Welke cruiser adviseren jullie?

Blijft een gezellige discussie met wat uitschieters. Gaan passen en rijden is het advies, met inderdaad in je achterhoofd of dat je de mogelijkheid hebt om je keuze enigzinds aan te passen. Dit met bestaande accesoires of zelf iets moois maken. Dat laatste is dan wel op maat, daar houd ik persoonlijk wel van.
Maar of dat dan de garantie geeft op "geen rugprobleem" blijft de vraag. En dat kun je hier digitaal niet oplossen.
 
Blijft een gezellige discussie met wat uitschieters. Gaan passen en rijden is het advies, met inderdaad in je achterhoofd of dat je de mogelijkheid hebt om je keuze enigzinds aan te passen. Dit met bestaande accesoires of zelf iets moois maken. Dat laatste is dan wel op maat, daar houd ik persoonlijk wel van.
Maar of dat dan de garantie geeft op "geen rugprobleem" blijft de vraag. En dat kun je hier digitaal niet oplossen.


;) Dat moet je met een vrachtwagen zout nemen. :P

Ik zie mij zelf hier al een topic openen over wat voor brommer ik moet gaan kopen . B|
 
Laatst bewerkt:
Blijft een gezellige discussie met wat uitschieters. Gaan passen en rijden is het advies, met inderdaad in je achterhoofd of dat je de mogelijkheid hebt om je keuze enigzinds aan te passen. Dit met bestaande accesoires of zelf iets moois maken. Dat laatste is dan wel op maat, daar houd ik persoonlijk wel van.
Maar of dat dan de garantie geeft op "geen rugprobleem" blijft de vraag. En dat kun je hier digitaal niet oplossen.
Ik wens je succes met de zoektocht en hoor graag wat het geworden is.
 
Je kunt ook Geer en Goor inschakelen om te helpen bij je keuze. Dan kunnen wij het volgen op de buis. Dat vinden wij wel leuk, we hebben toch niets beters te doen. En als je eruit bent laat ons dan even weten of je homo, vrouw of kapper bent geworden.

Voor wat betreft de motorfiets is het heel persoonlijk wat voor jou voldoet. Over cruisen gesproken, als ik met mijn Yamaha 250cc over een dijkje cruise heb ik persoonlijk meer dan genoeg aan de ruim 20pk die dat ding levert. Voorheen heb ik ook wel motorfietsen laten afstellen op de rollenbank en vond ik dat leuk/belangrijk.

Naast die Yamaha heb ik ook nog de vrouwen uitvoering van zo een homo Harley. Daar wil ik ook wel weer een keer op rijden, het ding staat door omstandigheden al een jaar stil. Maar ik denk dat ik dan eerst mijn haar maar ga verven voor ik daar op stap.

Zo, en nu ga ik voor mijzelf nog maar een kopje koffie inschenken en wil ik iedereen een fijne dag wensen.
 
Laatst bewerkt:
Namens alle HD rijders .


full





_O- _O- _O- _O- _O- _O-




TS - veel succes met zoeken ..
 
Laatst bewerkt:
TS had een budget tussen 6000 en 7000 euro.
Daar heeft ie oftewel een tweedehands sportster voor ( heb me laten wijsmaken dat dit de Harley voor coiffeurs, vrouwen en Jeanetten is)
Of een iets coolere tweedehands 1500 + cc Japanner.

Voor 7000 heb je toch al een dyna of andere evo , 2 weken geleden deze opgepikt voor 6,5.
en btw een sportster is ook een goede motor de mijne is getuned. 90pk braakt dat ding uit, zo ff sneller dan een 1340 of intruder en derg. Voor 7000 heb je trouwens geen yamaha raider en een vn2000 wordt ook moeilijk.

full


Voor mij gn namaak meer ;) hoe hard het er ook op lijkt, als ik japans wil rijden pak ik wel mijn sportmotor dat rijdt ook lekker
 
Laatst bewerkt:
Voor 7000 heb je toch al een dyna of andere evo , 2 weken geleden deze opgepikt voor 6,5.
en btw een sportster is ook een goede motor de mijne is getuned. 90pk braakt dat ding uit, zo ff sneller dan een 1340 of intruder en derg.

[afbeelding]

Voor mij gn namaak meer ;) hoe hard het er ook op lijkt, als ik japans wil rijden pak ik wel mijn sportmotor dat rijdt ook lekker
Van welk jaar is deze op de foto?
 
je leeft maar 1 keer dus ik ga er gewoon voor, heb ook met zulke dingen rondgereden idd goedkoper en zeker kwalitatief niet slechter maar gewoon het donker geluid en de trillingen :9~
ik adviseer helemaal niks,ik geef mijn mening dat je voor 7000 geen raider of moeilijk vn2000 kan kopen maar wel een evo
 
je leeft maar 1 keer dus ik ga er gewoon voor, heb ook met zulke dingen rondgereden idd goedkoper en zeker kwalitatief niet slechter maar gewoon het donker geluid en de trillingen :9~
ik adviseer helemaal niks,ik geef mijn mening dat je voor 7000 geen raider of moeilijk vn2000 kan kopen maar wel een evo
Oké, dat is zeker waar dat je maar een keer leeft. Daarom goed dat er zoveel keuze is en voor ieder wat wils. Maar vooral het rijden zelf vind ik belangrijk! Nu is het aan TS! :] :] :] 8-)
 
Laatst bewerkt:
Het rijden is zeker belangrijk, maar je moet je eigen motor ook wel mooi vinden. En de staat kan dan wel belangrijk zijn, en ook het "waardevast" wordt vooral bij Harleys vaak gebruikt als verkooppraatje. Maar dan nog moet je hem wel mooi vinden. De zgn " Owners Appeal"!
En dat heeft niet iedereen bij een Harley. Ik persoonlijk vind de hier getoonde Intruder vele malen mooier als de Harley, maar dat is en blijft allemaal per persoon verschillend. Eerlijk gezegd denk ik ook dat TS beter gaat passen op de Intruder als op de Harley als ik de foto,s vergelijk.
Zo, nu ligt de bal weer bij TS.
 
Voor 7000 heb je toch al een dyna of andere evo , 2 weken geleden deze opgepikt voor 6,5.
en btw een sportster is ook een goede motor de mijne is getuned. 90pk braakt dat ding uit, zo ff sneller dan een 1340 of intruder en derg. Voor 7000 heb je trouwens geen yamaha raider en een vn2000 wordt ook moeilijk.

[afbeelding]

Voor mij gn namaak meer ;) hoe hard het er ook op lijkt, als ik japans wil rijden pak ik wel mijn sportmotor dat rijdt ook lekker


Inderdaad ` Want als het moet lopen als een eend, en het moet kwaken als een eend, en er moet uit zien als een eend .

Nou` koop dan ook een eend ! ...
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad ` Want als het moet lopen als een eend, en het moet kwaken als een eend, en er moet uit zien als een eend .

Nou` koop dan ook een eend ! ...
Begrijp me niet verkeerd. Er zijn ook Harleys die ik zeker mooi vind, maar als je dan de prijzen ziet tweedehands. Dan denk ik het is iets voor bedrijfsleiders of gangsters, 8-)
Deze vind ik bijv wel iets hebben, is te koop bij de HD dealer hier in de buurt.
http://usedbike.harley-davidson.be/sab3be356ab919f195c3bbe5e44f86e66/5767/details/?sid=17099784&page=1&whsearch_key=4220
Maar is Belgische prijs, dus reken voor Nederland nog maar wat extra erbij. Ik zou me dus nooit op mijn gemak voelen als ie ergens geparkeerd stond... en dat is voor mij ook vrijheid, je motor ergens zonder zorgen kunnen achterlaten.
 
Begrijp me niet verkeerd. Er zijn ook Harleys die ik zeker mooi vind, maar als je dan de prijzen ziet tweedehands. Dan denk ik het is iets voor bedrijfsleiders of gangsters, 8-)
Deze vind ik bijv wel iets hebben, is te koop bij de HD dealer hier in de buurt.
http://usedbike.harley-davidson.be/sab3be356ab919f195c3bbe5e44f86e66/5767/details/?sid=17099784&page=1&whsearch_key=4220
Maar is Belgische prijs, dus reken voor Nederland nog maar wat extra erbij. Ik zou me dus nooit op mijn gemak voelen als ie ergens geparkeerd stond... en dat is voor mij ook vrijheid, je motor ergens zonder zorgen kunnen achterlaten.



Dan zal het zoiets worden ...


full
 
Dan zal het zoiets worden ...


[afbeelding]
Ja HaHa. Nu was ik afgelopen zondag gaan deelnemen aan een motorrit hier in de buurt. En daar waren ook aanwezig enkele hells angels en ook crusaders. Deze crusaders waren volwassen mannen met op hun rug de vlag van de kruisridders en daaronder geschreven “for the future of the children.” Deze mannen zijn voor de suprematie van het Arische ras, blijkbaar volgens hun site. Deze mannen kwamen ook allemaal hun gps opladen, getooid in leder, zonnebrillen, doodskoppen, tattoos, enz... en ja ook Harleys, geen Japanse merken, _O-
Hun brommers worden waarschijnlijk ook niet gejat...
 
Laatst bewerkt:
Begrijp me niet verkeerd. Er zijn ook Harleys die ik zeker mooi vind, maar als je dan de prijzen ziet tweedehands. Dan denk ik het is iets voor bedrijfsleiders of gangsters, 8-)
Deze vind ik bijv wel iets hebben, is te koop bij de HD dealer hier in de buurt.
http://usedbike.harley-davidson.be/sab3be356ab919f195c3bbe5e44f86e66/5767/details/?sid=17099784&page=1&whsearch_key=4220
Maar is Belgische prijs, dus reken voor Nederland nog maar wat extra erbij. Ik zou me dus nooit op mijn gemak voelen als ie ergens geparkeerd stond... en dat is voor mij ook vrijheid, je motor ergens zonder zorgen kunnen achterlaten.
Wacht eens even. Ik heb vandaag met mijn kapper overlegd welk kleurtje het beste bij mijn Harley past, kan ik weer gaan shoppen voor een maatkostuum en bijpassende zonnebril voor de juiste manager/gangster look om aan het ideale Harley plaatje te voldoen. Jullie maken mij helemaal gek.

Die CVO van 26.5k euro is een CVO. Dat is een gelimmiteerde lijn van Harley en daar hangt een prijskaartje aan. Maar zoals we vandaag eerder zagen kun je voor 6.5k euro ook rijden. Dat is natuurlijk ook geld en ik kan niet in een ander zijn of haar portemonnee kijken, maar dat zijn toch bedragen waar je met een bescheiden salaris ook nog voor kunt sparen.
 
Wacht eens even. Ik heb vandaag met mijn kapper overlegd welk kleurtje het beste bij mijn Harley past, kan ik weer gaan shoppen voor een maatkostuum en bijpassende zonnebril voor de juiste manager/gangster look om aan het ideale Harley plaatje te voldoen. Jullie maken mij helemaal gek.

Die CVO van 26.5k euro is een CVO. Dat is een gelimmiteerde lijn van Harley en daar hangt een prijskaartje aan. Maar zoals we vandaag eerder zagen kun je voor 6.5k euro ook rijden. Dat is natuurlijk ook geld en ik kan niet in een ander zijn of haar portemonnee kijken, maar dat zijn toch bedragen waar je met een bescheiden salaris ook nog voor kunt sparen.


Sparen waarvan ? :')

Het geld gaat er alleen maar met bakken uit .
 
@Mojave, met welke Harley heb je toen in de woestijn gereden? Heb je daar nog foto’s van liggen van die trip?
Met een Honda Goldwing in bagger uitoering, dus zonder topkoffer en met een laag scherm.

Volgens mij heb ik geen foto's meer van die trip. Wel de herinneringen en die zijn onvergetelijk.

Heb je plannen om met de motor in Amerika te gaan rijden?

Mvg, Bob
 
Laatst bewerkt:
Met een Honda Goldwing in bagger uitoering, dus zonder topkoffer en met een laag scherm.

Volgens mij heb ik geen foto's meer van die trip. Wel de herinneringen en die zijn onvergetelijk.

Heb je plannen om met de motor in Amerika te gaan rijden?

Mvg, Bob
Het is een droom om dit ooit te doen ja. Death valley bijvoorbeeld, zoiets heb je hier niet.
Maar moeilijk nu met vrouw en zoon van 12. Ik probeer mijn zoon een beetje warm te maken om mee achterop te gaan bij ritjes. Maar dit is moeilijk. Hij is jarenlang gebrainwasht door mijn schoonmoeder die dit een zeer gevaarlijke manier van verplaatsen vindt. Hij is nog maar een keer meegegaan voor een kort ritje onlangs, dat vond hij wel leuk. Is ook één van de redenen waarvoor ik de intruder gekocht heb.
Mijn vrouw gaat sowieso niet mee achterop. Zij is eens gevallen vroeger met mijn shadow tegen 90. Gelukkig zonder erg. Maar sinds de geboorte van onze zoon heeft zij altijd schrik dat er iets gebeurt. Dus vooralsnog rijd ik vooral solo.
En zo’n trip door de vs lijkt me leuker met twee. Hoewel ik het direct alleen zou doen, moest onze relatie ooit op de klippen lopen.
 
Jij hebt toch al diverse motorfietsen? Dan hoef je niet meer te sparen voor een andere lijkt mij.


Inderdaad` ik moet ontspullen :Y want als ik zo doodval heeft dat wijfie van me een groot probleem met al die bende ..d`r komt geen eind aan . _O-
 
Laatst bewerkt:
Het is een droom om dit ooit te doen ja. Death valley bijvoorbeeld, zoiets heb je hier niet.
Maar moeilijk nu met vrouw en zoon van 12. Ik probeer mijn zoon een beetje warm te maken om mee achterop te gaan bij ritjes. Maar dit is moeilijk. Hij is jarenlang gebrainwasht door mijn schoonmoeder die dit een zeer gevaarlijke manier van verplaatsen vindt. Hij is nog maar een keer meegegaan voor een kort ritje onlangs, dat vond hij wel leuk. Is ook één van de redenen waarvoor ik de intruder gekocht heb.
Mijn vrouw gaat sowieso niet mee achterop. Zij is eens gevallen vroeger met mijn shadow tegen 90. Gelukkig zonder erg. Maar sinds de geboorte van onze zoon heeft zij altijd schrik dat er iets gebeurt. Dus vooralsnog rijd ik vooral solo.
En zo’n trip door de vs lijkt me leuker met twee. Hoewel ik het direct alleen zou doen, moest onze relatie ooit op de klippen lopen.

Zonde ! m`n dochter gaat al jaren mee..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan