Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Mickey moet gewoon bij Yamaha blijven ...wk proberen te worden en wie weet een plekje in het Yamaha Petronas factory team te krijgen.

:^ En Wilco als teamchef kan meehelpen vermoed ik. Maar goed er is en blijven sowieso Nederlandse links bij Yamaha. Dus wat dat betreft zou de keuze niet zo moeilijk moeten zijn.
 
Mickey moet gewoon bij Yamaha blijven ...wk proberen te worden en wie weet een plekje in het Yamaha Petronas factory team te krijgen.


Zeg ik een langere tijd dat dit het beste is , anderzijds zou ik nu wel GP garanties van Yamaha willen hebben?

Stel geen Yamaha garanties en Kawasaki bood mij per jaar 2 miljoen meer salaris dan wist ik het wel :P
 
2 Jaar geleden zijn de contracten op Laguna Seca getekend, zover ik me het herinner. En dat zou ook nu gebeuren. Dus Michael plus team, laat ons niet langer in spanning. Deze spanning is groter dan die van de gemiddelde race. Dat kun je ons niet aan doen :+
 
2 Jaar geleden zijn de contracten op Laguna Seca getekend, zover ik me het herinner. En dat zou ook nu gebeuren. Dus Michael plus team, laat ons niet langer in spanning. Deze spanning is groter dan die van de gemiddelde race. Dat kun je ons niet aan doen :+


Spanning welke spanning :?
 
2 Jaar geleden zijn de contracten op Laguna Seca getekend, zover ik me het herinner. En dat zou ook nu gebeuren. Dus Michael plus team, laat ons niet langer in spanning. Deze spanning is groter dan die van de gemiddelde race. Dat kun je ons niet aan doen :+

Denk dat het bekend wordt op Assen en dat van Petronas ook vermoed ik.
 
Michael
full
 
Het moet niet gekker worden: net een reportage over onze held bij Shownieuws. Samantha was er voor de uitleg :t
 
Ik denk dat deze outfit bij de livery van de fiets hoort ivm het 20 jarige bestaan van de Yamaha R1
 
Ik denk dat deze outfit bij de livery van de fiets hoort ivm het 20 jarige bestaan van de Yamaha R1
Dat denk ik ook. Op de tafel ligt de track-layout van suzuka.

edit: zie nu pas het Hayden logo op het pak. Mooi!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan