Gran Premi Monster Energy de Catalunya

Wie gaat de volgende GP winnaar worden !!!

  • Lorenzo

    Stemmen: 8 14,3%
  • Marquez

    Stemmen: 12 21,4%
  • Pedrosa

    Stemmen: 3 5,4%
  • Rossi

    Stemmen: 17 30,4%
  • Vinales

    Stemmen: 3 5,4%
  • Zarco

    Stemmen: 3 5,4%
  • Dovi

    Stemmen: 7 12,5%
  • Crutchlow

    Stemmen: 1 1,8%
  • Petrucci

    Stemmen: 1 1,8%
  • Ianone

    Stemmen: 1 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    56
Gardner gewoon 0.3 sneller dan Bo....dat is niet goed.
Als Gardner, die toch al een paar seizoenen op zo'n fiets zit, nou 13e stond was er iets aan de hand. Op dit moment, met de coureurs allebei dik achterin, zou ik me weinig zorgen maken specifiek over Bo. Herve weet dat er weinig echt interessante coureurs beschikbaar zijn voor komend seizoen. Wat mij betreft mag hij ze gewoon beiden houden en met de nieuwe frames en blokken aan de slag gaan.

Als je dan toch al je materiaal vervangt (KTM frame ipv Tech3, Triumph blok ipv Honda), is het misschien zo stom nog niet om de poppetjes gelijk te houden.
 
Als Gardner, die toch al een paar seizoenen op zo'n fiets zit, nou 13e stond was er iets aan de hand. Op dit moment, met de coureurs allebei dik achterin, zou ik me weinig zorgen maken specifiek over Bo. Herve weet dat er weinig echt interessante coureurs beschikbaar zijn voor komend seizoen. Wat mij betreft mag hij ze gewoon beiden houden en met de nieuwe frames en blokken aan de slag gaan.

Als je dan toch al je materiaal vervangt (KTM frame ipv Tech3, Triumph blok ipv Honda), is het misschien zo stom nog niet om de poppetjes gelijk te houden.

Zo denk ik ook ...maar hij moet toch eens puntjes pakken want die zijn weer belangrijk.
Tuurlijk iedereen begint nieuwe seizoen met andere blokken.
Zou dat al ingaan bij eerste test Valencia.
 
Laatst bewerkt:
Het grootste opkomend talent van de CEV en moto3 van alweer 3 jaar geleden.....had ik al afgeschreven :X ...en zo in één keer staat Fabio Quartararo weer op pole in de Moto 2 :?

Motorsport blijft mij verbazen ;)
 
Bo nu in WU 15e op 0.9 ....ik vraag me dat steeds af waarom dat nou niet op vrijdag en zaterdag kan .
Zal wel aan mij leggen ....maar nu hopen dat hij goed start en de eerste ronden goed doorkomt en zn topsnelheid wat hoger is ...gisteren constant 173 km waar de top rond 185 zat ...vind ik toch een groot verschil met zo'n lang recht stuk.
 
Als Gardner, die toch al een paar seizoenen op zo'n fiets zit, nou 13e stond was er iets aan de hand. Op dit moment, met de coureurs allebei dik achterin, zou ik me weinig zorgen maken specifiek over Bo. Herve weet dat er weinig echt interessante coureurs beschikbaar zijn voor komend seizoen. Wat mij betreft mag hij ze gewoon beiden houden en met de nieuwe frames en blokken aan de slag gaan.

Als je dan toch al je materiaal vervangt (KTM frame ipv Tech3, Triumph blok ipv Honda), is het misschien zo stom nog niet om de poppetjes gelijk te houden.
Vergeet niet dat Gardner nog met zijn blessure rondrijdt, die is absoluut nog niet fit. Terwijl Bendsneyder in topvorm zou (moeten) zijn.
 
Wow, Motogp op ES1. Da's ff schrikken. Had me al ingesteld op een dagje brakke stream kijken :)
 
Wow, Motogp op ES1. Da's ff schrikken. Had me al ingesteld op een dagje brakke stream kijken :)

Geweldig toch? Ik zit al de hele tijd te switchen tussen RTL7 ( Le Mans 24h ), en Eurosport 1.
Een perfect zondagje dus voor me. :t
 
Holy shit, wat een klappers op hoge snelheid zeg! :X
 
Poeh, dat waren een paar beste klappers zeg.

Ook een leermomentje voor die ene rijder, ook al ben je slachtoffer, gaan staan schreeuwen tegen kreperende rijders is slechte PR :+
 
Poeh, dat waren een paar beste klappers zeg.

Ook een leermomentje voor die ene rijder, ook al ben je slachtoffer, gaan staan schreeuwen tegen kreperende rijders is slechte PR :+

Hij had het schadeformulier er nog niet bij gepakt, kan hij niks aan doen:

europees_schadeformulier-2-e1410433555286.jpg
 
Ongelofelijk dat Martin nog niet bovenaan de ranglijst staat; zo gruwelijk snel op bijna alle circuits en dan toch te vaak aan de finish net niet. Maar zeker de snelste van het hele veld, hoop dat hij deze lijn door kan trekken naar de rest van zijn veelbelovende carrière.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan