tekoop: Honda CBR125R 2011 full system uitlaat

Mdethmers

Rookie
11 jun 2018
24
1
Vleuten
hierbij verkoop ik mijn fullsystem uitlaat voor de honda cbr 125 r. past op de modellen van 2011 en later! wordt verkocht omdat ik mijn headset niet meer hoor :)
staat is gebruikt.
 
Oke, het is het complete uitlaat systeem, dus een "full-system", maar wat is het merk van deze uitlaat?

Een plaatje helpt meestal ook wel..
 
full


merk SP engineering
 
shit, gedacht dat ik dit wel ff snelsnelsnel kon plaatsen... oke, hier wat extra informatie.

zoals gezegd een complete systeem uitlaat inclusief voorbocht en DB killer. hij voor de 2011 en later, dus dat moet ook wel. past goed en heeft een mooi hard geluid!

gebruikt, beschadigd… dat mag je zelf uitmaken op basis van de foto ;) wat zeker is is dat ie duidelijk wat kilometers heeft gezien.
echter is er niks wat de werking van de uitlaat beïnvloedt, en hij werkt dus ook nog steeds zoals ie ooit is verkocht.

het merk SP Engineering is origineel uit Engeland. ik heb hem tweedehands uit engeland gehaald, omdat ik er heilig van overtuigd was dat het een goede keus was een luide pijp er onder te stoppen... maar ik zat dus fout. dit is dus ook geen aliexpress namaak van dergelijke soort.

VRAAGPRIJS €145,00
 
Terug
Bovenaan Onderaan