Leuke films waarin motorfietsen centraal staan???

G_v_S

Die hard MF'er
28 mrt 2017
522
4
Dag mensen,
Ik heb een hele suffe vraag.

De komkommertijd komt er weer aan, wat betekent dat alle leuke series en programma’s op tv en seriezenders ‘op vakantie’ zijn. Wij kijken dan vaak films, maar ik dacht, zijn er leuke films waarin motoren min of meer centraal staan?

Ik kan me alleen maar die films met Nicholas Cage met Ghostrider en wat scenes uit Mission Impossible met Tom Cruise bedenken.

Ik zeg; filmavond organiseren! 😂👍🏍
 
~
Dag mensen,
Ik heb een hele suffe vraag.

De komkommertijd komt er weer aan, wat betekent dat alle leuke series en programma’s op tv en seriezenders ‘op vakantie’ zijn. Wij kijken dan vaak films, maar ik dacht, zijn er leuke films waarin motoren min of meer centraal staan?

Ik kan me alleen maar die films met Nicholas Cage met Ghostrider en wat scenes uit Mission Impossible met Tom Cruise bedenken.

Ik zeg; filmavond organiseren! 😂👍🏍[/quote



ik zeg; ga meer rijden. :+
 
Laatst bewerkt:
Dag mensen,
Ik heb een hele suffe vraag.

De komkommertijd komt er weer aan, wat betekent dat alle leuke series en programma’s op tv en seriezenders ‘op vakantie’ zijn. Wij kijken dan vaak films, maar ik dacht, zijn er leuke films waarin motoren min of meer centraal staan?

Ik kan me alleen maar die films met Nicholas Cage met Ghostrider en wat scenes uit Mission Impossible met Tom Cruise bedenken.

Ik zeg; filmavond organiseren! 😂👍🏍

Lekker oubollig. (Easy rider)
 
Ik geef een hint:
Offering%2Bto%2Bthe%2BGod%2Bof%2BSpeed.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je had ook nog Torque uit 2004, maar je had het over leuke films, dus dan houdt het op. :P

Daarnaast natuurlijk nog de serie Sons of Anarchy, maar dat heb ik nooit gekeken, maar het schijnt wel erg goed te zijn.

Je merkt het al, mijn suggesties zijn niet zo heel waardevol. :+
 
Kan hem zo niet vinden maar op Youtube staat ergens een film van ongeveer een uur over het woestijncrossen van een paar decennia terug. Heb hem een paar jaar geleden ergens op MF geplaatst en hij lijkt een beetje hier op:

Maar die vond ik zeer de moeite waard.
 
Serie: the Motorbike show, is op Netflix en ik dacht ook op YouTube te vinden.
 
Kan hem zo niet vinden maar op Youtube staat ergens een film van ongeveer een uur over het woestijncrossen van een paar decennia terug. Heb hem een paar jaar geleden ergens op MF geplaatst en hij lijkt een beetje hier op:

Maar die vond ik zeer de moeite waard.

Bedoel je "On any Sunday?"
 
Terug
Bovenaan Onderaan