Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ja.... Maar.... Toen was Trump er nog niet, dat gaat echt een heleboel schelen hoor... :')

Die gaat echt een hoop wielen opnieuw uitvinden en verbeteren, echt waar... :')
 
Laatst bewerkt:
9,5 uur vliegen op Maandag, Dinsdag t/m Donderdag werken en Vrijdag weer vertrekken. Zaterdag weer thuis.
De heenreis deed ik er twaalf uur over wegens een tussenlanding op Aruba en een technische storing, terug was het druk op Schiphol en moest het vliegtuig rondjes blijven vliegen tussen Delft en Amsterdam.

Zie je steeds de afstand afnemen en weer toenemen op de vluchtinformatie.
Ik wil een parachute! :+ _O-
 
Onderhoud aan 2 scopen reinigers in een ziekenhuis. En ze hebben inderdaad airco.
Zal voor de rest weinig doen, ik ben toch geen zon aanbidder.

[afbeelding]
Cool. :t Sorry voor de woordspeling. :$

Ik had vroeger via mijn werk contact met een monteur uit Zoetermeer die voor de hele wereld onderhoud aan MRI scanners deed. Even naar Rusland, etc. :o

Buiten is het gewoon te warm om wat te doen, maar even cultuur snuiven in Willemstad bij de floating bridge en het oude fort is wel leuk. Op de binnenplaats van het oude fort een gezellig NL :+ koffietentje.

full
 
Laatst bewerkt:
Cool. :t Sorry voor de woordspeling. :$

Ik had vroeger via mijn werk contact met een monteur uit Zoetermeer die voor de hele wereld onderhoud aan MRI scanners deed. Even naar Rusland, etc. :o

Buiten is het gewoon te warm om wat te doen, maar even cultuur snuiven in Willemstad bij de floating bridge en het oude fort is wel leuk. Op de binnenplaats van het oude fort een gezellig NL :+ koffietentje.

[afbeelding]
Koffie...goed idee
 
Zo das beter dan hier!
Niet verkeerd!
Groet
Sebas
Hier komt ook een hittegolf hoorde ik, maar volgende week zou het weer 14°C worden. :?
Gisteren heerlijk op het strand gelegen in ieder geval, je houdt dat in Nederland veel langer vol.
Alleen het snorkelen is in Curacao uiteraard veel mooier en de cocktails smaken beter. :+ *O*
 
Beste tweewieler,

Er moet mij iets van het hart.
Vaak worden de dingen niet gezegd in een relatie, maar ik wil het uitspreken.
Dan weet je zeker dat ik je waarder.

Wat reed je vanmiddag toch weer lekker, je hebt alles mee en er is niets te wensen.
Je motortje snort, trekt lekker op, het schakelen is met de fluweelzachte voet.
Bochten en secundaire wegen zijn gewoon heerlijk.

Spelenderwijs laat je al die koekblikken achter je.

Rijden met jou is ZEN. :t
Alles klopt. :9~

Uiterlijk is niet alles, maar ook daar sta je voor mij in de voorhoede.

BMW G310R./WB

Maar morgen ook even naar een Zero kijken en wellicht een inruilvoorstel vragen. :')
 
Nu 4.000 km op de teller, maar morgen eerst eens kennismaken bij de plaatselijke BMW dealer en vragen naar de fabrieksgarantie. :P

Motor in de parkeergarage gezet om te sporten en de mij bekende sweet spot gecheckt twee uurtjes later. O-)

full

full

full


Bij de eerste foto onder de motor wel even aan het photoshoppen geweest want de parkeergarage zit onder de plekken.
En die zijn niet van mij. :X :X

Het is ook zichtbaar dat het geshopt is. :P

De koelvloeistof kwam nu ook het profiel van de (wel schaamloze) achterband.
Dus maar even opletten, ook koelvloeistof kan glad zijn. O-)
 
Laatst bewerkt:
Nu 4.000 km op de teller, maar morgen eerst eens kennismaken bij de plaatselijke BMW dealer en vragen naar de fabrieksgarantie. :P

Motor in de parkeergarage gezet om te sporten en de mij bekende sweet spot gecheckt twee uurtjes later. O-)

[...........]

De koelvloeistof kwam nu ook het profiel van de (wel schaamloze) achterband.
Dus maar even opletten, ook koelvloeistof kan glad zijn. O-)

Mooie fiets! Lekker weer is nu wel ideaal. ik staar al hele daar naar buiten naar de zon ... |( had maar vak moeten leren _O- _O-
 
Even lekker zomers/vrolijk/country nummertje om te blijven lachen!

``
Well we're all wasted in a bar somewhere downtown
When I man walks up and pokes me with a knife and says
"Man, I'm gonna send you to hell."
Well I took that knife, I stared him straight in the eyes
I said, "Oh, boy you better fuckin' run
I've been sittin' here just a-slammin' down beers
And now its time to have some fun" *O* *O*
``

https://www.youtube.com/watch?v=c931dQ2UnNA
:W
 
Nu 4.000 km op de teller, maar morgen eerst eens kennismaken bij de plaatselijke BMW dealer en vragen naar de fabrieksgarantie. :P

Motor in de parkeergarage gezet om te sporten en de mij bekende sweet spot gecheckt twee uurtjes later. O-)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Bij de eerste foto onder de motor wel even aan het photoshoppen geweest want de parkeergarage zit onder de plekken.
En die zijn niet van mij. :X :X

Het is ook zichtbaar dat het geshopt is. :P

De koelvloeistof kwam nu ook het profiel van de (wel schaamloze) achterband.
Dus maar even opletten, ook koelvloeistof kan glad zijn. O-)

Zelfs je motor gaat zweten van dat weer :+ wel balen toch maar inruilen voor een zero dan?
 
Mogguh :W

Zometeen even met de MT naar de Maasvlakte voor het bijwonen van een presentatie en dan weer naar huis, lekker binnendoor retour :]

Straks de spuiter nog contacten of ik vandaag nog, of morgen mijn kuipdelen op kan halen...
 
Mogguh :W

Zometeen even met de MT naar de Maasvlakte voor het bijwonen van een presentatie en dan weer naar huis, lekker binnendoor retour :]

Straks de spuiter nog contacten of ik vandaag nog, of morgen mijn kuipdelen op kan halen...

Het wordt weer zweten vandaag :Y

Eergister aanvraag gedaan om 3.5 week onbetaald verlof op te nemen van mijn werk. Na het indienen van mijn ontslag is mijn ambitiebal geheel leeggelopen maar wil niet met de verkeerde intentie de zaak verlaten. Dus maar gevraagd of ik nog een week mag komen werken en dan lekker thuis kan blijven. Hier en daar zijn er wat poppetjes verschoven en toen was het mogelijk *O*

Dus nog 7 dagen werken en dan 3.5 week vrij, yeah!! Dan een weekje bij de KNMV aan de slag en dan weer 2 weken vakantie :+

Maar nu eerst lekker plannen om die 3.5 week door Nederland en België te rijden voor wat fotowerk, moet natuurlijk niet stil gaan zitten :$
 
Haha, ja zeker :Y Wel een maand bij m'n schoonouders eten aangezien een missend maandsalaris er wel in hakt in de inkomsten maar eind augustus wordt dat door de nieuwe baas weer goed gemaakt *O*

Can't wait, echt zo veel zin in!!
 
A29 bij de Heinenoord tunnel beide richtingen dicht ivm zeer zwaar ongeluk... :/
Ik ben er toevallig voor het eerst doorheen gefietst begin van de maand, en gisteravond met de auto.
Hopelijk is er weinig, of liever geen persoonlijke letselschade. -O-
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets! Lekker weer is nu wel ideaal. ik staar al hele daar naar buiten naar de zon ... |( had maar vak moeten leren _O- _O-
Je moet door deze ervaring om het geluk te waarderen.

Goede tijden, slechte tijden.
Natte tijden op de motor, zonnige tijden gedurende kantooruren . :+
Zelfs je motor gaat zweten van dat weer :+ wel balen toch maar inruilen voor een zero dan?
4.000 km en van 2017.. volgens mij heb ik nog garantie.
Maar gekocht via een handelaar en heb de boekjes, ik hoor het wel. :?

Misschien straks even op de fiets langs de Motoport voor de Zero, kom er toch langs.
En anders morgen, dan eerst naar de BMW dealer rijden in Barendrecht om kennis te maken.

De andere Beemer gaat ook richting de 30.000 km beurt dus heeft nog een goed adres nodig.
Al flitste gisteren het wilde idee van een zwarte MV Agusta door mij heen.
Een openbaring. :+ :$

Nu wel even checken voor zwarte MV's op MP. O-)
 
Laatst bewerkt:
Spijk staat behoorlijk vast ,Iedereen die naar de hoekse waard gaat neemt het pontje
Staat al een uur wachttijd voor....

Gisteren rondje Brabant gedaan ,Effe de grens over om wat belgisch bier in te slaan
Kwam op de terugweg nog langs het Hellegatsplein ,Toch wel ff indrukwekkend daar waar ze gecrashed zijn vorige week

full
 
Laatst bewerkt:
Echt he, het verhaal met de kuipen....

Zondag, 3 wkn terug. Ik breng ze en krijg te horen "ga er gelijk mee aan de slag en probeer ze donderdag/vrijdag klaar te hebben".

Afgelopen zaterdag (dus bijna 2 wkn later), bericht 'm ff hoe het ermee staat. Reactie, "morgen of maandag zijn ze klaar".

Afgelopen woensdag krijg ik een bericht, "ga er vanavond mee verder, ze zijn morgen klaar, alleen weet ik niet of ik dan thuis ben, wordt anders vrijdag ophalen".

Zojuist een bericht gestuurd om te kijken of morgen een tijd uitkomt omdat ik dan zowat langs zijn huis kom (ze zijn toch al klaar). Reactie... "is zaterdag ook goed?"

Echt, gvd. Hij wilde ze binnen een week af hebben door er gelijk aan te beginnen, tering kuipen zijn inmiddels bijna 3 wkn weg. Heb bijna al de mooie dagen niet kunnen rijden doordat de kuipen tot 3x toe bij hem liggen omdat er iedere keer het eea opnieuw wat aan gedaan moet worden. Begin er nu flink pissig om te worden, kom dan niet met berichten wanneer je ze klaar hebt... :(
 
Laatst bewerkt:
Begrijpelijk Chris, hij vertelde mij dat je je kuipen op zondag kon komen halen. Zoals ik al eerder hier vermeldde. Ik leverde mijn spullen af in December en heb ze nu pas, vorige week terug. Na wat gedoe, biesjes die niet goed waren en zo, kon hij ook niks aan doen natuurlijk. De rest weet je.
Maar hij weet dat ik je ken, en weet dus ook dat wat hij me vertelde, over zondag jl, ik je zou laten weten.
Want ik zag jou kuipen daar toen ik mijn spullen ging brengen en begon erover, vandaar dat ie weet dat ik je ken.
Ik hoop echt dat het goed komt met je kuipwerk. Voor mij is de Z650 gewoon een restauratie project, dus haast heb ik niet. Ik rij gewoon op mijn SV rond.
Voor jou ligt het wat anders, je kan wel op de MT rijden maar niets is beter dan op je SP te gaan rijden.

Sterkte ermee iig. :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan