Daymaker Koplamp Zwart/Chroom Nieuw - 7 Inch - 36W - 2500Lm

OscarvdW

MF'er
29 mei 2017
82
1
Leiden
Nieuwe Universele 7 Inch Daymaker Koplamp Zwart/Chroom

Prijs: €40,-

Daymaker koplampen staan erom bekend vele malen meer licht te produceren dan de originele ronde koplampen, de kleur van het licht is wit/blauw. Vanwege de zwarte balk in het midden van de koplamp lijkt de koplamp zwart chroom i.p.v. standaard chroom.

De koplamp is 1x gemonteerd geweest d.m.v. een bijbehorende bracket, maar dezelfde dag nog gedemonteerd aangezien ik uiteindelijk toch heb gekozen voor een ander design daymaker koplamp die beter past bij de stijl van mijn motor.

De stekker is een standaard stekker die de koplamp dus plug&play maakt, hierdoor werken alle functies als normaal.

full

full

full

full

full

full


Ophalen (Leiden) of verzenden, bij verzenden zijn de verzendkosten (€6,95) voor de koper.

Mvg Oscar
 
Laatst bewerkt:
Wat voor bracket zit er bij om te monteren? Of als ie er niet bij zit, hoe ziet die bracket er uit om te monteren?
 
Er zit nu geen bracket bij. De bracket die ik heb gebruikt om hem in mijn originele behuizing te monteren is deze:

full


Dit is het binnenwerk van een universele koplampbehuizing maar komt qua bevestigingspunten exact overeen met die van de originele behuizing. De bracket is niet los te koop dus moet je vaak een complete behuizing kopen. Wat uiteraard ook een optie is, is om de koplamp in de nieuwe behuizing te bevestigen en het complete koplamphuis op de motor te bevestigen. Deze behuizingen zijn te krijgen in volledig zwart of volledig chroom. Op AliExpress heb je de complete behuizing al voor €30/40, dan krijg je dus alles wat op het plaatje te zien is.

Black & Chrome 7inch led headlight buckets harley motorcycle headlight housing 7 inch fixed bracket for harley Davidson on Aliexpress.com | Alibaba Group

Als je verdere vragen hebt hoor ik het graag!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan