Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Michael
full
 
Tussen neus en lippen door ergens gehoord dat Michael bij Yamaha blijft. Haslam wordt teamgenoot van Rea. Nieuwe contract van Rea schijnt wat duurder uit te vallen waardoor budget voor tweede rijder afijn afijn afijn.
 
Tussen neus en lippen door ergens gehoord dat Michael bij Yamaha blijft. Haslam wordt teamgenoot van Rea. Nieuwe contract van Rea schijnt wat duurder uit te vallen waardoor budget voor tweede rijder afijn afijn afijn.


Wat ook logisch is aangezien de endurance bij Yamaha daarbij een mogelijke GP instap met een Yamaha.En de WSBK Yamaha begint een beetje van zijn plaats af te komen nu na 2 jaren werken.Zoiets geef je niet zomaar op dunkt mij ?
 
Laatst bewerkt:
Wat ook logisch is aangezien de endurance bij Yamaha daarbij een mogelijke GP instap met een Yamaha. En de WSBK Yamaha begint een beetje van zijn plaats af te komen nu na 2 jaren werken.Zoiets geef je niet zomaar op dunkt mij ?

Ik verbaas me wel vaker over zinsopbouw in het algemeen. Maar hier begrijp ik echt weinig van.
 
Laatst bewerkt:
Ik verbaas me wel vaker over zinsopbouw in het algemeen. Maar hier begrijp ik echt weinig van.


Daar kan ik natuurlijk ook niets aan doen :? Lezen moet je leren , schrijven moet je kunnen en poepen gaat vanzelf ........... meestal dan :+

Mijn schrijfstijl is meer steno .... gewoon kort en krachtig voor sommige zelfs begrijpelijk.
 
Laatst bewerkt:
Als Haslam naar Kawasaki gaat, en vd Mark blijft bij Yamaha. Wat gaat Sykes dan doen?
Als Kawa hem nog hoog genoeg heeft zitten, zullen ze hem misschien wel Haslam's huidige BSB-bike aanbieden. Of Sykes daar voor zal gaan? Ik ben benieuwd, heel veel keus is er niet.
 
Daar kan ik natuurlijk ook niets aan doen :? Lezen moet je leren , schrijven moet je kunnen en poepen gaat vanzelf ........... meestal dan :+

Mijn schrijfstijl is meer steno .... gewoon kort en krachtig voor sommige zelfs begrijpelijk.

Als je het zelf maar snapt.
 
Ik had vernomen ( geen flaporen) dat Yamaha een extra motor gaat inzetten in 2019.


Jammer :+ _O-


Dat zou best eens kunnen een soort van GP wedstrijd testrijder.

In de vorm van ene VdM om via die weg de huidige Yamaha wedstrijd problemen te kunnen tackelen ? Met teambaas Wilco Z *D

Hopelijk is dit relaas ook begrijpelijk leesbaar voor NR35 :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan