Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben het hier al een tijdje zat. Heb een vriendin in Amerika, die ik al 2 jaar ken en ik ben hier weg, idd geen optie om de motor te verschepen, ik koop dan daar wel iets anders. Het word zo serieus dat ik mijn hart ga volgen. Love rules! *O*
 
Dat is wel het plan! Ik heb wel wat spijt dat ze moet gaan, ze is helemaal perfect, alles is gedaan al. Alleen ketting stellen en smeren af en toe, voor de rest is alles goed. Jaren rijplezier voor weinig.Tsja, soms moet je je hart volgen gewoon. :) *O*
 
Dat is allemaal te duur joh. Motor is met een beetje geluk 1500-1700 euro waard..
Krijg je daar nog alle kosten voor invoeren en dan nog je transport..

Lekker wegdoen geld in je zak steken en dan daar een motor Harley kopen :+

Edit;
Zeg Coert, als jij dat ding verkoopt dan kegel ik je wel de OP uit heh 8-) })
 
Laatst bewerkt:
Dat transport en de bijkomende kosten zijn idd veels te duur. Maar een Harley? Ech nie.
Heb 1 Harley gehad en dat dus nooit meer. ;)
 
Wacht nou effe om me eruit te kegelen ja? B|
Ik ben nog wel even hier...
Heb mijn Greencard nog niet ben ik mee bezig.
En de SV, tsja als ie weg is hoor je het wel. ;)
 
76053385.jpg



:+
 
Laatst bewerkt:
Super!
Welke LED pit heb je er in gezet?

Ik heb net reactie van de verkoper, het gaat om een 2004/2008 koplamp, dus de 2e generatie. Maakt dat verschil in het lichtbeeld?

Hij ziet er hetzelfde uit als de lamp op mijn 2001-er. Verder geen idee.

Licht:
25572660887_5e824bd0d6_b.jpg


Grootlicht:
26572720918_5c21cb85d3_b.jpg


Is deze lamp: LED Verlichting Ombouwset Motor - Mymotor.nl
Maar op de motorbeurs was ie net iets goedkoper, wel van dezelfde aanbieder.
Moet eigenlijk de lamp nog wat naar beneden stellen, brandpunt ligt nu net boven de kentekenplaat van de auto die voor me rijdt O-)

Zie het verschil niet zo tussen die uit jouw link en de mijne:
25570797497_ed504979fa_b.jpg

40439833691_5c4d89cfc7_b.jpg


Edit: lichtbeeld van 200 meter is overdreven. Op de foto's sta ik naast een brandende lantaarnpaal. De eerstvolgende 2 lantaarnpalen staan uit, die gele bol rechts bovenin is 3 palen verder ('s nachts staan daar 2 van de 3 palen uit wegens lichtvervuiling).
Het lichtbeeld is dus 'maar' 150 meter aangezien lantaarnpalen 50 meter uit elkaar staan ;)
 
Laatst bewerkt:
Wacht nou effe om me eruit te kegelen ja? B|
Ik ben nog wel even hier...
Heb mijn Greencard nog niet ben ik mee bezig.
En de SV, tsja als ie weg is hoor je het wel. ;)

Je kiepert jezelf al uit Nederland haha :P , gelijk heb je hoor.

In de USA hebben ze zat leuke motoren en volgensmij ook een stuk goedkoper.
 
Je kiepert jezelf al uit Nederland haha :P , gelijk heb je hoor.

In de USA hebben ze zat leuke motoren en volgensmij ook een stuk goedkoper.
Weet je, hier in Europa is men bezig de ondergang te graven en ze hebben het zelf nog niet eens door.
Ik ben het hier al een paar jaar beu, om te betalen en te werken tot mijn 80ste voor een stelletje politieke niksnutten en een hele grote groep immi's die nooit ook maar iets gaan bijdragen aan ons land. Dit terzijde. Maar ik heb mijn liefde gevonden en daar ga ik voor. Grenzen bestaan niet voor me.
Ook Amerika is echt niet perfect hoor. Dat weet ik ook wel.
Maar Ashley heeft mijn hart veroverd en ik ga voor haar. Behalve mijn vrienden, en MF heb ik namelijk niks hier om me te overtuigen te blijven. :N :N
 
Niet allemaal maar je hebt wel gelijk. Ik blijf sowieso op MF en behalve mijn adres verandert er niks. :Y
 
Je koopt ze daar voor een appel en een ei, of juist wat jij ervoor ervoor vraagt. De kenner weet wat ie waard is :)
Heb je goed, en de mensen van MF blijven wel.

Daar een lekkere grote (houten) garage vullen met mooie speeltjes! En ik hoop natuurlijk een SV!
Beetje voorbarig, maar het ga je goed! Het U.S and A onder Trump is overigens ook niet alles, maar hè. De wereld is 1 grote chaos, de constanten zoals pleziertjes en liefde zijn dan om voor te leven!

Licht uit een SV koplamp... sja, het werkt. Het vangt vliegen en je kan nog steeds zien waar je heen rijdt. Een LED koplamp zoals in het OP gepost staat(Let op met verdeeld lichtbeeld dim en groot licht), is wel bijzonder veel feller. Een goed H4 peertje doet overigens ook wonderen. Het schijnt overigens dus pas te maken te zijn voor de originele behuizing van de koplamp. de lamp zelf (excl behuizing is rond de €40). Een H4 LED bulb zoals DEZE schijnt nogal heet te worden, met alle gevolgen van dien, gezien de koplamp vol bedrading zit.
 
Niet allemaal maar je hebt wel gelijk. Ik blijf sowieso op MF en behalve mijn adres verandert er niks. :Y

Je type motor veranderd waarschijnlijk :P.

Veel plezier en geluk in USA, ga er ook nog eens heen met mijn vrouw die is al twee keer geweest en vond het geweldig.
 
Rekenen is mijn goeiste vak!
Lichtbundel is 100 m lang :p
Dit specifieke lampje kun je na 10 minuten branden nog wel met de hand vasthouden maar zorgt ervoor dat het rubberen afdekstuk niet meer past
 
Rekenen is mijn goeiste vak!
Lichtbundel is 100 m lang :p
Dit specifieke lampje kun je na 10 minuten branden nog wel met de hand vasthouden maar zorgt ervoor dat het rubberen afdekstuk niet meer past
Jij hebt de goede, degene met koelblok of ventilator. Degene die ik heb kan zijn warmte niet kwijt, vandaar dat ie niet in mijn motor komt ;)
 
Iemand nog interesse in een SV650S uit 2002, kenteken is van 2003.
Ik ben bezig om te gaan emigreren, dus ze staat te koop nu. Foto ervan staat in de OP.
Km stand is nu ongeveer 32.000 , maar loopt wel op want ik rij er nog mee.
Vraagprijs is 2000 euro, ik weet dat het veel is, maar de motor is echt perfect.
[afbeelding]
Ik vraag het eerst hier voor ze op MP gaat.
Fijne zondag en bij interesse stuur me een PB. :)

Grote stap, Coert.Ik hoop, dat je je geluk mag vinden, in dat immense land. Welk deel van de states, kom je dan te zitten? Ik ben ook zo benieuwd wat je vriendin en jij daar gaan doen. Dus als we straks een meeting hebben, zie ik je voor het laatst en kunnen we elkaar de hand schudden als afscheid. Veel succes in je jacht op de greencard en je andere voorbereidingen. C U :t
 
Coert, groot gelijk heb je :). En ook namens mij voor jullie veel succes, geluk en plezier. Je bent altijd welkom voor een long distance ritje :P.


Is er trouwens iemand die LED lampen in zijn S heeft ingebouwd?
 
ik had in de SV xenon van EBay, maar die duren verschrikkelijk lang met op gang komen.
LED heb ik nog niet geprobeerd, maar mijn lichtbeeld is nu al erg goed :)

De S heeft namelijk een projectorlens

Xenon was wel HEEL erg gaaf, maar dit gaf ook problemen met de spanningsregelaar :(
YouTube
 
ik had in de SV xenon van EBay, maar die duren verschrikkelijk lang met op gang komen.
LED heb ik nog niet geprobeerd, maar mijn lichtbeeld is nu al erg goed :)

De S heeft namelijk een projectorlens

Xenon was wel HEEL erg gaaf, maar dit gaf ook problemen met de spanningsregelaar :(
YouTube
Je doet echt iets fout met je linkjes pannenkoek!

Dit is de goede
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan