Help de A2 rijders met deze petitie

dit zou betekenen dat een 18 jarige een a1 haalt, en op zijn 20e jaar (na 2 jaar a1) een volledig A rijbewijs zal krijgen.

ik zie dat nog niet echt zitten...
 
dit zou betekenen dat een 18 jarige een a1 haalt, en op zijn 20e jaar (na 2 jaar a1) een volledig A rijbewijs zal krijgen.

ik zie dat nog niet echt zitten...

Nee hoor de categorieën en leeftijden veranderen niet. Het enige wat er mogelijk veranderd is dat er geen onnodige examens telkens afgelegd moeten worden. Gewoon telkens na 2 jaar automatisch een nieuw rijbewijs aanvragen voor de volgende categorie.
 
"Einddatum: 10-11-2017" :?

Van mij mag de leeftijd om een A1 'motor' te besturen ook wel omlaag. 16 > A1, 18 > A2, 22 > A. :)
 
dit zou betekenen dat een 18 jarige een a1 haalt, en op zijn 20e jaar (na 2 jaar a1) een volledig A rijbewijs zal krijgen.

ik zie dat nog niet echt zitten...

Nog niet zo heel lang geleden haalde je op je 18e een A rijbewijs. En ik zie nu niet minder ongelukken dan toen.
 
Ik vind trouwens wel dat als je tekent, je je naam en woonplaats eronder kunt zetten. Dat nodigt meer uit voor anderen om te tekenen, en komt geloofwaardiger over. De petitie gaat niet over een oneerbaarvoorstel of zo, toch?
Zet 'm ook op je facebook, tweet 'm, doe iets.
 
Getekend! Dit moet teouwens ook niet alleen voor NL-ers van sprake zijn, maar ook de BE-ers en de rest van de EU!
 
Deze petitie was al geëindigd voordat Code 80 van kracht was, en jij deelt hem ruim een half jaar later op motor-forum, scherp hoor :+
 
Ik vind trouwens wel dat als je tekent, je je naam en woonplaats eronder kunt zetten. Dat nodigt meer uit voor anderen om te tekenen, en komt geloofwaardiger over. De petitie gaat niet over een oneerbaarvoorstel of zo, toch?
Zet 'm ook op je facebook, tweet 'm, doe iets.
Heb ik ook gedaan en telefoonnummer erbij, kunnen ze me bellen als ze wat extra info willen en evt af willen spreken.
 
Nu ja. En de mensen die daarvoor hun A2 hebben behaald?

Dát zou rechtgezet moeten worden idd. Maar hoe het geschreven is lijkt alsof ze pleiten voor code 80 eigenlijk. Dan zou er specifiek moeten staan; nu is er code 80, maar wij willen dat dit ook van kracht is voor degenen die hun rbw eerder hebben gehaald
 
Nu ja. En de mensen die daarvoor hun A2 hebben behaald?

en wat dacht je van mensen met A1? want die zitten in het 'getrapte' systeem en daarom moeten die opnieuw AVB en alles doen willen ze A(80) halen... ze kunnen alleen zonder problemen A2 halen en daarna A
 
Terug
Bovenaan Onderaan