Oekraine , geld en routewaarschuwing

rojerasen

MF veteraan
5 feb 2014
1.741
638
almelo
Mocht er iemand naar de Oekraine reizen, ik heb nog wat over van de lokale valuta. Is hier niet om te wisselen, voor een zacht prijsje kun je het overnemen. Geef maar een PB

Een andere tip : plan je route zelf en vertrouw niet op de TomTom.
Wij reisden van Lviv naar Cernivice, en we hadden de langere weg via Ivano-Frankvish moeten nemen in plaats van P20 en T20 die Tomtom maar bleef aangeven . Die weg is eigenlijk alleen te doen met een GS-of soortgelijke Wij gingen wel door, maar het was een echt hele slechte weg, met soms een plak asfalt van 1 meter dan stenen met diepe kuilen vol water, dan alleen soort van grof grint, dan asfalt met potholes met hele scherpe randen en zo maar 10 cm diep, en dat over een stuk van minstens 30 kilometer. Niet doen dus !!!
 
... Die weg is eigenlijk alleen te doen met een GS-of soortgelijke Wij gingen wel door, maar het was een echt hele slechte weg, met soms een plak asfalt van 1 meter dan stenen met diepe kuilen vol water, dan alleen soort van grof grint, dan asfalt met potholes met hele scherpe randen en zo maar 10 cm diep, en dat over een stuk van minstens 30 kilometer...
Ik zou het juist wel doen :]

Ohw wacht ... dat doe ik al :+
 
.....................Die weg is eigenlijk alleen te doen met een GS-of soortgelijke
Wij gingen wel door, maar het was een echt hele slechte weg, met soms een plak asfalt van 1 meter dan stenen met diepe kuilen vol water, dan alleen soort van grof grint, dan asfalt met potholes met hele scherpe randen en zo maar 10 cm diep, en dat over een stuk van minstens 30 kilometer. Niet doen dus !!!

Deze beschrijving van het wegdek doet me denken aan Zuid-Italië en Sicilië.
Ook daar soms meer gruis dan weg met hier en daar een plakkaat met teer van het oorspronkelijke wegdek.
Ook ik reed daar niet met een GS maar gewoon met een oude FZ. Kwestie van opletten!

Het geld voor wegverbetering, betaald door EU, (dus eigenlijk door ons) is in de zakken van de verkeerden gekomen. Daarom veel Ferrari's en Lambo's die je daar ziet rijden. Grazie Domme Hollanders! :t
 
Laatst bewerkt:
Alleen, Oekraïne is geen EU hoor . Ze willen wel graag, dwz het westen van Oekraïne, het oosten wil bij Rusland > Dus ook een EU geld daarheen .


Deze beschrijving van het wegdek doet me denken aan Zuid-Italië en Sicilië.
Ook daar soms meer gruis dan weg met hier en daar een plakkaat met teer van het oorspronkelijke wegdek.
Ook ik reed daar niet met een GS maar gewoon met een oude FZ. Kwestie van opletten!

Het geld voor wegverbetering, betaald door EU, (dus eigenlijk door ons) is in de zakken van de verkeerden gekomen. Daarom veel Ferrari's en Lambo's die je daar ziet rijden. Grazie Domme Hollanders! :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan