Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Verkoop van spullen is zo ZZZzzzZZZ. Zo vaak gezeur met mensen die je laten zitten, niet meer reageren, niet meer langskomen, afdingen tot het bot en dan het toch te duur vinden om te kopen.
Altijd leuk :+

Enneh je huiskamer is te klein dat je buiten foto's ging maken @WB? :P
 
ik heb net een nieuwe DIFI pak ,

miljoen risten voor de doorluchting, uitneembare regen en thermo delen.

niet meer helemaal zwart maar met veel witte stukken. erg lekker met dit weer moet ik zeggen.

[afbeelding]
Ziet er goed uit :t

Moet ook nog een nieuwe jas fixen om icm een kevlar motorbroek te dragen, kan je tenminste ook casual de deur uit... :]
 
Verkoop van spullen is zo ZZZzzzZZZ. Zo vaak gezeur met mensen die je laten zitten, niet meer reageren, niet meer langskomen, afdingen tot het bot en dan het toch te duur vinden om te kopen.
Altijd leuk :+

Enneh je huiskamer is te klein dat je buiten foto's ging maken @WB? :P
Had mijn pak alleen maar op motorshopper staan, werkte prima, al dat MP volk :N

Bij de leren combi van vrouwlief wel gedaan, die was zo weg. 1e die reageerde kwam ook opdagen, ff passen, zat als gegoten en toedelidoki... :)
 
Verkoop van spullen is zo ZZZzzzZZZ. Zo vaak gezeur met mensen die je laten zitten, niet meer reageren, niet meer langskomen, afdingen tot het bot en dan het toch te duur vinden om te kopen.
Altijd leuk :+

Enneh je huiskamer is te klein dat je buiten foto's ging maken @WB? :P
Even het pak een beetje in de natuurlijke omgeving.

Je ziet vaak foto's van motorpakken, en dan staan ze op blote voeten of sokjes en hebben balkje voor de ogen geshopt. :')

Verder zit ik inderdaad nog in een grot hier, in ieder geval tot 1 januari 2019. ;) ( Berkel here I come O-) )
Thanks, Mick had hem ook al elders voor mij gepost.
Maar ik had het kunnen missen natuurlijk. :t

Ik geloof dat ik het zelf niet nodig heb, maar als ik hem nu extra ga belasten krijg ik wel een geupdate 2018 frame. :9~ :9~ :+
( Mogelijke haarscheurtjes op het frame, zonder haarscheurtjes krijg je een extra plaatje erop )

Vandaag weer heerlijk gereden met de G310R. Ik ben verliefd! *O*
 
Laatst bewerkt:
Laten we het zo zeggen... Er zijn een aantal werkzaamheden weggehaald uit het team, daardoor is de jeu er voor een aantal collega's uit. Zo erg dat het lijkt alsof ze er ook niets meer aan willen doen om er ook maar iets van te maken. De manier van werken (inefficiëntie, demotivatie e.d.) stuit mij erg tegen de borst waardoor ik er een beetje klaar mee ben (ik ben het type, niet lullen, maar werken). Voor mijn gezondheid is het beter even wat anders te doen, mijn teamleider stemde daarmee in. Na mijn vakantie komt er een ronde voor een landelijk team waar ik voor wil reageren (maak wel een aardige kans om daar in te komen). Zal dan wel ff moeten wachten tot het team van start gaat, maar dat komt ook wel goed.
Spannend, nieuwe ronde, nieuwe kansen en mogelijk een verfrissende werkplek.
Ik ga helpen hopen. *O*
 
In Amerika is een verkoop verbod van kracht geworden.
Daar geen halve maatregelen. :o

full


Leest wel heftig vind ik. _O- ;)
 
Laatst bewerkt:
komt vooral door het " i sue you" principe. dus hebbe nze hiermee hun ass gecovered....
 
Mogguh :W

Kreeg gisteren bericht dat mijn reserve tank ook gesoldeerd is bij het scharnierpunt, vandaag even ophalen. :)
 
Net gespoten, nog niet gereden en nu al scheurtjes?
Of heb je weer een andere kuip gekocht. :P
 
Nee, heb al even een volledige kuipset incl tank liggen voor de verkoop. Die wilde ik oplappen, spuiten, bestickeren en onder de blanke lak laten spuiten. Dat plan heb ik laten varen omdat het dan een set wordt die je smaak moet zijn. Nu wil ik alles spuitklaar verkopen zodat de koper zelf kan bepalen hoe hij het wil hebben.

Zijn kuipdelen met lichte schuifschade welke gladgetrokken worden, maar er zitten 2 kuipdelen bij waar een klein scheurtje in zit. Van mijn oem topkuip die toendertijd gerepareerd is, begonnen ze nl weer op die plekken te scheuren, wil het dus goed gedaan hebben omdat ze verkocht worden.
 
Laatst bewerkt:
En een goede morgen allen :W

Vandaag de 1e dag vrij van een totaal van 5 wkn vakantie *O* Rot hoor met dit weer :P

@ DRS930: Heb ik jou eergisteren rond 10:00-11:00 toevallig op je MT gespot bij de verkeerslichten richting de Spijkenissebrug? Was nog een dikke toerbuffel bij (Yamaha FJR oid)?
 
Om twaalf uur door die rot-zon :+ naar de sportschool gereden.
Voor mij een half uurtje over de snelweg naar Berkel.
Mis ik mijn sportbroekje.. nou ja.. dan maar weer zwetend naar huis.
Ik had toch al niet zoveel zin. _O-

full

full
 
Koelvloeistof of olie?
De titel begon vast met jouw tank. ;)
Hier koelvloeistof, maar drupt al maanden en met rijden loopt de temperatuur niet anders dan in maart.
Nog steeds easy up and down bij stilstand en rijden.

Morgen een lokale BMW dealer bellen hoe e.a. zit met garantie.
De motor is van 2017, dit jaar gekocht bij een handelaar, die hem weer bij Van Harten kreeg.
Boekjes afgestempeld. O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg complimenten van Marktplaats.
Mijn motorpak behoort tot de top 10% van best bekeken advertenties in zijn categorie.
Daar heb ik wat aan. _O-
 
Laatst bewerkt:
De titel begon vast met jouw tank. ;)
Hier koelvloeistof, maar drupt al maanden en met rijden loopt de temperatuur niet anders dan in maart.
Nog steeds easy up and down bij stilstand en rijden.

Morgen een lokale BMW dealer bellen hoe e.a. zit met garantie.
De motor is van 2017, dit jaar gekocht bij een handelaar, die hem weer bij Van Harten kreeg.
Boekjes afgestempeld. O-)
Aha, wel apart. Is dat bij meer motoren van dat type bekend? Zou mooi zijn als dat verholpen kan worden, ding is net een jaar oud... :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan