik iemand blij met een doos oude motorbladen? Geen complete jaargangen moto73, weekblad motor etc. Jaren 70-80-90. Het is een 12 flessen wijndoos voor het idee van de maat. Je mag het gratis hebben, maar overnemen in Apeldoorn en op je eigen buddy transporteren. Mijn zoon zal het op zijn bovenbenen zetten op weg naar Apeldoorn , maar gaat dat uiteraard niet de hele toertocht doen.. :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan