Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Gave Blog! Toch even beetje doorheen zitten lezen, manmanman 22k km rijden!

:W
 
Wij gaan ook op stap. Duurt nog even, maar je moet wat plannen hè. Ik ga met pensioen aan het eind van het jaar. Ik dacht om dat te vieren: we doen is wat anders dan weer een rondje Alpen en Pyreneeën of zo.
Ik ben er nog niet helemaal uit dus heb ook was advies gevraagd op het Adventure rider forum en daar staat dan ook een plaatje van het basisplan van de route. Ik heb er ruim de tijd voor uitgetrokken want na 31-12 hoef ik nooit meer naar de baas _O- *O*
Het idee is dus naar Vancouver en Vancouver Island en dan via de Sea to Sky richting Kelowna en dan naar het noorden ri de Icefields Parkway. Vervolgens ri Dawson City and dan naar Fairbanks en Anchorage en daarna weer terug naar Vancouver. De details moet ik nog wat verder uitwerken.

Pensioenplan
 
Potver, dat klinkt ook niet verkeerd! *O* Groot gelijk, lekker van genieten!! Dat meest rechter stuk door Alberta, Canada heb ik ook gedaan, maar dan met een auto + truck met fifth-wheeler. Schitterend stuk, van Jasper tot de grens van de USA.

15509.jpg
 
Laatst bewerkt:
Klinkt allemaal erg gaaf, met zo'n combi van een pick-up en caravan of een trip op de motor lijkt me beide een mooie ervaring.

Nog 27 jaar en dan ga ik ook stoppen met werken, is al bijna *O*
 
Je bent zo oud voor je er erg in hebt. Ik merk dat ik haast moet gaan maken om alles te doen voordat het niet meer kan. Dat is de andere kant...
 
Zit met 2 jonge kids, dan maak je minder makkelijk zo'n trip. Als ze ouder zijn en hun eigen gang gaan, dan denk ik dat het wel beter kan. Wellicht gaan ze dan ook wel mee, dan wel op hun eigen (gehuurde) motor natuurlijk... :Y
 
Je bent zo oud voor je er erg in hebt. Ik merk dat ik haast moet gaan maken om alles te doen voordat het niet meer kan. Dat is de andere kant...
Dat geloof ik graag, je hebt dan iig een hoop tijd om het te kunnen realiseren.

Als het voor mij tegen die tijd financieel haalbaar is, dan denk ik dat ik ook veel op pad zal zijn. Lijkt me heerlijk, kijk daar nu al naar uit.
 
Dat is ook zeker wel zo. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik mijn vragen over de kwaliteit ook had nav de reacties die er op het artikel waren. Misschien sloeg dat wel meer op de productie in India waar Worldbeater het over had, die een jaar stil heeft gelegen om de kwaliteit naar Duitse standaard te krijgen.
En ik lees net dat de G310R en de G310GS pas afgelopen maand in India geïntroduceerd zijn.
Wereldwijd zijn ze al meer een jaar te koop. :? _O-

BMW G 310 R and BMW G 310 GS bikes has been finally launched in India today, at Rs. 2.99 lakh and Rs. 3.49 lakh (ex-showroom), respectively, and we have all the launch highlights here. The new BMW motorcycles have been two of the most awaited launches for 2018 and are expected to be volume generators from BMW Motorrad in India. The bikes have been priced very close to our expectations and the specs and features are also what we had expected from the India-spec versions two motorcycles. Bookings for the BMW G310R and BMW G310GS bikes have been underway for over a month now, for a token of Rs. 50,000.

full

full


The bikes are already on sale in several global markets and have been quite well received. BMW hopes to create the same impression in the Indian market as well. Upon launch, the BMW G310R will compete in the same segment as the KTM 390 Duke, while the G310GS doesn't have a direct rival in India, we do have the Royal Enfield Himalayan in the same segment.

full
 
Je bent zo oud voor je er erg in hebt. Ik merk dat ik haast moet gaan maken om alles te doen voordat het niet meer kan. Dat is de andere kant...

Ben sinds 1 april dit jaar 3 jaar gestopt ,Was nog geen 58 toen ik weg kon.
Is een beslissing waar ik nog geen moment spijt van heb gehad
Ons motto is ,Alles kan ,Niets moet ,Als je er geen zin in hebt dan schuif je het gewoon door
Als we een leuke reis aanbieding zien is het alleen een zaak van koffers pakken
Vorig jaar in Maart een splinternieuwe camper opgehaald in Chicago en dat ding via route 66 naar Los Angeles-San Francisco gereden ,Geweldig
Jaar daar voor een rondreis ,Berlijn-Praag-Budapest-Wenen gemaakt

full
 
Ben sinds 1 april dit jaar 3 jaar gestopt ,Was nog geen 58 toen ik weg kon.
Is een beslissing waar ik nog geen moment spijt van heb gehad
Ons motto is ,Alles kan ,Niets moet ,Als je er geen zin in hebt dan schuif je het gewoon door
Als we een leuke reis aanbieding zien is het alleen een zaak van koffers pakken
Vorig jaar in Maart een splinternieuwe camper opgehaald in Chicago en dat ding via route 66 naar Los Angeles-San Francisco gereden ,Geweldig
Jaar daar voor een rondreis ,Berlijn-Praag-Budapest-Wenen gemaakt

[afbeelding]
Dat doe je goed!
Wij proberen nu al zo te leven. Er vallen zo om je heen ook jonge mensen weg dus wij doen nu al zoveel mogelijk ‘leuke’ dingen/reizen etc....voor hetzelfde geld haal je je pensioen niet.
Maar het is idd wel makkelijk praten als je geen kids hebt!
 
Mot nog 34 jaar....

Wel een paar jaar terug een rondje USA op de motor gedaan, 3 weken wezen rijden, (Utah, Arizona, Nevada en California) 5600km gereden, zeer de moeite waard!
We zijn toen met USAmotorreizen geweest.
Waarschijnlijk over 2 jaar willen we een rondje Canada op de motor doen.
(eerst even hard sparen :) )
 
Je moet ook leven als een beest dier :} en dat is op dit moment.
Mensen kijken vaak teveel vooruit. Dat valt mij op en ik blijf het in mijn omgeving zeggen. :Y :$ :t

Donderdag naar Turkije, ultra all inclusive.
Laat de kilo's maar komen. :+ :+

Een motorreis :} of trailervakantie wellicht in 2019, maar ik werk niet met een bucketlist.
 
Je moet ook leven als een beest dier :} en dat is op dit moment.
Mensen kijken vaak teveel vooruit. Dat valt mij op en ik blijf het in mijn omgeving zeggen. :Y :$ :t

Donderdag naar Turkije, ultra all inclusive.
Laat de kilo's maar komen. :+ :+

Een motorreis :} of trailervakantie wellicht in 2019, maar ik werk niet met een bucketlist.
Lekker hoor, wij vliegen morgenochtend naar Turkije, ff 10 dgn alleen maar relaxen *O* Waar ga je naartoe?
 
Laatst bewerkt:
Lekker hoor, wij vliegen morgenochtend naar Turkije, ff 10 dgn alleen maar relaxen *O* Waar ga je naartoe?
Zeg me niet dat je ook naar het Long Beach Resort gaat met ultra all inclusive.. :+ :+

Kunnen we even een motortje huren ter plaatse en alsnog ontopic gaan. _O-

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er goed uit, met al die glijbanen zouden die gassies helemaal los gaan. Wij gaan naar Grand Parc Lara, zijn we een paar jaar geleden ook geweest en is toen goed bevallen. Dat wordt dus ff of-topic blijven lullen dan... _O-
 
Dat ziet er goed uit, met al die glijbanen zouden die gassies helemaal los gaan. Wij gaan naar Grand Parc Lara, zijn we een paar jaar geleden ook geweest en is toen goed bevallen. Dat wordt dus ff of-topic blijven lullen dan... _O-
Als je inzoomt op de planner dan zie ik wel een mooie kronkelroute. _O- :+

full


Maar we zitten beiden wel aan zee. :t
 
Laatst bewerkt:
Lekker hoor, ik heb er zin in *D Alles is aan kant (huis, tuin en de schuren), ook prettig als we weer thuis komen :)
 
Ik zal ook maar is reageren , lees nu en dan wel mee maar post eigenlijk nooit meer iets .
Zou jammer zijn als het seizoen voorbij is en geen ritje samen geregeld dus van mij de vraag of iemand zin heeft om zondag een ritje Renesse te doen ? Vertrek rond 11:00 bij de MC spike ?
 
Ik zal ook maar is reageren , lees nu en dan wel mee maar post eigenlijk nooit meer iets .
Zou jammer zijn als het seizoen voorbij is en geen ritje samen geregeld dus van mij de vraag of iemand zin heeft om zondag een ritje Renesse te doen ? Vertrek rond 11:00 bij de MC spike ?

Als het weer een beetje beter is dan vandaag dan heb ik wel zin om een rondje Renesse te maken☔☔🌞🌞
 
Terug
Bovenaan Onderaan