Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik ben het ook eens met het kantel idee, staat zeker weten beter, en de lichtjes kunnen blijven. Maar het probleem is dat dat dan per aansluiting net voor de dempers veranderd moet worden. Het makkelijkste zou zijn om dit in de bocht ervoor al te doen, maar dan komt de tussenpijp die van demper R naar demper L gaat, tegen de band als ik een drempel neem. Wie weet, als ik weer een soort van uitgekeken ben op de Sv, ik dan weer eens de lasser bezoek :p anders loopt het allemaal wel erg in de papieren zo..
 
Gister weer een heerlijke circuit dag gehad, merk alleen wel dat ik op gas begrenst ben, op de rechte stukken kom ik niet mee. Maar dat mocht de pret niet drukken. Ik was ook niet de enigste sv op het circuit, leuk om te zien.

Probeer eens Midland circuit in Lelystad
Super klein maar ZEER technisch circuit
 
Afgelopen Maandag op Zandvoort gespeeld, teveel lopen wisselen in de groepjes maar leuke dag gehad. IDD op de rechte stukken blazen ze je voorbij op die 1000's, maar bij het remmen winnen we alweer veel *O*


@Disaster Master, heb je een PM gestuurd met een OP foto van die dag. Rene heeft ze best weer gedaan
 
Probeer eens Midland circuit in Lelystad
Super klein maar ZEER technisch circuit
14 bochten in een rondje van 1100 meter, na 10 minuten ben je wel weer even aan een paar minuten rust toe ;)

Rij daar veel voor met 2theExperience. Mocht je interesse hebben stuur even een PB heb ik wel een kortingscode voor je *D
 
Laatst bewerkt:
Ja ik ben het ook eens met het kantel idee, staat zeker weten beter, en de lichtjes kunnen blijven. Maar het probleem is dat dat dan per aansluiting net voor de dempers veranderd moet worden. Het makkelijkste zou zijn om dit in de bocht ervoor al te doen, maar dan komt de tussenpijp die van demper R naar demper L gaat, tegen de band als ik een drempel neem. Wie weet, als ik weer een soort van uitgekeken ben op de Sv, ik dan weer eens de lasser bezoek :p anders loopt het allemaal wel erg in de papieren zo..

Ik sluit mij aan bij het merendeel :9 ! Vind het mooier wanneer ze de lijnen volgen. Ben er in het verleden ook mee bezig geweest en heb het resultaat maar even toegevoegd. Bij mij komt de tussenbocht niet tegen de band, er zit dan ook een extra deuk in voor extra ruimte.

full

full
 
Ja nice! Vind dat ook mooier idd 😬👌🏻 Binnekort toch maar eens met de lasser babbelen haha! En knipperlichtjes ook best prima zo, mooi werk!
 
Up close foto van het deukje Danton? Maakt het gesprek met de lasser makkelijker en je hebt mij nogal nieuwsgierig gemaakt :)

Overigens, ik heb het je al persoonlijk gezegd, maar wat een ontzettend gave SV heb je er van gemaakt!
 
Laatst bewerkt:
Het blijft een plaatje, die BumbleBee. Mooi in geel /zwart met rode details (voor de snelheid ;) ) en een prachtige enkelzijdige achterwielophanging die er zó mooi in staat alsof het origineel zo bedoeld was. :}
Jammer dat je zo weinig aan rijden toekomt. Maar je gaat wel een poging wagen neer de SV-meet te komen, toch?
 
Laatst bewerkt:
Gaaf ding ja!

Even over afstelling..

Wanneer je gas dicht gooit, als je bijv 100 rijdt en je laat hem uitrollen in de versnelling, is het dan normaal dat je helemaal geen verbranding meer hoort? Ik heb dan namelijk hetzelfde effect als dat ik de dodemansknop indruk (alleen heb je dan geen vonk ipv geen of te weinig lucht/brandstof).

Ik heb laatst twee andere motoren gereden, en die pruttelen een beetje door bij gas loslaten..
 
Gaaf ding ja!

Even over afstelling..

Wanneer je gas dicht gooit, als je bijv 100 rijdt en je laat hem uitrollen in de versnelling, is het dan normaal dat je helemaal geen verbranding meer hoort? Ik heb dan namelijk hetzelfde effect als dat ik de dodemansknop indruk (alleen heb je dan geen vonk ipv geen of te weinig lucht/brandstof).

Ik heb laatst twee andere motoren gereden, en die pruttelen een beetje door bij gas loslaten..

Ik heb inderdaad hetzelfde, maar ik heb mijn stationair ook ERG laag staan :)
Ik vind dit fijn, omdat je dan lekker veel op de motor af kan remmen })

alleen mijn kleppen moeten gesteld worden, want hij ploft steeds mee rond de 3000 als ik gas los laat _O-
 
VFR800
iig de velg.
De VRF750 heeft ronde spaken.

De VFR 700 heft geen SSSA

Ik heb de VFR750 in mijn SF zitten :)

Dat is correct! VFR 800 Vtec SSSA & velg i.c.m. een SP1 voorvelg :)

Up close foto van het deukje Danton? Maakt het gesprek met de lasser makkelijker en je hebt mij nogal nieuwsgierig gemaakt :)

Overigens, ik heb het je al persoonlijk gezegd, maar wat een ontzettend gave SV heb je er van gemaakt!

Is deze foto oké? Anders moet ik even verder kijken ;).

full
 
Heeft er hier iemand een laser systeem onder zijn sv (650) met een circuitdag de tussenbus verloren van de demper na breken van de beugel en wil graag weten hoe lang die was, wellicht ook iemand een foto van de bochten aansluiting zojuist alles los gehaald en kon de bochten nog een 5mm door schuiven naar voren nu lijken ze ook veel beter te zitten, heb het idee dat dat het systeem verkeerd heeft gezeten en daardoor de demper op spanning heeft gestaan was heeft geleden tot het verliezen van de tussen bus en breken van de uitlaatbocht beugel.
Nu zal er vast geen montage tekening meer zijn van het laser systeem.

Alvast bedankt.
 
Iemand nog een tip waar ik een voorspatbord verlenger kan krijgen voor de SV650S 02? Deze week problemen gehad tijdens fikse regenbui, bougie van voorste cylinder verzopen. Begreep uit een onderzoekje dat dit vaker voorkomt bij de SV's -O-
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog een tip waar ik een voorspatbord verlenger kan krijgen voor de SV650S 02? Deze week problemen gehad tijdens fikse regenbui, bougie van voorste cylinder verzopen. Begreep uit een onderzoekje dat dit vaker voorkomt bij de SV's -O-

Gewoon die van Pyramid op ebay bestellen :).
 
Hey sv-people, ik heb een vraagje over de koplamp van de N versie.
Ik rij op een NTV650 revere (tot ik genoeg geld heb om een SV te kopen), maar ik ben niet tevreden met de koplamp die ik er op heb zitten. Volgens mij is het eentje van een XJ die ik goedkoop kon krijgen nadat ik de kuip kapot had gereden.

Anyway, ik kwam op MP een koplamp van een SV650N tegen Link, en ik vroeg wat jullie van het lichtbeeld van de SV koplamp vinden... is die een beetje mooi verspreid, fel genoeg, etc.
Oh en wat is de diameter eigenlijk? 7"

Op deze manier heb ik alvast een koplamp voor als ik een SV koop die een kuip heeft :P ... ooit...
 
Laatst bewerkt:
Heb er zelf laatst een led pit in geschroefd. Lichtbeeld komt dan neer op een driehoek daglicht tot ongeveer 200 meter verder.
Dat is dan wel een ouder type SV met grotendeels helder glas in een ronde koplamp.

Edit: zelfde als in je link dus.
Lichtbeeld van dezelfde led pit in de GSX is om te huilen. Al die lichtbreekvakjes in het glas zorgen voor een soort rasterwerk op het wegdek.

Zal zo thuis de foto's er even bij zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Super!
Welke LED pit heb je er in gezet?

Ik heb net reactie van de verkoper, het gaat om een 2004/2008 koplamp, dus de 2e generatie. Maakt dat verschil in het lichtbeeld?
 
Iemand nog interesse in een SV650S uit 2002, kenteken is van 2003.
Ik ben bezig om te gaan emigreren, dus ze staat te koop nu. Foto ervan staat in de OP.
Km stand is nu ongeveer 32.000 , maar loopt wel op want ik rij er nog mee.
Vraagprijs is 2000 euro, ik weet dat het veel is, maar de motor is echt perfect.
full

Ik vraag het eerst hier voor ze op MP gaat.
Fijne zondag en bij interesse stuur me een PB. :)
 
Iemand nog interesse in een SV650S uit 2002, kenteken is van 2003.
Ik ben bezig om te gaan emigreren, dus ze staat te koop nu. Foto ervan staat in de OP.
Km stand is nu ongeveer 32.000 , maar loopt wel op want ik rij er nog mee.
Vraagprijs is 2000 euro, ik weet dat het veel is, maar de motor is echt perfect.
[afbeelding]
Ik vraag het eerst hier voor ze op MP gaat.
Fijne zondag en bij interesse stuur me een PB. :)

Weg uit het landje, geen optie om de bike mee te nemen.
Je kunt natuurlijk altijd je vraagprijs noemen kan je nog een beetje onderhandelen.
Succes met de verkoop en het emigreren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan