ANWB waarschuwt motorrijders

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Bedankt voor het delen.. zeker in combinatie met het bericht dat er geen boetes voor hardrijders uitgedeeld zouden worden, a.g.v. acties bij de politie, is dit misschien wel een hele goeie waarschuwing.



Snelheidsovertreders zouden ten alle tijden op de bon moeten worden geslingerd :P :+

Behalve als je al heel oud bent dan niet :o
 
Wat een dombo's hiero. Als het straks gaat regenen, gebeuren er een aantal ongelukken als gevolg van de gladheid. Hoe minder dat er zijn, hoe beter. Die waarschuwing zal echt wel enig effect hebben.
En ik vermoed dat de wijsneuzen toch al niet in de regen gingen rijden want dan worden ze nat en hun motor vies, of ze reden toch eigenlijk nooit op de motor. :z
 
Zo, ben je het kwijt?

B.t.w: Ik voel me nix beter in het verkeer als een ander als verkeersknutselprutser eerste klas, maar de waarschuwingen van de ANWB zijn er inmiddels alleen maar om zichzelf in te dekken. Als er wat gebeurt op de weg en ze hebben niet gewaarschuwd zijn ze als de dood dat ze een proces krijgen.

Die post maakte dat ik het niet meer moest doen. En wat een enorm kinderlijke reactie geef jij. De ANWB angstig voor een proces als er een motorrijder onderuit gaat? Zou dat de reden zijn? Scherp ... :N
 
voorbeeldje mcdonnaldskoffie, marlboro en alle andere peuken?

Ik hoef ook niet met je te discussiëren, ik leg je alleen uit waarom ik gelijk heb..
 
De ANWB houdt ook rekening met bestuurders die iets minder goede bestuurders zijn dan jij.

En die gladheid kan, met name voor verkeerslichten / bochten toch echt heeel behoorlijk zijn.

Ik heb er geen last van dat de ANWB waarschuwt, een ander wellicht wel gemak.Er is een tijd geweest dat jij dit ook niet wist.De wereld zit vol met mensen die graag laten zien hoe geweldig zij wel niet zijn, liefst door een ander belachelijk te maken.

Dit is een topic waarin minder ervaren motorrijders, zoals wij allen ooit zijn geweest, gewaarschuwd worden.
En binnen minuten word het gebruikt om eigen ego's te laten groeien door anderen belachelijk te maken.

Oohhw ooh wat zijn wij goed en wat zijn die anderen stom. Laat jezelf toch niet zo kennen, laten we als ervaren motorrijders de onervaren motorrijders helpen ook ervaren te worden, daar heeft iedereen wat aan ipv negatief gezeik :)
:t
 
Bedankt voor de waarschuwing.

Oma was ook al op de hoogte.
Pas op. Het wordt glad.


En aan alle azijnpissers die vervolgens reageerden om zich op de borst te kloppen:

Jullie ook bedankt.

Misschien willen jullie de komende week nog een paar keer op je borst kloppen in dit topic. Roep nog maar eens hoe geweldig jullie zijn en dat jullie dit allang wisten. Trap iedereen die dit nog niet wist maar goed de grond in. Geeft niks. Ga zo door. Jullie zijn supergoed bezig.

Want daarmee houden jullie dit topic de komende dagen lekker actief en dan kan iedereen daar zijn voordeel mee doen.



Hopelijk komen we de komende week allemaal weer veilig thuis.

Dus nogmaals bedankt.
 
Jammer dat er een paar azijnpissers lopen te mekkeren, omdat de ANWB een waarschuwing heeft uitgebracht. -O-

Er zouden eens motorrijders zijn die door deze waarschuwing leed besparen.
Wat een losers moeten dat zijn... :')

Oh, het kan ook glad zijn op stukken, waar je nog niet door het witte schuim van de weg afdrijft...
Maar dat wisten jullie natuurlijk al 80 jaar :z .
 
Één troost: De meesten gaan al op hun bek met stralend weer
 
Dat van mij is ook een waarschuwing ergens voor!
 
Kom kom, kinders, geen ruzie maken }) :+

Iedereen is zelf wel in staat om in te schatten of zo'n waarschuwing op zijn plaats is. Beter een paar keer een waarschuwing teveel dan 1 te weinig. Zelfde als met een weeralarm van het KNMI...
 
Laatst bewerkt:
Mijn achterband glibbergleed vanochtend bijna onderuit op een witte zebrastreep in een bocht. Dat had ik ook al een paar weken niet meer gevoeld. En ik hád er al rekening mee gehouden dat het vochtig en klam was, anders was ik waarschijnlijk wel onderuit gegaan. Gelukkig grabbelgripte mijn achterband weer bij het zwart en kon ik gewoon vrolijk weer doorrijden.

Op het werk waarschuwde ik een motorrijdende collega die nog van huis weg moest, die heeft toen toch maar het OV gepakt omdat hij net zijn A'tje heeft en een eindje polderweggetjes moet rijden, en zoiets had van nou, ik hoef het randje niet op te zoeken hoor, doe mij maar mooi weer.

Ben ik nou een stemmingmakerige sukkel met mijn waarschuwing, of is die collega nou een prutsende eikel van een n00b? Of is het gewoon de ene mens die de ander waarschuwt en de ander die daar dan wel of niet wat mee doet?
 
Laatst bewerkt:
Mijn achterband glibbergleed vanochtend bijna onderuit op een witte zebrastreep in een bocht. Dat had ik ook al een paar weken niet meer gevoeld. En ik hád er al rekening mee gehouden dat het vochtig en klam was, anders was ik waarschijnlijk wel onderuit gegaan. Gelukkig grabbelgripte mijn achterband weer bij het zwart en kon ik gewoon vrolijk weer doorrijden.

Op het werk waarschuwde ik een motorrijdende collega die nog van huis weg moest, die heeft toen toch maar het OV gepakt omdat hij net zijn A'tje heeft en een eindje polderweggetjes moet rijden, en zoiets had van nou, ik hoef het randje niet op te zoeken hoor, doe mij maar mooi weer.

Ben ik nou een stemmingmakerige sukkel met mijn waarschuwing, of is die collega nou een prutsende eikel van een n00b? Of is het gewoon de ene mens die de ander waarschuwt en de ander die daar dan wel of niet wat mee doet?
Het laatste :t
 
Mijn achterband glibbergleed vanochtend bijna onderuit op een witte zebrastreep in een bocht. Dat had ik ook al een paar weken niet meer gevoeld. En ik hád er al rekening mee gehouden dat het vochtig en klam was, anders was ik waarschijnlijk wel onderuit gegaan. Gelukkig grabbelgripte mijn achterband weer bij het zwart en kon ik gewoon vrolijk weer doorrijden.

Op het werk waarschuwde ik een motorrijdende collega die nog van huis weg moest, die heeft toen toch maar het OV gepakt omdat hij net zijn A'tje heeft en een eindje polderweggetjes moet rijden, en zoiets had van nou, ik hoef het randje niet op te zoeken hoor, doe mij maar mooi weer.

Ben ik nou een stemmingmakerige sukkel met mijn waarschuwing, of is die collega nou een prutsende eikel van een n00b? Of is het gewoon de ene mens die de ander waarschuwt en de ander die daar dan wel of niet wat mee doet?

Nou dan zal ik vast de azijnzeiker zijn, je bent echt een goed mens ,fijn dat je m waarschuwt, maar als hij nu nog niet rijd dan leert hij t toch ook nooit :?
ik bedoel t niet verkeerd ,maar t is toch ook een goed moment om ermee om te gaan
 
Waarzo? Kan ik er rekening mee houden

1e : Vrijdagmiddag, laatste tankstop voor Mainz. Bad Camberg, West (Zuidwaarts) tankstation:
dff5a828401355692b0ba5ca72f1d143

Bij wegrijden na tanken direct Links, wilde ik parkeren voor telefoontje/app.
Glad met olie.
Doorgereden tot verder op de parking.
(je kan de knik in de vertreklijn zien)


Tweede: Zaterdagochted, Mainz-Kastel, Essostation.
4a553d4d02e7d8e49a1ced9595d32efd

Mederijdster wilde banden controleren. Ik dacht net op tijd : Aanzetten Tracker.
Naast de bandenpomp lag een zippy olievlek.
(geen grappen over die winkel er tegenover svp)
 
Terug
Bovenaan Onderaan