TL1000S elektrisch probleem

Gsx-Sancho

Die hard MF'er
11 sep 2017
491
602
Limburg
hey,

ik heb in de winter een tl1000s bj1999 overgenomen van iemand die er mee tegen de grond is gegaan. ik heb de kuip,tellers,koplamp er af gehaald en er een digitaal koso toestel op gemonteerd en een led koplamp.

https://imagizer.imageshack.com/v2/1360x660q90/923/0zCIBH.jpg

ik heb er sinds februari er 3700 Km mee gereden en totaal geen problemen gehad.
gisteren heb ik em gestart en 2 minuten later zet ik me er op en met mijn rechterhand raak ik de lichtschakelaar en de motor valt uit. probeer em weer aan te zetten maar totaal geen spanning, niets. een dikke twintig minuten later met contact op springt de stroom weer aan, pomp zoemt en probeer hem te starten... valt direct uit... weer geen stroom.

dit scenario bleef zich herhalen en als ik de stekker van de rechter schakelaars op het stuur uit trek ( verlichting, killswitch,startknop) dan blijft de stroom op. (verlichting is uitgetrokken) en als ik de stekker er weer wil induwen valt ie ook meteen uit. weer geen spanning voor een lang periode.

alle zekeringen zijn nog goed
batterij is 3 maanden oud en is vol
verlichting en pinkers zijn los gekoppeld
stekkers nagekeken en ingespoten met contactspray

de vorige eigenaar verteld me vandaag dat hij dat heel soms ook had als hij het licht schakelaar omzette maar dat de motor uitviel en weer direct spanning kreeg, starten en door rijden.


ik vermoed dat zodra ik de stekker van de rechterschakelaars terug insteek er een kortsluiting veroorzaak en iets heet word en de spanning pas terug komt wanneer het afgekoeld is. alleen heb ik totaal geen idee wat :(

iemand een idee??

thanks
 
Terug
Bovenaan Onderaan