Reclame Motor Mentos

Jim

MF veteraan
20 aug 2008
1.760
29
Ik heb absoluut geen problemen met de reclame's hier, nodig om de boel te bekostigen. Maar deze begint automatisch af te spelen (met luide muziek/commentaar), en staat standaard op herhalen. Staat helemaal onder aan de pagina en je kan het geluid ook niet uit zetten. Alleen met rechtermuisknop 'herhalen' uitvinken en wachten tot die herrie voorbij is. Kan dit ook anders?


(Win 7 - Chrome)
 
Laatst bewerkt:
Donateur van MF worden?

15€, en niks reclame meer, en je steunt er een leuk forum mee.
Ik vind MF zoveel beter na die 15€ besteed te hebben :t

Dus ik moet gaan betalen om geen schreeuwende reclames meer te HOREN? 't Zien vind ik geen probleem, klik zelfs regelmatig ff op een banner om MF te 'helpen'. Dit ding staat gewoon op repeat met een hoop kabaal en is niet te muten.

Een van de redenen waarom ik op de meeste sites Adblocker aan heb staan. Hier niet.
 
Laatst bewerkt:
ik heb hier genoeg info gegeven om donateur voor het leven te zijn.
 
Mbt de ongevraagde audio in reclames op het www: Inderdaad zeer irritant! En ook nog eens met een veel te hoog volume. Ik klick direct een dergelijke pagina weg en schakel vervolgens flash voorlopig weer uit. Dan heb je er ook geen last meer van.

Mbt het donateurschap: Blijft een gevoelig onderwerp. We zijn inmiddels 20 jaar gewend om alles maar "gratis" te krijgen online. En dat vinden we nu normaal. Maar is het wel normaal?
Je ziet het nu ook bij online kranten: Veel berichten kun je niet meer lezen zonder een abonnement. In eerste instantie vond ik dat "stom" Maar als je er nog eens over nadenkt dan is het best begrijpelijk: Die ondernemingen en hun medewerkers willen ook brood op de plank. En een forum als MF draait ook niet voor niks.
 
Als de inhoudt beoordeeld zou worden sta je plots op -9 levens O-)
:^ :P
Maar die irritante reclame heeft een negatief effect bij mij.
Ik denk er niet aan om daar iets te kopen.

edit: ik zie nu dat het reclame is voor achterlijke filmpjes! :(
 
Laatst bewerkt:
Ik hou zelf ook niet van banners die geluid produceren.
Ga ik achteraan...

Super. Adblock blijft voor MF mooi uit staan :)

( hij staat er nog steeds trouwens; schrik elke keer weer :') )
 
Laatst bewerkt:
Neen, het MOET niet, maar het helpt wel. Is vrijblijvend uiteraard of je dat wel of niet doet :t

Nou je oppert betalen als enige uitkomst om van schreeuwende (letterlijk) reclames af te komen. Dus eigenlijk zou het dan wel moeten in jouw optiek *D
 
grrr nou vooruit ok er is al over gemopperd en al toegezegd er wat aan te doen maar ik erger me dus ook verschrikkelijk aan die reclames die maar vanzelf lawaai gaan zitten maken. Dat is nergens goed voor en heeft niet met donateurschap te maken.

weg ermee!
 
Het wachten is nog op een dergelijke audio boodschap midden op de dag op van Kim Holland of vergelijkbaar :X
 
Het wachten is nog op een dergelijke audio boodschap midden op de dag op van Kim Holland of vergelijkbaar :X
Tja.... heb je die cookies dan ook geaccepteerd ? “Men krijgt wat men surft.”
:+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan