BuildNotBought Custom Bike Meet 18 Augustus 2018

Type>>R

MF veteraan
14 apr 2009
10.544
1.916
Nederland
FlyerA3.jpg
 
Ik waardeer je compliment maar teveel eer. Een rat ontstaat of groeit, deze is verlopen winter zo gemaakt vanuit nette originele fiets dus buildnotbought ;)

Kom in iedergeval kijken met deze of mn andere brouwsel ;)

En uiteraard een schopje voor evenement dat aandacht verdient :}
 
Er komen mogelijk ook prijzen , voor bijv mooiste van de meet

Hoe en wat precies word zsm bekend gemaakt
 
Laatst bewerkt:
Dan nodig ik je in elk geval uit voor het ratbiketreffen van Rataplan-ratbikeclub op 23juni,Ivan :t
Vind plaats in IJsselstein bij Utrecht..er zou wel een onderwerp ervan hier ergens op M-F en anders moet het snel gebeuren ;)
 
Dan nodig ik je in elk geval uit voor het ratbiketreffen van Rataplan-ratbikeclub op 23juni,Ivan :t
Vind plaats in IJsselstein bij Utrecht..er zou wel een onderwerp ervan hier ergens op M-F en anders moet het snel gebeuren ;)


Bedankt voor de uitnodiging maar dan ben ik op vakantie in Polen. Zal t wel ook doorgeven aan mn maat die ook mee organiseert. Wellicht dat hij even langs komt
 
Dan nodig ik je in elk geval uit voor het ratbiketreffen van Rataplan-ratbikeclub op 23juni,Ivan :t
Vind plaats in IJsselstein bij Utrecht..er zou wel een onderwerp ervan hier ergens op M-F en anders moet het snel gebeuren ;)

een uitnodiging sla ik niet af, maar had m al in de agenda staan voornemens te komen kijken, evenals dit evenement trouwens :Y
 
Laatst bewerkt:
Had deze aankondiging ook gezien bij de choppers en customs. Dus ten eerste een zetje omhoog en hier even een vraag. Is er een inschrijving vooraf, zodat men weet wat er komen gaat?
 
Had deze aankondiging ook gezien bij de choppers en customs. Dus ten eerste een zetje omhoog en hier even een vraag. Is er een inschrijving vooraf, zodat men weet wat er komen gaat?

Er is geen inschrijving
Er worden wel 2 kleine prijzen uit gegeven.
 
Er is geen inschrijving
Er worden wel 2 kleine prijzen uit gegeven.

Oh even vergeten

1 prijs voor de mooiste custom

1 prijsje voor de ultieme hipster :+

Mensen die mee willen doen aan de mooiste custom kunnen ter plekke inschrijven
Tot 15:00.
 
In Brikken en Klassiekers reageerde Type>>R als volgt...

Rick-M schreef op 15 augustus 2018 @ 14:42:
Jammer, te weinig animo?



nee dat niet , in de organisatie ging het niet goed . ga niet in op details


Volgende keer zaken anders regelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan