Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Begrijpelijk Chris, hij vertelde mij dat je je kuipen op zondag kon komen halen. Zoals ik al eerder hier vermeldde. Ik leverde mijn spullen af in December en heb ze nu pas, vorige week terug. Na wat gedoe, biesjes die niet goed waren en zo, kon hij ook niks aan doen natuurlijk. De rest weet je.
Maar hij weet dat ik je ken, en weet dus ook dat wat hij me vertelde, over zondag jl, ik je zou laten weten.
Want ik zag jou kuipen daar toen ik mijn spullen ging brengen en begon erover, vandaar dat ie weet dat ik je ken.
Ik hoop echt dat het goed komt met je kuipwerk. Voor mij is de Z650 gewoon een restauratie project, dus haast heb ik niet. Ik rij gewoon op mijn SV rond.
Voor jou ligt het wat anders, je kan wel op de MT rijden maar niets is beter dan op je SP te gaan rijden.

Sterkte ermee iig. :/

Hij zei dat hij voor zijn werk veel weg moest, maar morgen maakt hij het af (dacht dat hij zei dat het al klaar was, maar goed :?). Prima allemaal, maar zeg dan niet dat je het binnen een week af hebt. Zaterdagochtend dus maar ophalen, ga ook nog helpen met verhuizen dan, dus komt het allemaal lekker uit :N :/
 
Laatst bewerkt:
Misschien vervang ik de baby BMW door een Kawa Ninja 650 .
Donderdag mag ik in ieder geval een middag door Gelderland rijden bij Motoplus. :]

Een toermotor met een beetje supersport looks en aantrekkelijk geprijsd.

full


Alle andere opties zijn nog niet van de baan.
 
Laatst bewerkt:
Net fietsje!
2 cilinder ipv 4, ik vraag me af of het niet beetje tekort komt (pk's) om echt lekker sportief te rijden.
in ieder geval, have fun!
Groet
Sebas
 
Net fietsje!
2 cilinder ipv 4, ik vraag me af of het niet beetje tekort komt (pk's) om echt lekker sportief te rijden.
in ieder geval, have fun!
Groet
Sebas

De bmw die heeft is een 1 cil en kwa vermogen, ze rijden met de Er 650 de Twin cup met deze fietsen en steeds meer mensen gaan van de SV naar de kawa je kunt er namelijk gemakkelijk meer vermogen uit halen, ze halen er 100pk uit op het achterwiel en rijden de beste rondetijden.
denk dat een 650 ninja misschien nog wel meer mogenlijk is.

Worldbeater al op de zero gereden of niet?
 
Laatst bewerkt:
Misschien vervang ik de baby BMW door een Kawa Ninja 650 .
Donderdag mag ik in ieder geval een middag door Gelderland rijden bij Motoplus. :]

Een toermotor met een beetje supersport looks en aantrekkelijk geprijsd.

[afbeelding]

Alle andere opties zijn nog niet van de baan.

Och wat een mooi ding!!! :$

Als ik klaar ben met studeren (en een tijdje heb gewerkt?) ga ik ook maar eens kieken voor wat (prijziger) moois! Op dit moment heb ik mijn ogen laten rusten op een BMW F650 ST, na de tentamenweek eens actiever inkopen/aankopen!

Veel plezier met je probeerrit! 8-)
 
Misschien vervang ik de baby BMW door een Kawa Ninja 650 .
Donderdag mag ik in ieder geval een middag door Gelderland rijden bij Motoplus. :]

Een toermotor met een beetje supersport looks en aantrekkelijk geprijsd.

[afbeelding]

Alle andere opties zijn nog niet van de baan.

Mooi ding :9

Begrijp dat dit geen ZX-R is, is deze in dezelfde range te plaatsen als een CBR-F of GSX-S?
 
En een goede middag :W

Vandaag de kuipen weer opgehaald van de spuiter, eindelijk zijn ze top *O*
Tijdje terug al nieuwe banden gemonteerd. Vandaag de nieuwe remblokken voor gemonteerd, de radiateurs bijgevuld en ontlucht. De tankdop bleek te lekken (montage deel aan de tank). Bleek nog een rubberen afdichtings-ring te hebben, dus die heb ik ook gelijk vervangen. Dinsdag nog even de nieuwe achterrem ontluchten en dan is alles top in orde.... *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
En een goede middag :W

Vandaag de kuipen weer opgehaald van de spuiter, eindelijk zijn ze top *O*
Tijdje terug al nieuwe banden gemonteerd. Vandaag de nieuwe remblokken voor vervangen, de radiateurs bijgevuld en ontlucht. De tankdop bleek te lekken (montage deel aan de tank). Bleek nog een rubberen afdichtings-ring te hebben, dus die heb ik ook gelijk vervangen. Dinsdag nog even de nieuwe achterrem ontluchten en dan is alles top in orde.... *O* *O* *O*

Waarom heb je nieuwe remblokken weer vervangen? :P
 
Goedemorgen!

Mooi dat je eindelijk je spuitwerk terug hebt en dat het nu wel is zoals het hoort Chris *O*

Fijne zondag allen, voor mij is het lekker TT kijken vandaag :]
 
Net fietsje!
2 cilinder ipv 4, ik vraag me af of het niet beetje tekort komt (pk's) om echt lekker sportief te rijden.
in ieder geval, have fun!
Groet
Sebas
Op de openbare weg kom ik eigenlijk nooit tekort, zo lang je maar alleen rijdt als motor.
Bij toertochten, zeker in het buitenland, willen mederijders nog wel eens bezeten optrekken -> })

En dan rij ik liever lekker mee vooraan. ;)

In mijn upppie is 25 pk meer dan zat, en op secundaire wegen zijn er genoeg bochten om je op uit te leven.

Tien jaar geleden had ik vijf motoren, waaronder een Jawa 350.
Als voorrijder een toertocht over landelijke en bochtige 60 km wegen georganiseerd.. ik op het 2 takkie..

De eerste rijder achter mij kwam nog complimenten geven, hij kende de weg wel, maar dit tempo was weer eens verfrissend. Normaal reed hij niet zo hard. :')

Voor als het echt 'racy' moet hebben we nog de S1000R. ;)
 
Laatst bewerkt:
Worldbeater al op de zero gereden of niet?
Misschien di/wo, het is zeker nog niet van de baan. Net zoals een ritje naar de BMW dealer.

Time flies when we are having fun. ;)
Mooi ding :9

Begrijp dat dit geen ZX-R is, is deze in dezelfde range te plaatsen als een CBR-F of GSX-S?
Die Kwaak is wel een superkoopje voor nieuw spul. :Y Meer nog in België, €7.399,- :?

Verder is het inderdaad een iets beter geklede versie van de CBR-F in twee cilinder vorm. :Y
En Worldbeater, Hoe reed de Ninja?
Groet
Sebas
Donderdag. *O* ;)
 
Als ik klaar ben met studeren (en een tijdje heb gewerkt?) ga ik ook maar eens kieken voor wat (prijziger) moois! Op dit moment heb ik mijn ogen laten rusten op een BMW F650 ST, na de tentamenweek eens actiever inkopen/aankopen!
Kijken/onderzoeken is al de helft van het plezier. :t

Als je nog ergens een proefrit hebt kan ik misschien wel mee. ( buiten het weekend dan ) :o
 
Moet je opschieten, over een tijdje woon ik niet meer in de buurt O-) Vanmiddag contract getekend bij de KNMV. In Arnhem, 260km woonwerk-verkeer per dag :+ Eigen schuld, vierkanten achterband haha

Zo, ben ik weer haha :Z
Tof man, gefeliciteerd! Dat is inderdaad vrij pittig km aantal. Achja een ritje Arnhem is ook wel leuk, weer is wat anders dan Rdam-DH. Zal is zoeken naar een leuke locatie of heb jij nog ideeen? :P
 
Misschien vervang ik de baby BMW door een Kawa Ninja 650 .
Donderdag mag ik in ieder geval een middag door Gelderland rijden bij Motoplus. :]

Een toermotor met een beetje supersport looks en aantrekkelijk geprijsd.

[afbeelding]

Alle andere opties zijn nog niet van de baan.

Mooie bike! Lijkt echt op een combi racer/naked/toermotor. Hoger stuur, kontje staat wel goed omhoog en genoeg kuipwerk om het een racer te noemen.
 
Mooie bike! Lijkt echt op een combi racer/naked/toermotor. Hoger stuur, kontje staat wel goed omhoog en genoeg kuipwerk om het een racer te noemen.
Hoe positief. :} :t

Ineens wilde mijn vriendin ook mee, maar ik keek daarna naar dat mooie hoge kontje ( van de motor ) en meer dan een klein persoon/kind zou ik niet achterop nemen.

Even dacht ik dat het ook een goede vervanging van mijn GSX750F was die vorig jaar verkocht is. O-)

Maar ben benieuwd donderdag, er komt een stukje van diverse lezers in Motoplus. :)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren rondje Brabant gedaan ,Effe de grens over om wat belgisch bier in te slaan
Kwam op de terugweg nog langs het Hellegatsplein ,Toch wel ff indrukwekkend daar waar ze gecrashed zijn vorige week

[afbeelding]
OMG, is er ergens iets over te lezen? -O-
De bmw die heeft is een 1 cil en kwa vermogen, ze rijden met de Er 650 de Twin cup met deze fietsen en steeds meer mensen gaan van de SV naar de kawa je kunt er namelijk gemakkelijk meer vermogen uit halen, ze halen er 100pk uit op het achterwiel en rijden de beste rondetijden.
denk dat een 650 ninja misschien nog wel meer mogenlijk is.
Dit ventje reed in 2010 op Zolder, en later hoorde ik dat hij 2.13 reed op CPZ.

full


Met een Ninja 250 wel te verstaan. _O- :}

Op de bochten na lijkt mij het acceleratieverschil wel gevaarlijk.
Ik reed in 2012 met vice wereldkampioen 80 cc Aalt Toersen op Assen en reed er bijna tegenaan zoals Rossi bij Lorenzo zondag. :o
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan