Overleden lid: Martijnmoi

wat een vreselijk bericht . Heel veel sterkte voor familie en nabestaande. Zo jong ………
 
Ik vraag me echt af hoe dat heeft kunnen gebeuren.


Zondagnacht om 00:05 uur kwam er een melding van een persoon te water aan de Dwarsweg in Eenrum. Het ging ter plaatse om een motorrijder(22) uit Winsum die met zijn motor in een sloot was gekomen.

De man bleek al te zijn overleden, hulpdiensten konden niks meer doen voor de man. De Voa onderzoekt de zaak. Het lijkt op een eenzijdig ongeval. De motor werd later geborgen. Het onderzoek is nog bezig.


Kijk hoe recht die weg is en de sloot is ook meer een veredelde greppel. Hoe dan -O-
 
Laatst bewerkt:
:( wat ontzettend naar.. net begonnen met z'n leven. Gecondoleerd en heel veel sterkte aan de nabestaanden.
 
Ik vraag me echt af hoe dat heeft kunnen gebeuren.

Kijk hoe recht die weg is en de sloot is ook meer een veredelde greppel. Hoe dan -O-

Ik zat vanmorgen op maps te kijken en denk persoonlijk dat ze de weg niet correct melden. Op het filmpje is een flink breed water te zien, niet een greppel van een weiland.
 
Ik zat vanmorgen op maps te kijken en denk persoonlijk dat ze de weg niet correct melden. Op het filmpje is een flink breed water te zien, niet een greppel van een weiland.

ik zit met de zelfde vraag van waar is het gebeurt want het filmpje komt niet overeen met de beschrijving maar ook hoe het gebeurt is, gewoon 100% vaag
 
Ik zat vanmorgen op maps te kijken en denk persoonlijk dat ze de weg niet correct melden. Op het filmpje is een flink breed water te zien, niet een greppel van een weiland.

Misschien gaat het om deze bocht:

Google Maps

De weg die je ziet is het begin van de Dwarsweg

Het naambordje komt wel overeen met de foto's..
 
Laatst bewerkt:
Zeer confronterend nieuws..

Moge goede herinneringen het grote verlies verzachten.

Gecondoleerd iedereen.
 
Laatst bewerkt:
Damn dat is in de buurt. Gecondoleerd voor de nabestaanden. '(

Misschien gaat het om deze bocht:

Google Maps

De weg die je ziet is het begin van de Dwarsweg

Het naambordje komt wel overeen met de foto's..

Ik denk dat je gelijk hebt squishy, ik rijd daar nog wel eens. Wel een geinig bochtje er ligt alleen altijd grind en is dus oppassen geblazen. :(
 
Ik vraag me echt af hoe dat heeft kunnen gebeuren.

Kijk hoe recht die weg is en de sloot is ook meer een veredelde greppel. Hoe dan -O-

34439632_1775390359186616_7541361439563317248_n.jpg
 
Kwam van de andere kant dus. Lijk me een gevalletje moe + target fixitation ... ?

Ja ok maar zelfs met flink te hard rijden zou ik daar eerder een pleister verwachten dan een grafkist.

Inderdaad, al zit daar wel een greppel -O- wat een pech :/
 
Laatst bewerkt:
Ook mijn condoleance en veel sterkte gewenst aan de nabestaanden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan