Motor vervoer - Amsterdam (NL) naar Praag (CZ)

T_Gixxer

MF veteraan
11 mrt 2011
1.641
0
IJmuiden
Hi! Ik ben sinds een jaar naar Praag toe verhuisd vanwege werk, en een flat gekocht dus ik blijf hier een aantal jaren wonen.

Nu heb ik alleen mijn motor niet met me mee kunnen nemen, en die staat nog bij mijn ouders achter de flat in de motorstalling. We hebben overwogen om zelf met de auto heen te rijden en het weer terug mee te nemen met de aanhanger, maar wouden toch vragen of er niet iemand is die vanuit regio Zuid-Holland, Noord-Holland of Utrecht richting Praag rijden en nog ruimte hebben voor een motor.

De motor staat in IJmuiden, in het ergste geval kunnen we ook wel ergens naar Nurnberg, Salzburg, of Dresden toe rijden als jullie route afwijkt.

Weten jullie iemand die motoren transporteert of mee op vakantie zou willen nemen om hun brandstofkosten te dekken?

EDIT: Belangrijk detail is dat de motor wel rolt en op de aanhanger/in de bus te krijgen is, maar er moet een hoop aan gedaan worden om het rijdend te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Voor 250 euro excl. brandstof rij ik de motor persoonlijk voor je naar Praag :+ .

Serieus: Een ticket Eindhoven-Praag kost je +/- 50 euro en het is ruim 8 uur rijden. Dat kan in één dag of je maakt er een toerweekend van. Ik zou 't wel weten.
 
Voor 250 euro excl. brandstof rij ik de motor persoonlijk voor je naar Praag :+ .

Serieus: Een ticket Eindhoven-Praag kost je +/- 50 euro en het is ruim 8 uur rijden. Dat kan in één dag of je maakt er een toerweekend van. Ik zou 't wel weten.

Ik heb het al een keer gedaan ;), ik weet wat me te wachten staan, en dat is geen 8 uurtjes rijden. Dat haal ik misschien met de auto als ik 's nachts rij :)
 
Met Silverarrow eens, gewoon zelf erheen rijden. :]
Niet moeilijk doen: Opstappen en het gas d'r op!
En als 8 uur dan niet lukt.....Oke, dan mss in 12 uur. Nou en??
 
Laatst bewerkt:
Met Silverarrow eens, gewoon zelf erheen rijden. :]
Niet moeilijk doen: Opstappen en het gas d'r op!
En als 8 uur dan niet lukt.....Oke, dan mss in 12 uur. Nou en??

Belangrijk detail is dat de voorband lek is, voorvork verroest en niet start. Er zit verder meer werk aan dan dat.

Ik heb simpelweg de tijd niet om in een weekend er heen te rijden en de motor persoonlijk op te halen, en ook niet om over te vliegen en vakantiedagen op te nemen om voor onze flat te sleutelen ;). Dan doe ik dat liever zelf in de weekenden hier in Praag in mijn eigen garage :) .
 
Ushipme.com
Al 2x gebruikt om motorfietsen te importeren. Deur tot deur. Ca 220euri van regio Milaan tot hart v Nederland. Is op inschrijving van transportbedrijven.

Maar beter is om in Praag een (extra) motor erbij te kopen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap niet waarom je de motor wil vervoeren. Je geeft namelijk aan dat er nog een hoop aan de motor moet gebeuren, maar je hebt geen plaats om er aan te sleutelen. Ik zou de motor toch echt verkopen in NL en in CZ een nieuwe kopen.

Ga komende zomer naar BRNO met de motor, dus kan hem helaas ook niet voor je meenemen. Zou even Googlen op transportbedrijven, en navragen hoeveel het kost.
 
Hi! Ik ben sinds een jaar naar Praag toe verhuisd vanwege werk, en een flat gekocht dus ik blijf hier een aantal jaren wonen.

Nu heb ik alleen mijn motor niet met me mee kunnen nemen, en die staat nog bij mijn ouders achter de flat in de motorstalling. We hebben overwogen om zelf met de auto heen te rijden en het weer terug mee te nemen met de aanhanger, maar wouden toch vragen of er niet iemand is die vanuit regio Zuid-Holland, Noord-Holland of Utrecht richting Praag rijden en nog ruimte hebben voor een motor.

De motor staat in IJmuiden, in het ergste geval kunnen we ook wel ergens naar Nurnberg, Salzburg, of Dresden toe rijden als jullie route afwijkt.

Weten jullie iemand die motoren transporteert of mee op vakantie zou willen nemen om hun brandstofkosten te dekken?

EDIT: Belangrijk detail is dat de motor wel rolt en op de aanhanger/in de bus te krijgen is, maar er moet een hoop aan gedaan worden om het rijdend te krijgen.

en nu ben ik heel benieuwd waar in praag je woont en wat voor werk je daar nu doet :-) ik woon er af en aan, totdat ik een leuk project heb gevonden, praag 10
 
Terug
Bovenaan Onderaan