Gran Premi Monster Energy de Catalunya

Wie gaat de volgende GP winnaar worden !!!

  • Lorenzo

    Stemmen: 8 14,3%
  • Marquez

    Stemmen: 12 21,4%
  • Pedrosa

    Stemmen: 3 5,4%
  • Rossi

    Stemmen: 17 30,4%
  • Vinales

    Stemmen: 3 5,4%
  • Zarco

    Stemmen: 3 5,4%
  • Dovi

    Stemmen: 7 12,5%
  • Crutchlow

    Stemmen: 1 1,8%
  • Petrucci

    Stemmen: 1 1,8%
  • Ianone

    Stemmen: 1 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    56

gerrit1957

Heerlijk wonen in Spanje.
7 jan 2010
23.225
3.535
Hondón de las Nieves (España)
Nu het toch KAKweer is op mijn vakantieadres dacht ik laat ik na jaren geleden maar weer eens proberen een topic te maken .

Na een mooie en knappe overwinning van Lorenzo op Mugello hebben we al weer wat verschillende winnaars gehad ,en wie is op Catalunya de volgende.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

full


Laten we hopen dat Dani voor ons beter nieuws heeft dan ons doet vermoeden , ik persoonlijk ziet deze sympathieke coureur nog liever een mooi contract tekenen dan dat hij z'n helm aan de wilgen gaat hangen aan het einde van het seizoen.


En laten we hopen dat onze Bad B0 #64 nu eens de punten gaat pakken want zou mooie opsteker zijn voor TT Assen.

full



Plattegrond Circuit.

full


Uitzendschema .

full

full



full

full


Gelukkig voor de MFers die alleen Eurosport 1 hebben wordt de racedag wel daarop (live) uitgezonden.




Tijdschema Gran Premi Monster Energy de Catalunya

full


full


full


Uitslag Motogp 2017

full



Tickets (snel wezen want veel uitverkocht)

full


Voor Livio Loi en de Reale Avintia Academy staat er komend weekend in Catalunya een heel moeilijk Grand Prix weekend op het programma. Slecht enkele dagen na het verongelukken van teamgenoot Andreas Perez staat op hetzelfde circuit de Gran Premi Monster Energy de Catalunya op het programma, een zware opgave voor team en coureurs.

Loi krijgt komend weekend Vicente Perez als teamgenoot. De Spanjaard, normaalgesproken uitkomend in het FIM Moto3 Junior World Championship, zal komend weekend in de Reale Avintia Academy kleuren in actie komen als wildcard coureur.

Livio Loi: ‘Allereerst wil ik zeggen dat het erg moeilijk was om te horen over het overlijden van Andreas. Hij was een echt, echt snel op het circuit, maar hij was een nog betere persoon in het echte leven. Zijn personage was uniek en hij was een echte vriend, dus komend weekend in Catalunya ga ik voor hem racen. Ik zal mijn best doen om hem te eren. Ik hoop samen met het team op zulke moeilijke momenten voor een goed resultaat te kunnen vechten. We zullen hard vechten voor Andreas!’

Zeer triest dit maar hopelijk voor het team een goed resultaat .....Andreas Perez R.I.P.

full
 
Laatst bewerkt:
Mooie OP Gerrit, bedankt!

Moet wel ontzettend kloteweer zijn op je vakantieadres, hier zit veel tijd in.

Wellicht voor de stukjes van o.a. waar te volgen op TV en die van Livio Loi toch nog even een bronvermelding van Racesport.nl, zij stoppen hier ook veel moeite in!
 
Mooie OP Gerrit, bedankt!

Moet wel ontzettend kloteweer zijn op je vakantieadres, hier zit veel tijd in.

Wellicht voor de stukjes van o.a. waar te volgen op TV en die van Livio Loi toch nog even een bronvermelding van Racesport.nl, zij stoppen hier ook veel moeite in!

Valt wel mee hoor , was heel lang geleden dus was ff zoeken ,.....en in begin ff gegodverd want klikte het hele zooitje weg |( _O- _O-
 
Lekker je beste gedaan Gerrit!

Ik hoop dat Bo zijn stijgende lijn van Mugello kan voortzetten.
:^

Lekker bezig Gerrit! :t

Ik hoef geen eens naar Racesport toe om de tv tijden te bekijken.

Jij mag blijven en het week race doen! :+
 
Laatst bewerkt:
Top OP !

Bijkomende vraag ; toeval dat Anreas en Vincente dezelfde achternaam dragen ? aangezien dat in Spanjolen land wel vaker t geval is.
Jaja had het ook zelf kunnen opzoeken :P
 
Goede OP Gerrit :t

Heb gestemd op Marquez, maar hoop dat ik fout zit.

En Go Bo natuurlijk.
Punten zou idd fijn zijn.
Daarna met vertrouwen naar Assen *O*
 
Hopelijk wat spektakel deze race en dat bijvoorbeeld de Yamaha's van Vinales en Rossi wat beter lopen. Ook Zarco qua strijd meer voorin zou mooi zijn :Y En ook dicht ik de Suzuki's goede kansen toe.
 
Zozo Gerrit lekker bezig hoor :t

Jammer dat het mooiste, de FP4, Q1 en Q2 niet live te zien is B|

Go Bo! Zou die achterbrug de boosdoener zijn geweest? Zoals ergens ander al gemeld zat hij vorige race tijdens de WUP 0.7sec van P1 :}

En natuurlijk benieuwd of Mugello een uitschieter was voor Lorenzo, of dat hij daadwerkelijk het licht heeft gezien :+ :]
 
Laatst bewerkt:
Zozo Gerrit lekker bezig hoor :t

Jammer dat het mooiste, de FP4, Q1 en Q2 niet live te zien is B|

Go Bo! Zou die achterbrug de boosdoener zijn geweest? Zoals ergens ander al gemeld zat hij vorige race tijdens de WUP 0.7sec van P1 :}

En natuurlijk benieuwd of Mugello een uitschieter was voor Lorenzo, of dat hij daadwerkelijk het licht heeft gezien :+ :]

Was me eerlijk gezegd niet eens opgevallen , maar dat heeft te maken met Critérium du Dauphiné .
 
hahahah ,....was dat ff lachen Dani's persconferentie ,......hij kon z'n lach haast niet inhouden want iedereen zat voor de kat z'n viool daar te wachten want hij had nog helemaal geen nieuws !!!!!!!!!!!!!!!!
 
Wauw... Zojuist de meest klungelige presco ooit gezien... Dani Pedrosa zou ets gaan meedelen. Vervolgens zit er een hele delegatie klaar. Een kwartier lang staat hij al diverse media te woord (Movistar en nog wat anderen), daarbij hoorde je al duidelijk flarden van zijn verhaal (meerdere malen).

Vervolgens gaat íe zitten en verteld íe dat 'ie nog niets kan vertellen...

:P

Niet dat het per se aan hem ligt, maar ik denk dan communiceer dat vanuit het team richting de pers... Hoeven zowel de gehele pers als Dani niet op te komen draven voor niets |(

Vervolgens vroeg Frank Weeink hem nog e.e.a. en probeert de dame die het in banen moet lijden zo snel mogelijk naar de Spaanse collega's te gaan in het Spaans :?
 
Laat Rossi maar winnen en Marquez crashen. Krijgen we een top-Rossi op de TT

Edit: ik gun Marquez geen crash. Maar zoiets als de vorige race kan altijd gebeuren :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan