Tuono Bastards Deel 21

Weet iemand wat de originele kleur is van het voorspatbord? Die van mij is glimmend zwart maar zie vaker matzwart.
 
Laatst bewerkt:
Ga dan gelijk voor een mooi carbon spatbordje!
Of laat deze matzwart spuiten, zal ook niet de wereld kosten
 
wie weet er of er alternatieven zijn voor de Shock ABS spacer van de stuurdemper (onderdeel: AP8154024).
Ik ben opzoek naar de originele of een aftermarket variant er van kijkende dat ze bijna niet te krijgen zijn.

Heb nu een home made alternatief wat werkt, alleen minder fraai.
 
Mijn grootste nachtmerrie is dit weekend werkelijkheid geworden..
Aan het einde van 1000 km knallen door de Eifel en Ardennen verrast door een lange flauwe bocht die plotseling een scherpe draai naar links maakte. Juist op het moment dat ik rustiger reed ben ik verrast door een aantal kleine factoren die samen ervoor gezorgd hebben dat ik kon kiezen om mijn motor naar links te gooien en op de verkeerde kant van de weg de blinde bocht nemen of vol de ankers ingaan. Ik heb voor dat laatste gekozen en heb een high sider mogen meemaken.

Zo goed als het met mij gaat, zo slecht gaat het met m'n geliefde Tuono. Frame gescheurd en voorvork krom. Komt over een week hopelijk in NL aan en dan maar weg doen in onderdelen. Ik ben zelf door het oog van de naald gekropen, lag onder de vangrail naast een afgrond van een meter of 5.

Komende maanden over op droog brood en hopelijk snel een nieuwe motor halen. Ik denk zelf aan haar jongere zusje, want man man man wat ben ik dol geworden op dit model fiets. -O- '(
 
je kunt het nog na vertellen mijn zoon heeft afgelopen maandag ook zijn motor plat gelegd grote schade , zelf gelukkig niet veel .

jammer beter de motor stuk dan je zelf
 
Gelukkig dat je zoon zelf ook niet al te veel schade heeft. Alles is te koop, alleen gezondheid niet.
Blij dat ik met 36 graden nog steeds Mn pak droeg, op veel plekken gesmolten, ik alleen Mn knie naar de klote.
 
Luitjes, weet iemand of de dealer van SP electronics in Nederland nog actief is?
 
Vraagje jongens. Gen2.

Wie weet de maten van de triangels om hem twee centimeter te laten zakken?

De toko waar ik ze haalde heeft volgens mij de verkeerde geleverd, maar reageert niet meer op mijn berichten. Op Ebay zie ik ook al slechte recensies geschreven. Zie foto's


Van links naar rechts: De min twee die ongeveer vier centimeter zakt en verdacht veel op een Gen1 lijkt, standaard en plus twee.

pOdL1Iq.png



Totaalplaatje.

VQrUTbD.png
 
Laatst bewerkt:
HELP!!

Weet iemand of autozaken ook een startrelais verkopen die in de gen1 past?? Mijn relais heeft t begeven tijdens mijn vakantie en moet dinsdag naar huis. Aangezien alle motorzaken gesloten zijn tot dinsdag, dacht misschien verkoopt een autozaak ze ook wel :?

PS sterkte voor de gevallen personen
 
Er zal wel wat te vinden zijn. Het is immers een simpele schakelaar. >50A. Wat je ook kan doen is even de twee polen met elkaar verbinden in geval van nood.
 
Laatst bewerkt:
Dames en heren,

ik meld me ook even: sinds een week de bezitter van een Tuono V4 Aprc uit 2011. Zal binnenkort ook even een plaatje delen. Na een aantal ritjes kan ik zeggen, 'it's a proper jizz-machine'...

Ook vanuit mij: veel sterkte m.b.t. de overleden motorrijders.

Cheers, Jerd.
 
Laatst bewerkt:
Er zal wel wat te vinden zijn. Het is immers een simpele schakelaar. >50A. Wat je ook kan doen is even de twee polen met elkaar verbinden in geval van nood.
Inderdaad.
Zijn er geen automaterialen zaken open , kijk op de "sloop" of een gewone garage.

Het lastige is de inbouwplek. Desnoods de kabels (van voldoende dikte) verlengen en het relais tijdelijk ergens onder de buddy leggen. Let wel op voor kortsluiting. Het is 50 amp gezekerd.
 
Top bedankt, zit een motorsloop in de buurt. Ga ik daar ook nog ff kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan