Overlijden Wouter Nieuwlaat aka Sodeknetters

Vroeger fijn contact met hem gehad op het Audiforum.
Erg aardige vent, ik wens zijn nabestaande alle sterkte toe.
 
Sodeknetters was iemand die erg veel heeft bijgedragen in techniek topic.
Het was iemand die echt wist waarover hij het had.
Ik zal hem gaan missen.
Erg veel sterkte voor de nabestaande.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat komt inderdaad hard binnen, zoals al eerder gezegd.

Gecondoleerd, familie, vrienden en overige nabestaanden.

Ik kende Wouter persoonlijk, toen ie nog XJ900 reed kwam ie nog wel eens langs om onderdelen te halen. Het was altijd prettig hem te kunnen helpen, hij wist waar ie het over had en wat ie wilde, maar was nooit uit de hoogte. Was altijd blij met de onderdelen en de tips die ik mee kon geven.
 
Rust zacht, Wouter. Kende je niet persoonlijk maar voor mij wel een bekende op het forum. Triest nieuws!

Gecondoleerd en sterkte voor de nabestaanden..
 
'(

Ook ik kende hem niet anders dan uit zijn reacties op MF, maar ik wil iedereen, familie en vrienden, condoleren met het verlies.

Iedereen die hem kende: heel veel sterkte!!!

(We hebben een paar jaar geleden (2010) ook zoiets meegemaakt met een hechte MF-groep en weten dat al die posts van medeleven de pijn een héél klein beetje kan vezachten. Vergeten doe je het nooit).
2004?
 
Sterkte aan de nabestaanden. Verschrikkelijk. Ik zag ca 6 maanden geleden zijn alias-naam hier op MF voor het eerst en moest daar van lachen. Hoe tragisch nu.
 
Ik ben nog tekort op dit forum on hem te kennen maar schrik er ook best van....
als aspirant motorrijder komt dit best dicht in de buurt.

Gecondoleerd aan fam en vrienden !
 
Gecondoleerd en sterkte aan de nabestaanden. Ik kende Wouter niet maar kwam, zoals meerderen, met regelmatig zijn (nuttige) bijdragen tegen in de techniek topics.
 
Dat denk ik ook, rottig dat de kosten op de nabestaanden komen te liggen.

Toen ik 18 werd moest ik van m'n ouders een uitvaartverzekering nemen, denk dat er heel veel (jonge) mensen eigenlijk niet bij stil staan dat de kosten behoorlijk kunnen oplopen in het geval dat ze overlijden (of er niet eens aan denken dat ze plotseling kunnen overlijden).
 
Dat artikel gaat inderdaad over Wouter, gezien de foto er boven. Direct een hele goede reden om een uitvaartverzekering af te sluiten als je dat niet hebt. Zoveel kost het nou ook weer niet (tenzij je 'm flink gaat uitbreiden om er een groot afscheidsfeest van te maken voor de nabestaanden).

Wat me wel verbaasde zijn de kosten van de traumaheli. Nu zat dat dan niet bij de basis-reisverzekering, maar hoe zit het dan met je normale zorgverzekering voor een ongeval binnen Europa?
Een schuiver is zo gemaakt en een traumaheli sturen ze ook steeds sneller de lucht in.
 
Dat artikel gaat inderdaad over Wouter, gezien de foto er boven. Direct een hele goede reden om een uitvaartverzekering af te sluiten als je dat niet hebt. Zoveel kost het nou ook weer niet (tenzij je 'm flink gaat uitbreiden om er een groot afscheidsfeest van te maken voor de nabestaanden).

Wat me wel verbaasde zijn de kosten van de traumaheli. Nu zat dat dan niet bij de basis-reisverzekering, maar hoe zit het dan met je normale zorgverzekering voor een ongeval binnen Europa?
Een schuiver is zo gemaakt en een traumaheli sturen ze ook steeds sneller de lucht in.
Een ambulance is gratis (gedekt) als het om een spoedgeval gaat (ook met basis), denk heli dan ook. Maar in dit geval was er niks meer te redden en komt het op de uitvaartverzekering aan (correct me if I'm wrong).
 
Laatst bewerkt:
Een ambulance is gratis (gedekt) als het om een spoedgeval gaat (ook met basis), denk heli dan ook. Maar in dit geval was er niks meer te redden en komt het op de uitvaartverzekering aan (correct me if I'm wrong).

Een uitvaartverzekering is om de kosten (deels) te dekken van de uitvaart zelf. Niet voor traumaheli's. Volgens mij kan je gewoon aankloppen bij de zorgverzekering en als die absoluut niet wil betalen, dan richting je reisverzekering (waar je dan hopelijk goed genoeg bent verzekerd). Echt wel belangrijk om te weten, omdat dit iedereen kan overkomen.
 
Een uitvaartverzekering is om de kosten (deels) te dekken van de uitvaart zelf. Niet voor traumaheli's. Volgens mij kan je gewoon aankloppen bij de zorgverzekering en als die absoluut niet wil betalen, dan richting je reisverzekering (waar je dan hopelijk goed genoeg bent verzekerd). Echt wel belangrijk om te weten, omdat dit iedereen kan overkomen.
Daar heb je punt. Eigenlijk is het spoedeisende hulp ondanks dat het al te laat is, je zou dan zeggen dat het op de zorgverzekering aankomt. Ook als je in Nederland overlijd zou je geen reisverzekering nodig moeten hebben lijkt mij. Kan ook nergens duidelijke informatie hierover vinden, zie wel dat reddingskosten niet vergoed worden maar daar valt een traumahelikopter toch niet onder? Bij reddingskosten denk ik meer aan opgepikt worden door een heli tijdens skivakantie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan