als je bij RAD eu wil kopen

Chr-Re-ie

MF veteraan
10 jul 2005
1.724
285
eerste 2 mails gaan over onderstaande link.

https://www.voordeelhelmen.nl/shoei-...gger-tc-1.html

Mail 1
Beste klant,

Wij hebben uw “elders goedkoper”-aanvraag voor het volgende product goed ontvangen.
Artikelnummer: C1112126-
Artikelomschrijving: NXR Flagger Mat Zwart-Grijs-Rood TC-1
RAD-Link: SHOEI NXR Flagger Mat Zwart-Grijs-R
U ontvangt binnen de 72h een antwoord per email.
Indien na verificatie blijkt dat uw aanvraag gegrond is, sturen wij u een promocode op waarmee u het product in kwestie in één van onze winkels of in onze webshop kan aankopen aan de aangepaste prijs.
Alvast bedankt voor het vertrouwen dat u stelt in RAD.
Met vriendelijke groeten,
Het RAD-Team

Mail 2
Beste klant,

Ondertussen hebben we de website van onze concurrent gecontroleerd en de prijs die daar geafficheerd wordt is inderdaad goedkoper dan onze prijs.
Bij het gelijkstellen van onze prijs met deze van de concurrent hielden wij rekening met de verkoopprijs van het artikel maar ook met de eventuele transportkosten die u moet betalen als u bij de concurrent bestelt.
Bij deze bieden wij u een promocode aan waarmee u hetzelfde artikel bij ons kunt kopen aan € 476,10.
Promocode: YPB1M66K
Artikelnummers: C1112126-XS, C1112126-S, C1112126-M, C1112126-L, C1112126-XL, C1112126-2XL
Deze promocode is geldig tot en met 25 juni 2018.
Via onderstaande link komt u op onze product pagina terecht. Vanop deze pagina kunt u dit product toevoegen aan uw winkelwagentje en vervolgens kan u de promocode YPB1M66K ingeven om het product bij ons te kopen aan € 476,10.
SHOEI NXR Flagger Mat Zwart-Grijs-R
U kan deze promocode ook gebruiken in één van onze winkels. Op bovenstaande link controleert U best voor vertrek even de stock. Druk deze mail af en toon hem aan de kassamedewerker. Die zorgt dan voor de goede afhandeling.
Alvast bedankt voor het vertrouwen dat u stelt in RAD.
Met vriendelijke groeten,
Het RAD-Team

so far so good

onderstaande mails gaan over deze site..

https://www.championhelmets.com/nl/s...522&quantity=1

Mail 3
Beste klant,

Wij hebben uw “elders goedkoper”-aanvraag voor het volgende product goed ontvangen.
Artikelnummer: C1112126-
Artikelomschrijving: NXR Flagger Mat Zwart-Grijs-Rood TC-1
RAD-Link: SHOEI NXR Flagger Mat Zwart-Grijs-R
U ontvangt binnen de 72h een antwoord per email.
Indien na verificatie blijkt dat uw aanvraag gegrond is, sturen wij u een promocode op waarmee u het product in kwestie in één van onze winkels of in onze webshop kan aankopen aan de aangepaste prijs.
Alvast bedankt voor het vertrouwen dat u stelt in RAD.
Met vriendelijke groeten,
Het RAD-Team

Mail 4
Beste klant,

Ondertussen hebben we de website van onze concurrent gecontroleerd.
Wij kunnen echter niet ingaan op uw “elders goedkoper”-aanvraag.
Bij het gelijkstellen van onze prijs met een concurrent houden wij immers rekening met de verkoopprijs van het artikel maar ook met de eventuele transportkosten die u moet betalen als u bij de concurrent bestelt.
Wij kunnen deze combinatie helaas niet aanbieden met gratis vizier.
Artikelnummer: C1112126-
Artikelomschrijving: NXR Flagger Mat Zwart-Grijs-Rood TC-1
RAD-Link: SHOEI NXR Flagger Mat Zwart-Grijs-R
Wij danken u voor uw begrip en hopen u opnieuw te mogen begroeten in één van onze winkels of in onze webshop.
Met vriendelijke groeten,
Het RAD-Team

Nochtans wordt alles boven de 200€ gratis verzonden bij de concurrent.
Maw alst te goedkoop is telt hun regeltje LAAGSTE PRIJSGARANTIE niet meer SUKKELS
 
Dan koop je hem toch gewoon bij Champion helmets? of wat is nu het probleem?
 
tuurlijk koop ik hem bij Championhelmets, wou het enkel delen zodat collega motards op de hoogte zijn van deze praktijken.
Zal het de volgende keer voor me zelf houden..
lopen jullie waarschijnlijk te zeiken omdat je dadelijk de Belgen op het WK ziet winnen en zelf mag thuis blijven :W
 
tuurlijk koop ik hem bij Championhelmets, wou het enkel delen zodat collega motards op de hoogte zijn van deze praktijken.
Zal het de volgende keer voor me zelf houden..
lopen jullie waarschijnlijk te zeiken omdat je dadelijk de Belgen op het WK ziet winnen en zelf mag thuis blijven :W
Belgen & iets winnen.. _O- _O-
 
Als ik iets kleins nodig heb bestel ik het meestal daar. Vanaf 15 euro geen verzendkosten zorgt ervoor dat ze bij kleine bestellingen vaak de voordeligste zijn. Doet er wel een paar dagen over, maar meermaals iets besteld en nooit iets fout gegaan.
 
Eigenlijk vrij simpel. In België is het namelijk bij wet verboden om iets te verkopen met verlies. Waarschijnlijk is de prijs bij Championhelmets dus lager als de inkoopprijs die RAD betaald. Zij kunnen en mogen die helm dus niet aan dezelfde prijs verkopen als Champiohelmets.
Er is dus niets dat je tegenhoudt om daar je helm te kopen. Persoonlijk vind ik dat RAD dat hier netjes heeft gedaan.
Ik ben er zelf ook klant en kan er geen slecht ding over bedenken, zeer tevreden van.

*edit: Ik vind de titel dan ook erg misleidend en bezwaarlijk, deze zou op zijn minst even aangepast mogen worden naar een mildere vorm.
 
Laatst bewerkt:
Belgen & iets winnen.. _O- _O-

we moeten toch al een tijdje terug voor we Nederland nog is zien winnen hebben van de Belgen

Rotterdam 6 september 1997 WK 1998 kwalificatie Nederland − België 3 − 1 1-0: Stam '32; 2-0: Kluivert '53; 2-1: Staelens '67; 3-1: Bergkamp '84

maar hey hoe kan het ook anders als je geklopt wordt door een dwergstaat als Ijsland :P _O-
 
tuurlijk koop ik hem bij Championhelmets, wou het enkel delen zodat collega motards op de hoogte zijn van deze praktijken.
Zal het de volgende keer voor me zelf houden..
lopen jullie waarschijnlijk te zeiken omdat je dadelijk de Belgen op het WK ziet winnen en zelf mag thuis blijven :W

:')

Niet zo in je kuif gepikt zijn joh. Jij lijkt je drukker te maken dan de rest. :+



En ik hoop dat de duivels winnen, voor zo ver het iets met dit topic te maken heeft. _O-
 
Ik lees het nog anders: Rad heeft hetzelfde artikel, namelijk het packet helm+gratis vizier niet in hun assortiment en ze kunnen bijgevolg ook geen prijs geven.
Verder ben ikzelf ook steeds tevreden van rad.
 
Eigenlijk vrij simpel. In België is het namelijk bij wet verboden om iets te verkopen met verlies. Waarschijnlijk is de prijs bij Championhelmets dus lager als de inkoopprijs die RAD betaald. Zij kunnen en mogen die helm dus niet aan dezelfde prijs verkopen als Champiohelmets.
Er is dus niets dat je tegenhoudt om daar je helm te kopen. Persoonlijk vind ik dat RAD dat hier netjes heeft gedaan.
Ik ben er zelf ook klant en kan er geen slecht ding over bedenken, zeer tevreden van.

*edit: Ik vind de titel dan ook erg misleidend en bezwaarlijk, deze zou op zijn minst even aangepast mogen worden naar een mildere vorm.

kan best zijn, en zo heb ik het ook altijd geweten.
Maar dan kan je met de koopjes dagen toch best niet naar de prijs kijken want dan geld bovenstaande regel plots niet meer ;)
Mede daardoor blijf ik bij mijn standpunt.
 
lopen jullie waarschijnlijk te zeiken omdat je dadelijk de Belgen op het WK ziet winnen en zelf mag thuis blijven :W

+

we moeten toch al een tijdje terug voor we Nederland nog is zien winnen hebben van de Belgen

Rotterdam 6 september 1997 WK 1998 kwalificatie Nederland − België 3 − 1 1-0: Stam '32; 2-0: Kluivert '53; 2-1: Staelens '67; 3-1: Bergkamp '84

maar hey hoe kan het ook anders als je geklopt wordt door een dwergstaat als Ijsland :P _O-

Waarom haal je er nu allerlei totaal onzinnige dingen bij om jezelf belachelijk te maken en het topic te verneuken ?
Voetbal boeit mij trouwens 0,0 dus aangesproken voel ik me ook al niet



jup idd hollander hater :W :t

Raar, je gedrag past precies





jup idd hollander hater :W :t

Vertrek dan aub heel snel naar www.motor-forum.be :W
 
Laatst bewerkt:
+Waarom haal je er nu allerlei totaal onzinnige dingen bij om jezelf belachelijk te maken en het topic te verneuken ?
Voetbal boeit mij trouwens 0,0 dus aangesproken voel ik me ook al nietVertrek dan aub heel snel naar www.motor-forum.be :W

twas al naar de kloten na jouw reactie dus niks nieuw wat je hier schrijft..
 
Overigens al heul vaak wat bij rad gekocht, altijd maar volle tevredenheid, nette mailtjes op mijn moeilijke cryptische vragen :Y
 
twas al naar de kloten na jouw reactie dus niks nieuw wat je hier schrijft..

daar ben IK dan ook Nederlander voor *D


Ik ben wel blij dat je een hekel hebt aan Holanders en niet aan Nederlanders. *D

Of....wacht 's...als Belg heb je natuurlijk geen idee wat het verschil is he ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan