Tuono Bastards Deel 21

En anders zoals gezegd iets van schroevendraaier ertussen. Beetje gedoe maar je komt wel thuis.

Dank voor de steunbetuigingen. Afgelopen zaterdag was de begrafenis. Voelt nog steeds erg onwerkelijk.
 
Hoi Tuono-ers,

Heb sinds een maandje mn Z omgeruild voor een Tuono gen 2, iets wat ik veel eerder had moeten doen.
Heerlijke fiets:-D

Wilde van het weekend mn navigatie monteren, echter waar doe je dit?
Heeft iemand een foto als voorbeeld?

alvast bedankt.
Zal binnenkort even een plaatje sturen van mijn aanwinst.

Groeten Adriaan

ps. erg te lezen over de overleden motorrijders. Sterkte.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Tuono-ers,

Heb sinds een maandje mn Z omgeruild voor een Tuono, iets wat ik veel eerder had moeten doen.
Heerlijke fiets:-D

Wilde van het weekend mn navigatie monteren, echter waar doe je dit?

Heeft iemand een foto als voorbeeld?

alvast bedankt.
Zal binnenkort even een plaatje sturen van mijn aanwinst.

Groeten Adriaan

ps. erg te lezen over de overleden motorrijders. Sterkte.


Welkom.

Welk model tuono heb je?
 
Laatst bewerkt:
Gisteren GixxieRay blij kunnen maken met een werkend startrelais, hij kan er weer tegenaan. :]

Voor mij was dit het eerste onderdeel van mijn mooi Tuono die ik verkocht heb, ik was verbaasd hoeveel onderdelen nog schadevrij zijn na de high sider en heb besloten om zo veel mogelijk onderdelen te verkopen om zo snel mogelijk weer op een Tuono te rijden. (Eenzijdig ongeval, in mijn geval dekt de verzekering niks. )

Binnenkort zal ik concreter onderdelen aanbieden via Marktplaats, vooralsnog even wachten tot de knie is hersteld. Mochten jullie bij voorbaat al interesse hebben in een Gen1 onderdeel stuur me dan gerust een berichtje en ik zal deze op verzoek demonteren en verzenden. Mijn bedoeling is om met alles onder de prijs van de bekendere tweedehands onderdelen shops te zitten zodat het een win-win situatie is voor de koper en voor mij. *O*
 
Laatst bewerkt:
Gisteren GixxieRay blij kunnen maken met een werkend startrelais, hij kan er weer tegenaan. :]

Voor mij was dit het eerste onderdeel van mijn mooi Tuono die ik verkocht heb, ik was verbaasd hoeveel onderdelen nog schadevrij zijn na de high sider en heb besloten om zo veel mogelijk onderdelen te verkopen om zo snel mogelijk weer op een Tuono te rijden. (Eenzijdig ongeval, in mijn geval dekt de verzekering niks. )

Binnenkort zal ik concreter onderdelen aanbieden via Marktplaats, vooralsnog even wachten tot de knie is hersteld. Mochten jullie bij voorbaat al interesse hebben in een Gen1 onderdeel stuur me dan gerust een berichtje en ik zal deze op verzoek demonteren en verzenden. Mijn bedoeling is om met alles onder de prijs van de bekendere tweedehands onderdelen shops te zitten zodat het een win-win situatie is voor de koper en voor mij. *O*

Nogmaals bedankt en succes met de verkoop en je herstel :}
 
Ik heb eventueel wel interesse in de stuurklemmen.
Gisteren GixxieRay blij kunnen maken met een werkend startrelais, hij kan er weer tegenaan. :]

Voor mij was dit het eerste onderdeel van mijn mooi Tuono die ik verkocht heb, ik was verbaasd hoeveel onderdelen nog schadevrij zijn na de high sider en heb besloten om zo veel mogelijk onderdelen te verkopen om zo snel mogelijk weer op een Tuono te rijden. (Eenzijdig ongeval, in mijn geval dekt de verzekering niks. )

Binnenkort zal ik concreter onderdelen aanbieden via Marktplaats, vooralsnog even wachten tot de knie is hersteld. Mochten jullie bij voorbaat al interesse hebben in een Gen1 onderdeel stuur me dan gerust een berichtje en ik zal deze op verzoek demonteren en verzenden. Mijn bedoeling is om met alles onder de prijs van de bekendere tweedehands onderdelen shops te zitten zodat het een win-win situatie is voor de koper en voor mij. *O*
 
De houders waar het stuur mee vastgezet wordt. Hier heb ik trouwens ook interesse in! En nog wat deeltjes.
 
Sta ik dan, nooit problemen om de motor te starten, wil ik vanochtend vertrekken voor mijn vakantie naar duitsland....start ie niet. Nachtje buiten gestaan en een buitje eroverheen is schijnbaar voldoende om dit prille italiaanse paardje dienst te laten weigeren. Iemand enig idee hoe ik mijn vakantie nog kan redden?
 
Sta ik dan, nooit problemen om de motor te starten, wil ik vanochtend vertrekken voor mijn vakantie naar duitsland....start ie niet. Nachtje buiten gestaan en een buitje eroverheen is schijnbaar voldoende om dit prille italiaanse paardje dienst te laten weigeren. Iemand enig idee hoe ik mijn vakantie nog kan redden?

Draait startmotor wel? Misschien stom, maar niet per ongeluk je killswitch geraakt?
 
Kloten zagato. Even laten staan en straks weer proberen, misschien is hij verzopen. Voor een keertje volgas starten kan ook. Anders verdenk ik de benzineslang in de tank...zijn dezelfde symptomen.
 
Bedankt voor het meedenken, de accu is z.g.a.n. Lithium. Ik laat hem voor nu maar staan, hopelijk schijnt de zon straks nog een beetje en droogt de boel op. Ik heb geen gereedschap dus die benzineslang zal ik wel niet bij kunnen.
 
N
Bedankt voor het meedenken, de accu is z.g.a.n. Lithium. Ik laat hem voor nu maar staan, hopelijk schijnt de zon straks nog een beetje en droogt de boel op. Ik heb geen gereedschap dus die benzineslang zal ik wel niet bij kunnen.

Ik had laatst precies hetzelfde, bij mij hielp het om de witte stekkers rechts onder je zadel en tank schoon te maken. Alhoewel een week later mijn startrelais de geest gaf.
 
Even snel gegoogeld en ik kom uit op 240 CCA's. 200 is het minimum voor deze blokken samen met een zwaarder startrelais. Moet dus in principe goed gaan.


Ik zelf heb uiteindelijk maar een SAE 345 CCA LiFePO4 met 150A startrelais gehaald om van de startperikelen af te zijn. Daarvoor twee 230cca Varta's binnen een week gesloopt.
SAE 245 is ongeveer 200 DIN.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan