Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Al drie weken bezig met een huis voor m'n schoonzus in Spijkenisse noord ,Behangen ,Laminaat enz. enz.
Afgelopen zondag een daggie ertussen uit geweest ,Met een paar maatjes wezen rijden in de NO polder
Toen m'n maatje terugkwam richting Utrecht werd ie van de weg gehaald met 32 km te hard... 299 euro aftikken.... Duur dagje voor hem



 
Dat is zonde van de centen :/



En een goede morgen :W

Krijg mijn koplamp niet optimaal afgesteld, wil dus zo'n sticker erop plakken zodat ik tegenliggers niet verblind. Nu zie ik met de google zoekfunctie alleen maar grote stickers voor autokoplampen, weet iemand waar ik van die stickers voor ronde koplampen kan vinden?
 
Dat is zonde van de centen :/



En een goede morgen :W

Krijg mijn koplamp niet optimaal afgesteld, wil dus zo'n sticker erop plakken zodat ik tegenliggers niet verblind. Nu zie ik met de google zoekfunctie alleen maar grote stickers voor autokoplampen, weet iemand waar ik van die stickers voor ronde koplampen kan vinden?
Ik had dat probleem ook alleen kwam dat doordat ik er een xenon verlichting in had gezet. De lichtbundel werd te erg verspreid. Was niet geschikt voor die ronde lamp
 
Ik heb geen xenon, maar zit met de bevestigingspunten van de koplamp in de topkuip die ervoor zorgen dat ie niet goed af te stellen is.
 
Al drie weken bezig met een huis voor m'n schoonzus in Spijkenisse noord ,Behangen ,Laminaat enz. enz.
Afgelopen zondag een daggie ertussen uit geweest ,Met een paar maatjes wezen rijden in de NO polder
Toen m'n maatje terugkwam richting Utrecht werd ie van de weg gehaald met 32 km te hard... 299 euro aftikken.... Duur dagje voor hem

[~[url="http://i.imgur.com/iV7BRRW.jpg"]afbeelding~][/url]

[~[url="http://i.imgur.com/Zg7FdR5.jpg"]afbeelding~][/url]

pohhh zuur zeg, ook echt een groot bedrag t.o.v. de overschreden snelheid :r
 
Laatst bewerkt:
kan je de lens in de koplamp niet draaien ?
Heb net even gecheckt, maar gaat ‘m niet worden, gat van het stadslicht zit er nl ook in. Omdraaien van de hele unit is ook niet mogelijk omdat de bevestigingspunten boven de lamp verder uit elkaar staan dan onder de lamp. Ga denk ik volgende week even kijken met een malletje waar de sticker moet komen en dan laat ik moeders de vrouw wel even een sticker snijden...
 
En Worldbeater, Hoe reed de Ninja?
Groet
Sebas
Goed! Een lekkere volwassen motor die Ninja 650.
In twee uur hebben we 180 kilometer gereden door de polder en de bossen. :]
Inclusief drie stops voor een watertje en motorwissel.
Het tempo lag vrij hoog achter de redacteur aan.
Vrij weinig van de geweldige omgeving gezien. _O-

Daar moet ik nog eens terug komen; Gelderland. :9~

De gewone Z650 rijdt ook erg lekker, die had mijn voorkeur op die kleine secundaire wegen.
Twee rijders kwamen onafhankelijk van elkaar wel naar mij toe dat ik er nogal ongelukkig opzat. :?
De ergonomie is, ondanks mijn modale lengte van 1.82 meter, niet helemaal ideaal. Dat doet de Ninja beter.

Maar terug naar huis op de G310R voelde toch meer als thuiskomen.
( De S1000R thuis laten staan, want navigatie, cruisecontrol en +125 pk maakt de 160 kmx2 @Schiedam -> Varsseveld Gelderland -> Schiedam te makkelijk :+ )

De Ninja 650 blijft op de rader, mooie fiets, power genoeg en alle vijf motorfietsen van het groepje noteerden een verbruik rond de 1:24. :o :}

Alleen het standaardzadel liet mij steeds naar de tank glijden.
Iets naar achteren verzitten was onmogelijk met mijn gladde race-overall. Op beide modellen.
Dus bij eventuele aanschaf wordt het een kwestie van het comfortzadel erbij bestellen.
Daar gaat de uiterst gunstige prijs al iets omhoog. ;)

In augustus te lezen in MotoPlus. :t
 
Laatst bewerkt:
Mmm dat klinkt niet verkeerd!
Voor mij waren ninja's altijd de gifgroene moordenaars die vooral geschikt waren om zo snel mogelijk je rijbewijs kwijt te raken (de 600cc 4 cilinder racers). Dus om nu ninja op een 2 cilinder toerfiets te zien staan is beetje wennen :)
Groet
Sebas
 
Mmm dat klinkt niet verkeerd!
Voor mij waren ninja's altijd de gifgroene moordenaars die vooral geschikt waren om zo snel mogelijk je rijbewijs kwijt te raken (de 600cc 4 cilinder racers). Dus om nu ninja op een 2 cilinder toerfiets te zien staan is beetje wennen :)
Groet
Sebas
De zitpositie is vast een stuk meer rechtop dan je Ducati 996. _O-
De term van de Japanse vechtmeester is inderdaad niet zo terecht. Mooie en stoere marketingterm. 8-)

De Ninja Z650 heeft bij licht gasgeven ook wel wat last van lastwissel reacties door de zuinige afstelling en het tweecilinder concept.
Maar ik heb altijd mijn hand bij de koppeling om dat soort situaties voor te zijn.
Fijne motoriek blijft gewenst.

Het zicht vanuit het zadel op die smalle wespentaille van een benzinetank is kicken.
De knieën passen ook als nooit tevoren onder de brede bovenkant. Zit perfect.
En toch nog vijftien liter, i.c.m. het verbruik reken ik circa 360 kilometers bij 1:24. :9

Mijn beide BMWtjes zitten rond de 250 kilometer.
De S1000R doet nooit beter dan 1:14 en de G310R heeft maar elf liter. :')
 
Laatst bewerkt:
De 996s is meer een martelwerktuig dan een motor, maar het loopt zo mooi :)

Verbruik is wel heel netjes trouwens!
Groet
Sebas
 
MOgguh iedereen.

Vanmorgen een stukje samen gereden toevallig met Ramsteen! :W

Wat een weertje weer!
 
Bijna iedereen op vakantie?
Alleen in de winter is het nog stiller op MF. ;)

Een motorpak verkopen is ook weer hartstikke leuk. :P
Afgesproken met de hoogste bieder, die laat vervolgens de avond verschiet gaan.
En de eerste bieder is al voorzien denk ik, die reageerde ook niet meer. _O-

De belangstelling via MF viel me verder wel tegen. Ook geen reacties. :?

full
 
Mogguh :W

Laatste week werken en dan 5 wkn vrij, kijk er zeer naar uit. Na de vakantie word ik ff uitgeleend aan een ander team totdat de sollicitatieronde geopend wordt voor het nieuwe team waar ik naartoe wil, dus dat is ook wel iets positiefs om naar uit te kijken. :)

@ Worldbeater: Mooi pakkie, altijd leuk als ze niet op komen dagen of gewoon niet meer reageren |(
 
Mogguh :W

Laatste week werken en dan 5 wkn vrij, kijk er zeer naar uit. Na de vakantie word ik ff uitgeleend aan een ander team totdat de sollicitatieronde geopend wordt voor het nieuwe team waar ik naartoe wil, dus dat is ook wel iets positiefs om naar uit te kijken. :)

@ Worldbeater: Mooi pakkie, altijd leuk als ze niet op komen dagen of gewoon niet meer reageren |(
Vijf weken vakantie.. wat een luxe. :}
Verder geen onzekerheden met de wisselingen in het team?

De hoogste bieder heeft zich gemeld, ziet er vanaf.
Alleen jammer dat ik er nu nog mee zit, mijn voorkeur ging eigenlijk al uit naar de eerste bieder.
Meestal laat ik die ook komen.. maar de hogere bieder was een dame met een eigen verhaal.

Vrouwen komen zo betrouwbaar over, maar ondertussen. :+

En het gaat niet om de zestig euro, maar chronisch ruimtetekort hier.
 
Laatst bewerkt:
ik heb net een nieuwe DIFI pak ,

miljoen risten voor de doorluchting, uitneembare regen en thermo delen.

niet meer helemaal zwart maar met veel witte stukken. erg lekker met dit weer moet ik zeggen.

102222_25.jpg
 
Vijf weken vakantie.. wat een luxe. :}
Verder geen onzekerheden met de wisselingen in het team?

De hoogste bieder heeft zich gemeld, ziet er vanaf.
Alleen jammer dat ik er nu nog mee zit, mijn voorkeur ging eigenlijk al uit naar de eerste bieder.
Meestal laat ik die ook komen.. maar de hogere bieder was een dame met een eigen verhaal.

Vrouwen komen zo betrouwbaar over, maar ondertussen. :+

En het gaat niet om de zestig euro, maar chronisch ruimtetekort hier.
Laten we het zo zeggen... Er zijn een aantal werkzaamheden weggehaald uit het team, daardoor is de jeu er voor een aantal collega's uit. Zo erg dat het lijkt alsof ze er ook niets meer aan willen doen om er ook maar iets van te maken. De manier van werken (inefficiëntie, demotivatie e.d.) stuit mij erg tegen de borst waardoor ik er een beetje klaar mee ben (ik ben het type, niet lullen, maar werken). Voor mijn gezondheid is het beter even wat anders te doen, mijn teamleider stemde daarmee in. Na mijn vakantie komt er een ronde voor een landelijk team waar ik voor wil reageren (maak wel een aardige kans om daar in te komen). Zal dan wel ff moeten wachten tot het team van start gaat, maar dat komt ook wel goed.


Jammer dat je er nog mee zit, het is een net pakkie. Zal vast niet lang duren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan