EZS /EML Zijspanbak gezocht

Luub

Rookie
30 mei 2018
22
0
Hallo, hier mijn eerste bericht op het Motor-Forum.

Na jaaaren met MZ en zijspan door West Europa gereden te hebben, :) ben ik nu toe aan iets volwasseners..Zelf ben ik ook zwaarder en volwassener geworden.... vandaar wat groters.
Een EZS K100 met hulpframe, schommelvork en kleine wielen heb ik inmiddels, nu de bak nog.

Wie weet er voor mij een losse zijspanbak te koop ? Ik zoek het liefst een EZS RX4 of EZS TPSl die vind ik gewoon weg erg mooi. Een EML of andere bak kan natuurlijk ook. als de zitting maar breder is dan ca.50cm ? Een Motourist bak en een EML Midi zijn smaller, en daar passen de heupen en bipsen van moeders de vrouw niet in. Geen grote bak zoals bv. de GT2001, die past niet in de garage. Een geremd zijspan wiel is een must
Als iemand iets weet, hoor ik het graag..alvast bedankt.
 
Als je een EZS bak wilt, zou je natuurlijk ook EZS even een mailtje kunnen sturen....... :] |(

Welkom hier!

Bedankt, voor het welkomst woord. :t . ik ben echter op zoek naar een gebruikte bak, ben al eens bij EZS geweest, ng geen geluk gehad.. '(
 
Ik heb een splinternieuwe tpsl bak met frame voor niet teveel geld maar heb ook de mal voor de bak wanneer je zelf wilt bouwen.

eventueel ook dikke schommelvork met voor en achter auto wiel (175/15)
 
Wow, das mooi... , kan je mij wat foto's sturen, zodat ik weet waar we het over hebben...kleur, uitvoering, prijs, zelf bouwen kan ik niet..
Schommelvork en kleine wielen heb ik al.. alleen nog een bak met frame...
ben heeeel benieuwd,
 
hawa zou je mij ook bericht met foto s en prijs willen stuuren

mag ook ewoon naare mijn email maakt niet uit

bougievonkje@hotmail.com
 
mijn tpsl bak heeft sinds vanmiddag een nieuwe eigenaar dus niet meer beschikbaar.
 
He get. Wat jammer , 2 keer gebeld, geen contact..en nu te laat... erg jammer.. iemand nog een zijdpanbak te koop ?
 
Zijdpanbak los te koop? Of zit de Honda bij de prijs in ? Fotootje is altijd leuk..
 
neen , zijspan niet los te koop en Honda zit niet mee in de prijs lol
awqayr.jpg
 
Nou nou... tuurlijk is het een mooie motor.. maar de Ezs vindt ik gewoon mooier.... en ieder zijn smaak natuurlijk
 
Na.. voor de ezs-tpsl heb ik wel wat voor over.. Afh. Vsn de staat natuurlijk errgens rond de 2000-2500 euro
 
Terug
Bovenaan Onderaan