Iemand ervaring met een universele demper?

Ja het is inderdaad geen akra oid, verwacht er ook weinig van maar ben er zeker benieuwd naar. Heb trouwens ook een op marktplaats gezien van een merk uit de UK.
full


Zit meer te overwegen deze te kopen. Als iemand mij er wat over kan vertellen graag. :)
 
Het probleem is dat een passende linkpijp/aansluiting ontbreekt.
Die zul je dus nog bij moeten zoeken of zelf moeten maken. Dat laatste valt niet mee en er eentje kopen is vaak net zo duur als de demper zelf. Daarnaast gebruiken verschillende merken verschillende maatvoeringen, dus het is nog maar de vraag of het zomaar past.
 
En dat "merk" uit de UK haalt 'm zeeeer waarschijnlijk ook uit China..... :]
 
Als ik het zo hoor is het misschien uiteindelijk goedkoper om een takkoni uitlaat compleet met linkpijp en overig materiaal te kopen. Die heeft in ieder geval wel een ekeur.
 
Als ik het zo hoor is het misschien uiteindelijk goedkoper om een takkoni uitlaat compleet met linkpijp en overig materiaal te kopen. Die heeft in ieder geval wel een ekeur.
Correct. Als je zelf kunt bankwerken en lassen en een assortiment pijpjes en gereedschap hebt om dit aan te pakken, is dit een goedkopere optie.
 
Laatst bewerkt:
Zit meer te overwegen deze te kopen. Als iemand mij er wat over kan vertellen graag. :)
AR zijn behoorlijke herriepijpen, de echte zijn top afgewerkt maar er zijn ook netechte AR uit China te koop. Net zo goed als nepechte Aklapovic enz.

Ik ga met voorgangers mee: iets meer betalen voor een demper specifiek voor de CB, dan heb je geen gedoe met passende linkpijp moeten maken en je kunt een demper met e-keur kiezen.
 
Austin Racing is geen goedkope zooi.

Een full system kost rond de 2000 euro. Niet goedkoper dan een Akrapovic of iets.

Moet het uiteraard wel origineel zijn.
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is dat een passende linkpijp/aansluiting ontbreekt.
Die zul je dus nog bij moeten zoeken of zelf moeten maken. Dat laatste valt niet mee en er eentje kopen is vaak net zo duur als de demper zelf. Daarnaast gebruiken verschillende merken verschillende maatvoeringen, dus het is nog maar de vraag of het zomaar past.

Voor iemand die kan lassen is dat echt peanuts.

Beetje meten, passen en hoppa.

Afhankelijk van het materiaal uiteraard. Titanium schijnt wat moeilijker te zijn dan bijvoorbeeld rvs of iets.
 
Jij smeert nooit jouw motor in met zonnebrand? :? :+
 
Laatst bewerkt:
Is denk ik gewoon een Chinese website :)

Het zal mij verbazen als het niet zo is.
 
Imitatie Akra dempert uit China!

Doet het al 3 jaar kei goed. Met alle geluk van de wereld vond ik op MP een passende linkpijp voor 2 tientjes (bedoeld voor een Hornet), dus ik had voor totaal 5 tientjes een dikke brul pijp.

Geen e-keur, maar wel met killer (moet ook wel anders vind ik het zelfs te veel herrie!)

0NeCwduZPc4gpmKbAnPo7H46Lmfvxo8qh9Kopwlmw19_3ZcqdVr-BeawHdP2S_ytto1niYNSEPEjERXXvLw4msodVRUqlRLzZjy6dVqrKT8HxC0tXiIDp7gbUAZ2tZtXqbQjH5FJuaPTq0Ryz_3TzNF-5jouRmcMV7P7y1MXDouz2Z1sKM4rM-7FMWvw9GADq47nOPyVA2VpUl3cvQUrqSB7SkByS3aDjFC5GkqX-VVqkj0Tb8_v3NU5Y1iBgLGE_TTHsCPA6zk0eN5mIVTfw2SQkr7WIEK4t2BCvsfoonMn6Q-y9ZAw3AcPxS8oOMqvHs-ytSCxvNUPfr9A6XuJpFbnoLg6BRIPCLWjjL5tsiO8fk3YWvbj4m6JHgCjMm4oH9TY6SfCSOGJhAxZgGY-jaemBSr-O7_wtBHd3fbk8ozpWyF-r9O08O8oYhNOQD0xIVQ45UX3qjUSjejPNAGfdh7a8cosiWxtQrZFOMNceO90z5H6sTzyvzHQPdIOb5_IvDfBRWBClUmhEtXUuPMOPuq78Xt8Gwv6CYqJ3XSlvutkJgPHYzPXXbXxu7pI1lUs-yzN97hXJB1G4wfZ5OWlPmp434NCAV8lFwntV90=w2572-h1446-no
 
Imitatie Akra dempert uit China!

Doet het al 3 jaar kei goed. Met alle geluk van de wereld vond ik op MP een passende linkpijp voor 2 tientjes (bedoeld voor een Hornet), dus ik had voor totaal 5 tientjes een dikke brul pijp.

Geen e-keur, maar wel met killer (moet ook wel anders vind ik het zelfs te veel herrie!)

[afbeelding]


En lekker motorvermogen inleveren en voor joker rijden........
 
Ik voel het verschil wel tussen originele demper en een kort open pijpje ;)

Voor joker rijden is jouw mening. Maar ik zou me ook shit voelen als ik honderden Euro's uit had gegeven aan echt spul, terwijl de imitatie er toch wel verrekkes veel op lijkt.. met dezelfde kwaliteit en geluid.
 
Als ik het zo hoor is het misschien uiteindelijk goedkoper om een takkoni uitlaat compleet met linkpijp en overig materiaal te kopen. Die heeft in ieder geval wel een ekeur.
Collega van mij heeft een zwarte Takkoni demper op zijn CB, komt een lekker geluidje uit :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan