Kolomboor (cheap)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gxtream

Die hard MF'er
11 aug 2005
693
12
eindhoven
Kolomboor te koop ivm aanschaf grote broer!

Merk : Topcraft
Leeftijd : Jaartje of 10 ofzo
Status : Her en der wat vliegroest maar boort nog goed
Kosten : Fles bruine rum :P
Locatie : Eindhoven

full

full
 
Hmm jammer dat zoiets niet echt te versturen valt..Eindhoven is écht uit de richting. Anders had ik hem wel willen hebben.
 
Ik denk dat versturen idd net zo duur is als het apparaat zelf. Kom je nooit in de buurt toevallig?
 
Ik denk dat versturen idd net zo duur is als het apparaat zelf. Kom je nooit in de buurt toevallig?
Nou versturen tot 30kg is volgens de eerste link die Google uitspuugt (goedkooppakket.nl, via postNL) €8,95. Als dat net zo duur is als de gewenste rum, dan heb je in ieder geval geen Capt Morgan :+
 
@ gxtream: bedoel je nu echt gewoon dat je een fles rum wil in ruil voor de kolomboor?

Hmmm ... eindhoven is niet zo gek ver voor mij ...
 
Zoiets noemen ze ook wel ruilhandel :+

Als een fles rum te ongemakkelijk is mag €30 ook.
Kan ik een mooi flesje voor halen.
 
Laatst bewerkt:
Nou versturen tot 30kg is volgens de eerste link die Google uitspuugt (goedkooppakket.nl, via postNL) €8,95. Als dat net zo duur is als de gewenste rum, dan heb je in ieder geval geen Capt Morgan :+

Ah duidelijk, ik dacht dat zoiets dan per palletpost moest gaan! Maar afhalen heeft toch de voorkeur.
 
Laatst bewerkt:
Die wil ik wel! Heb je nog voorkeur voor een bepaalt soort rum?
Als jij hem graag wil, of iemand anders, je moet het voor mij niet laten :t
Ondanks ik niet gek ver woon, heb ik er momenteel geen tijd voor, en al evenmin plaats.
Ik ga een van de komende weken is heeeeel grote kuis houden, naar schatting zal er 2x een 12m3 container gevuld worden. Daarna moet er een groot tuinhuis komen, om als tijdelijke motorgarage te dienen, dan worden er een aantal bijgebouwen met de grond gelijk gemaakt, en dan ... en dan ... dan zie ik nog wel :P

Dus @ gxtream, de eerste die hem komt ophalen mag hem hebben. Is ie binnen pakweg een jaar nog niet weg, kom ik hem wel halen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan