Gran Premi Monster Energy de Catalunya

Wie gaat de volgende GP winnaar worden !!!

  • Lorenzo

    Stemmen: 8 14,3%
  • Marquez

    Stemmen: 12 21,4%
  • Pedrosa

    Stemmen: 3 5,4%
  • Rossi

    Stemmen: 17 30,4%
  • Vinales

    Stemmen: 3 5,4%
  • Zarco

    Stemmen: 3 5,4%
  • Dovi

    Stemmen: 7 12,5%
  • Crutchlow

    Stemmen: 1 1,8%
  • Petrucci

    Stemmen: 1 1,8%
  • Ianone

    Stemmen: 1 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    56

})
Masterclass Ducati besturen



full
 
Die Corsi mag ook wel eens een keertje naar Specsavers, reed Oliveira finaal van zijn fiets in de uitloopronde :X
Gelukkig zijn beide heren er goed vanaf gekomen.

Deed me denken aan de crash tussen Bubba Shobert en Kevin Magee op Laguna Seca jaaren terug (liep toen wel minder goed af voor Shobert)
 
Die Corsi mag ook wel eens een keertje naar Specsavers, reed Oliveira finaal van zijn fiets in de uitloopronde :X
Gelukkig zijn beide heren er goed vanaf gekomen.

Deed me denken aan de crash tussen Bubba Shobert en Kevin Magee op Laguna Seca jaaren terug (liep toen wel minder goed af voor Shobert)

In Assen moet ie achteraan starten :Y
Wat een idioot.

Sowieso, op de beelden van Oliveira, zie je nog een aantal andere coureurs keihard voorbij schieten
 
Oliveira is ook al eens van achter aangereden door Manzi (moto3). Dat was toen iets minder heftig.

Bizar dat er een aantal rijden met de handjes los en een aantal nog vol door knallen.
 
Weet iemand waar Zarco last van heeft?

Hij was regelmatig de snelste Yamaha, maar nu lijkt hij er al een paar races niet aan te pas te komen :? Hebben ze hem toch het 2017 model gegeven?
 
Weet iemand waar Zarco last van heeft?

Hij was regelmatig de snelste Yamaha, maar nu lijkt hij er al een paar races niet aan te pas te komen :? Hebben ze hem toch het 2017 model gegeven?

Volgens mij heb ik op Motomatters gelezen dat hij al een aantal races geen upgrades heeft gekregen. Stilstand = achteruitgang.
 
Volgens mij heb ik op Motomatters gelezen dat hij al een aantal races geen upgrades heeft gekregen. Stilstand = achteruitgang.

Blijft Yamaha dan de oudere modellen ook ontwikkelen? Lijkt me niet dat upgrades van het fabrieksteam werken op het oude model (ook niet op het huidige model trouwens ;( )
 
Wellicht met de Yech3-KTM deal te maken?
Dat denk ik ook. Daarom is het beter niet te vroeg in het seizoen te onderhandelen. Maar ja,soms moet je wel. Maar vinales rijd ook bagger. Je kunt het ook anders bekijken... Misschien rijd Rossi wel gewoon steeds beter. Zonder gekheid😀
 
Vorig jaar was het niet veel anders met Zarco toch ? Verwacht hem op Assen gewoon weer voor in

Ja mocht het niet te warm zijn en in combinatie met goed asfalt wat Assen heeft zijn de Yamaha s zeker bovenin te vinden. Marquez is ook altijd snel in Assen...maar ja waar niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan