code 80

Vroeger lesten we om een piepklein ding vaan Suzuki, dat met moeite de 110 haalde op de teller. Daarmee gingen we toch echt de snelweg op voor de lessen.
 
CBR125R = 10kW ofwel bijna 14 pk. Topsnelheid 113 km/u volgens specs.
25 kW = 34 pk, een heel verschil, waarmee je makkelijk 120/130 km/u en meer haalt.
Sorry, maar je vergelijking gaat echt niet op.

Edit: Oh en Nederlandse of Dui...Ow, te langzaam. :$ :P

Dank voor je toelichting _O-
 
Voor 1500 euro koop je veel leukere dingen.. 1500 euroknallers bij de mac bijv... weet je wel hoeveel jaar je daarvoor naar de mac kan gaan!?
Je moet juist dankbaar zijn, als je die 1500 euro bij de mac had besteed was je nu ongeneeslijk ziek of dood geweest.
 
Kortom: Even 1500 euro vernaait aan examens de afgelopen jaren.. Owjah, ook 2x een eigen verklaring betaald ala 45 euro (want die verloopt na een jaar) en 2x opnieuw een rijbewijs aan moeten vragen bij het gemeentehuis ala 60+ euro)..

En wat geeft onze overheid als vergoeding.. 100 euro.

:]

Voor 1500 euro koop je veel leukere dingen.. 1500 euroknallers bij de mac bijv... weet je wel hoeveel jaar je daarvoor naar de mac kan gaan!?

Beter koop je na 1000 euroknallers voor de overige €500,- een zwaardere schokbreker voor je motor :+
 
Vind je ? 🤐

Dat men jongere liever eerst laten rijden op een relatieve lichte motor snap ik ergens best.

Heb je ooit een 25 kw gezien op de snelweg ..... levensgevaarlijk.

Deze regeling is puur verzonnen als rem op het jonge motor gebruik.

En om het cbr en de rijscholen te spekken .
Zie mijn knipoog joh meen er niets van.

Die dit heeft verzonnen heeft er geen kennis van.
Maffe regel van een burotrutje.

Maarre met een 25 kw kan je zonder problemen de snelweg op niet me een A1 bike max: 11 kw dat is linke soep.

Mijn dochter rijd een ER-5 met 25kw ,top is 160/170km, no problem dus.
 
Zie mijn knipoog joh meen er niets van.
God zij dank :+
Die dit heeft verzonnen heeft er geen kennis van.
Maffe regel van een burotrutje.
Pure geldklopperij B|

Net zoals sommige rijscholen hun leerlingen te snel laten opgaan voor hun examen. Ze hebben vaak al een slot opgekocht en tja die moet op.
Maarre met een 25 kw kan je zonder problemen de snelweg op niet me een A1 bike max: 11 kw dat is linke soep.

Mijn dochter rijd een ER-5 met 25kw ,top is 160/170km, no problem dus.


Bedoelde natuurlijk de 11 kw motor ;)
 
Als dit klopt vind ik dit heel raar. :)

Maar het is ook zo dat je als 18 jarige in een Porsche mag rijden. Nu zeggen de meeste, "ja, maar een 18 jarige kan nooit een Porsche kopen".

Dat hoeft ook niet. Je hoeft het niet te kopen om in te kunnen rijden....
Je kan het ook gewoon huren bedoel ik daar mee uiteraard. Of van papa lenen, etc. etc.

Mijn broertje huurt in augustus (nu is hij wel 26 en geen 18, maar hij kan net zo goed een ander laten rijden) een McLaren voor een bruiloft. Samen met al die maten huren ze die dag van die supercars en daar kan gewoon legaal een ander in rijden die zijn A heeft.

Dus ja :)

Oja?
 
Vroeger lesten we om een piepklein ding vaan Suzuki, dat met moeite de 110 haalde op de teller. Daarmee gingen we toch echt de snelweg op voor de lessen.


Je vergeet het "proefrijbewijs" *O* *O* :] :]

vroeger was echt alles beter, tegenwoordig mag je niks meer.
En wie het niet gelooft is gewoon nog niet oud genoeg, later praat je wel anders. :+
 
Yep een L achterop naast je kentekenplaat op een suzuki GS750 hahaha zie die koppen nog in zeist op het politiebureu voor een nieuwe stempel in de oefenvergunning in 1982
hahaha had amper de baard in de keel kon net met voeten aan de grond maar overleefd.
 
Je vergeet het "proefrijbewijs" *O* *O* :] :]

vroeger was echt alles beter, tegenwoordig mag je niks meer.
En wie het niet gelooft is gewoon nog niet oud genoeg, later praat je wel anders. :+


Hahaha en "verloor" constant dat L-plaatje.
Mis eigenlijk best wel mijn toenmalige motor, suzuki t350.
 
Terug
Bovenaan Onderaan