€500 challenge 2019: De brullende Sabre

Weet niet of het qua budget uitkomt, maar je kunt ook een passende kofferset overwegen. daar zitten de raw's al in verwerkt.

Bij mij zat het er al op, geen id wat zoiets moet kosten.
 
Bagagevoorzieningen buiten budget. En als in je bagagevoorziening al knippers zitten heb je geluk.

Let op met veel geluid, je trekt aandacht en daar zit je meestal niet op te wachten. Want het kan veel kosten (incl. stilstand...).

Zoek maar op verhalen met uitlaten in Duitsland en Zwitserland.
En om “lastig” te zijn vraag aan ErikE even naar zijn ervaringen in de Dolomieten naar banden met goed profiel maar wel wat ouder.... Banden zitten niet voor niets buiten budget !

Voor de rest mooi dat je alweer rijdt.
 
Alvast een beetje leesvoer gekocht.
Misschien heb ik het wel nodig onderweg _O-
full
 
Laatst bewerkt:
Nog beter is zorgen dat je motor vooraf de nodige kilometers gemaakt heeft, waardoor de kinderziektes/verstopte problemen deze reeds thuis kan verhelpen (met hulp van je werkplaatshandboek). Zodat je een sleutelvrije challenge hebt 8-)

En het enige sleutelwerk (hopelijk) beperkt blijft tot het helpen van ongelukkige challengers die het voorstaande niet is gelukt :+
 
En het enige sleutelwerk (hopelijk) beperkt blijft tot het helpen van ongelukkige challengers die het voorstaande niet is gelukt :+

Niks leukers dan op de camping onder het genot van een biertje en wat behulpzame toekijkers op een Honda kleedje je motor fixen! Het lieft door gebruik te maken van je net gedronken biertje en slangklemmen!

[me]ErikE[/me] gooit alvast een verzameldoos slangklemmen in de tas....
 
Gelukkig was het geluidprobleem van de VF750S in Zwitserland op te lossen met een reep bierblik, een slangeklem en wat uitlaatkit ;)

Dit in tegenstelling tot het uitbestede laswerk in Oostenrijk aan een CB450S :X (blij dat het op zaterdag was en niet op zondag).

Maar het zijn wel de verhalen die dan ontstaan en je de rest van je leven bijblijven :Y :+
 
Gelukkig was het geluidprobleem van de VF750S in Zwitserland op te lossen met een reep bierblik, een slangeklem en wat uitlaatkit ;)

Dit in tegenstelling tot het uitbestede laswerk in Oostenrijk aan een CB450S :X (blij dat het op zaterdag was en niet op zondag).

Maar het zijn wel de verhalen die dan ontstaan en je de rest van je leven bijblijven :Y :+


Niemand zit natuurlijk op pech en reparaties te wachten, maar dit zijn toch de momenten die het langst bij blijven.
De uitlaat van mij zit zo stevig als een huis en zal er niet zomaar afvallen gelukkig. Enkel dat de aansluitingen goee gasdicht moeten worden gemaakt dmv goede pakkingen.
Liefst zoek ik nog originele pijpen maar dat wordt denk ik krap in budget.
 
Terug
Bovenaan Onderaan