als je bij RAD eu wil kopen

daar ben IK dan ook Nederlander voor *D


Ik ben wel blij dat je een hekel hebt aan Holanders en niet aan Nederlanders. *D

Of....wacht 's...als Belg heb je natuurlijk geen idee wat het verschil is he ?


boven en onder de rivieren, al zijn die rivieren soms zoooo breed dat jullie zelf de grens niet weten ;)
 
Dan koop je hem toch gewoon bij Champion helmets? of wat is nu het probleem?
:^ :^ :^

Helemaaaaaal mee eens dus!

Zelf heb ik alleen laar goede ervaringen met RAD.eu, maar wellicht omdat RAD in België zit, en ikzelf daar ook ergens woonachtig ben.
 
Jongeeeens weer een Belg PAK 'M O-)
Heej! Das ni eerlijk! Ik kan niet snel genoeg weglopen met de nog pijnlijke linker enkel sinds mijn ongeval :/






:+ ik had eigenlijk nog niet gemerkt dat dit topic in een B-NL oorlog gelopen is -O-

Want: van in het begin had ik al de mening, "vind je het elders goedkoper, koop dan daar, easy!"
Daarom dat ik al op het tweede bericht reageerde, zonder de rest van het topic te lezen :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heej! Das ni eerlijk! Ik kan niet snel genoeg weglopen met de nog pijnlijke linker enkel sinds mijn ongeval :/






:+ ik had eigenlijk nog niet gemerkt dat dit topic in een B-NL oorlog gelopen is -O-

Want: van in het begin had ik al de mening, "vind je het elders goedkoper, koop dan daar, easy!"

Dat krijg je van die rukwegen bij jullie :P :+
 
Laatst bewerkt:
Ik haal mijn spul vrijwel altijd van RAD vandaan als ik het nergens goedkoper kan vinden.
Ook erg leuke en goede service daar (zeker in Drongen, dan kan je daar altijd ff een babbeltje slaan)
Mijn helm was nét 1 jaar, 11 maanden en 3 weken oud, kwam ik binnen lopen met m'n helmpie en zeg dat het rubber los komt (wat het ook deed).

Zij (en de fabrikant) konden dat niet herstellen en hebben ze me het volledige aankoopbedrag (wat 2 jaar geleden veel hoger was dan dat ik destijds kon kopen) terugbetaald in waardebonnen :)
Kon er een nieuwe (zelfde) helm en extra spulletjes mee kopen.

En ja, als het ergens anders goedkoper is, koop het dan bij die winkel :)
Het is altijd handig om eventjes binnen te stappen bij RAD (als je die helm bij RAD koopt) voor garantie op te lossen, dan hoef je helemaal niets op te sturen.
 
Laatst bewerkt:
Dat krijg je van die rukwegen bij jullie :P :+
Nou ... de chauffeur die mij aanreedt viel in sliep, was dat daar maar zo een rukweg, dan werd die wakker geschud, en had mij niet aangereden! :(

Edit: dat boos smileytje is niet naar jou bedoeld he, maar naar die in slaap gevallen koekblikker ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou ... de schauffeur die mij aanreedt viel in sliep, was dat daar maar zo een rukweg, dan werd die wakker geschud, en had mij niet aangereden! :(

Edit: dat boos smileytje is niet naar jou bedoeld he, maar naar die in slaap gevallen koekblikker ;)

Geen paniek ik ben een fan van fijne mensen, dat je Belg bent nemen we dan maar op de koop toe ;)
 
ach, die belgen (vl, w, bxll of Deutschsprachig) lachen zich gewooon een breuk: ze spelen toch maar mooi in Rusland.

(ik zag Zaterdag de gekte in Croatie ook flink losbarsten.. mooi toch, dat enthousiasme)
 
Toevallig 2 weken geleden nog gedaan bij RAD.eu, en was de volgende dag goedgekeurd (-50 euro). De reden dat ik dit deed was omdat hij bij RAD.eu wel op voorraad was, en bij de goedkopere site niet.

Echt al 2x een top ervaring met deze site, volgende dag in huis en dat vanuit een ander land...
 
Laatst bewerkt:
Als iemand die een redelijke teringhekel heeft aan voetbal(fans/supporters) ..
En daarnaast gelukkig nog steeds het hele spel niet snapt..
( buitenspel.. huh? )

Dat ze er zalig mee zijn, heerlijk rustig met een wedstrijd hier in het grensgebied.
Zelfs de racefiets terroristen uit Belgenland kijken blijkbaar voetbal !


Doe mij dat wk eens het hele jaar door... alstublieft !
 
Ik heb er net even de regels van RAD op nagelezen.
Eigenlijk zijn die hetzelfde als bij elke "ergens anders goedkoper gevonden" service aanbiedende winkels.
Tot nog toe dacht ik altijd dat dat prijzen vergelijk alleen opging binnen het land zelf, maar op RAD vind ik daar niets van terug.
(al zou ik het toch ergens logisch vinden dat ze niet verder gaan dan binnen Europese vergelijkingen)

Maar wat ik wel weet is, dat het te vergelijken product exact hetzelfde moet zijn als hun product, de kleinste afwijking maakt het als zijnde niet gelijk. En dat kan soms ver gaan.

Bijvoorbeeld, eenzelfde product, maar dan ook exact hetzelfde, maar onder een andere merknaam, dan valt het buiten de regel, want het product dat jij elders goedkoper gevonden hebt, is immers van een "ander merk".

Spijtig, want:
DWCX 2 stks Motorfiets 11.3mm Aluminium Wielen Band Ventiel Cap 90 Graden voor Harley Chopper Honda Yamaha Suzuki Truck in DWCX 2 stks Motorfiets 11.3mm Aluminium Wielen Band Ventiel Cap 90 Graden voor Harley Chopper Honda Yamaha Suzuki Truck van Tire Accessoires op AliExpress.com | Alibaba Groep
Zijn exact dezelfde als:
BOOSTER Haakse ventielen 11.3mm gou
Alleen is er bij de invoerder via wie ze naar RAD gaan, het merk BOOSTER opgeplakt.
Scheelt anders wel 13€.

Wel interessant weetje, bij RAD wandel ik binnen en ga naar buiten mét de ventielen.
Maar ik was bereid 7 dagen te wachten, want ja, ik heb ze besteld en ontvangen in slechts 7 dagen. Maar dat hadden ook 42 dagen kunnen zijn. Niet erg, mijn huidige banden zijn nog lang niet versleten, dus had gerust nog wat kunnen wachten.
(ik heb ze trouwens maar 5,10€ betaald, de wisselkoers lag toen net iets beter)

Maar stel dat ze ook dezelfde merknaam hadden, en dat ze geen probleem hebben om te vergelijken met een site als AliExpress (buiten-Europees), is er nog een addertje onder het gras, de lange leveringsduur verwachting, RAD mag concluderen dat de service samenhangend aan dit product niet gelijk is, en de lage prijs daardoor zo laag is, en dus de lagere prijs niet in aanmerking moet nemen.

Soms kan je ook kiezen voor snelle levering, dat kan goedkoop, maar evengoed erg duur zijn (te duur icm het product dikwijls), maar RAD zal dat wel meenemen in de vergelijking.
"Goedkoper gevonden, wij betalen het prijsverschil", is een service waarbij winkels en webshops natuurlijk niet over 1 nacht ijs zijn gegaan, maar soms werkt het wel :t
 
...............is er nog een addertje onder het gras, de lange leveringsduur verwachting, RAD mag concluderen dat de service samenhangend aan dit product niet gelijk is, en de lage prijs daardoor zo laag is, en dus de lagere prijs niet in aanmerking moet nemen.
Dat is wel heel erge onzin!
Zoals je schrijft kan je elders niet de service verwachten die RAD biedt en daarom hoef je ook de lagere prijs niet te verwachten. Da's wel een hele mooie!
Eigenlijk zeg je nu dat er NOOIT een lagere prijs te verwachten is! :X

Levertijd langer hoeft niet eens erg te zijn.
Wat wel stoort is als de beloofde levertijd (veel) wordt overschreden.
Ik kan er soms best vrede mee hebben als aangegeven levertijd 1 maand is. Dat is veel minder erg dan als je 1 week wordt beloofd en dat het er toch 3 worden.......... :r

Dat geldt vooral voor internet-bestellingen.
Je hebt al wel betaald, je bent je geld dus al kwijt en je hebt het verwachte product nog steeds niet in huis. Iedere dag denk je het pakketje te gaan ontvangen. Maar steeds weer NIKS! :X
Daarom nog eens bellen (lange wachtrij) of weer een mailtje met WANNEER, WANNEER..... :?
 
Laatst bewerkt:
Dat is wel heel erge onzin!
Nee hoor, het is realiteit. Het grootste voorbeeld daarin is de Colruyt keten.
Eigenlijk zeg je nu dat er NOOIT een lagere prijs te verwachten is! :X
Neen, dat is weer een beetje kort door de bocht, maar, wel bijna nooit. Daar hebben ze over nagedacht hoor. Maar soms lukt het wel, als je écht met een exact product en een exacte, of vergelijkbare servive te maken hebt.
Ik kan er soms best vrede mee hebben als aangegeven levertijd 1 maand is. Dat is veel minder erg dan als je 1 week wordt beloofd en dat het er toch 3 worden.......... :r
Idd. Helemaal mee eens!
Maar ook dáár kijkt men naar bij een prijsvergelijking. Als je bijvoorbeeld een exact product elders goedkoper vind, en ook de service is gelijk(aardig), maar die betreffende site/winkel bekend staat voor het gedurig overschrijden van de levertermijn, rekenen ze het uit volgens een "spoedleveringsprocedure/bedrijf", en als die niet aangeboden wordt door die site zelf, kiezen ze zelf een uit. Gevolg, totaalprijs wordt duurder, dus je vangt er naast, en ze hebben nog gelijk ook (volgens de wet).
Maar soms lukt het dus wel natuurlijk, moet ook, want anders gaat niemand met positieve verhalen rond lopen, en er is geen betere reclame dan de "mond op mond" reclame. Maar het is goed ingecalculleerd. Heb eens horen zeggen dat, van al de "ik heb het goedkoper gevonden" meldingen, er minder dan 10% aanvaardt wordt, en dat het zelfs al heel moeilijk is om ook elders goedkoper te vinden.

Nogmaals, vooral de grote ketens zoals Colruyt, en ook RAD, leggen hun prijzen al zo laag dat lager bijna niet kan. Ze gaan je echt geen "ergens goedkoper garantie" geven als ze niet zeker zijn dat het niet te dikwijls voorkomt.

Nog een puntje, bijvoorbeeld een product van 80€, je vindt het elders aan 75€, maar daar komen 10€ verzendkosten bij, dan is het product duurder. Door aan te halen dat ze gratis verzenden boven de 99€ werkt niet, want ze moeten enkel dat ene product in vergelijk nemen, en aangezien enkel dat ene product niet onder de gratis verzendregel valt, wordt het duurder.

Btw: ik bestel wel eens wat prullaria via AliExpress, en heb misschien in 1 op de 20 bestellingen een te laat, en dan maar een dag of twee/drie.. Maar ik denk dat ze bij AliExpress doelbewust meestal spreken over 17 tot 29 dagen (soms zelfs 20 tot 42 dagen!). Heb nu onlangs drie artikkelen ontvangen die onderhevig waren aan de 17-29 dagen regel, en had ze in 7, 9, en 12 dagen binnen :t
 
Kortom: Prima bedrijf, reageren inhoudelijk op mailtjes, vele tevreden klanten. Niet altijd de aller goedkoopste in alle producten.


:Z
 
Ook al bier en chips in Algemeen?

full
 
al redelijk wat besteld bij RAD , heel tevreden van snelle verzending redelijke prijzen en kwaliteit. verzending vanaf 15e wat moet je meer hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan