onderkleding voor tijdens motorrijden

thyro

Die hard MF'er
3 nov 2004
260
33
Hengelo
Heb vandaag onderkleding van de Lidl voor op de motor binnen gekregen moet die strak zitten of wat losser zitten
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt mij überhaupt erg oncomfortabel zitten.
 
Hoe past dat bij jou? Ik heb het wel vaker geprobeerd, maar zelfs met 4XL kwam ik er niet. En dan ben ik echt niet dik.
 
Dit zijn lekkere shirtjes en volgens mij zijn ze nog in de aanbieding. Deze geven ook zo'n Tell Sell body shaper effect. Ja, ik heb het nodig. :-P
 
Hoe past dat bij jou? Ik heb het wel vaker geprobeerd, maar zelfs met 4XL kwam ik er niet. En dan ben ik echt niet dik.


Keb kennelijk 't labeltje eruit geknipt B|

Zit in ieder geval heel strak maar daar heb ik geen last van. Gebruik trouwens alleen de broeken en niet het hemd.
 
'motor onder kleding' > 'onderkleding voor tijdens motorrijden'
 
Heb vandaag motor onder kleding van de Lidl binnen gekregen moet die strak zitten of wat losser zitten[afbeelding]

Strak, maar donkere kleding is geen aanrader, ik zou ze hoe dan ook gaan ruilen voor een lichtere kleur !! Erg belangrijk !!




TT leest onhandig. Ik lees iedere keer "motor onder je kleding." Please fix holy moderator.

Done. Eindelijk iemand die mij op juiste wijze weet aan te roepen *D ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik het alleen bij circuit rijden en vooral bij deze temperaturen is het makkelijk.
Anders krijg ik mijn overall niet meer uit :+
 
Als ik geen onderkleding had aangehad tijdens mijn circuitdag vorige week, had ik nu nog vastgezeten in mijn pak _O-

Het helpt je droog (behalve tijdens een circuitdag) te houden en het voelt dus comfortabel. En ja, dit moet strak zitten.
 
Laatst bewerkt:
Heb destijds van Revit onderkleding gekocht. Bevalt goed. Moet eigenlijk nog steeds een keer een tweede set kopen.. maarja. Savonds even 20 minuten kort wasje en een paar uur later is het alweer droog..

Goedkoop is het iig niet van revit..
MotorkledingOutlet.nl
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek iets in een lichte kleur, want als je je motorjas uitdoet op een warme zonnige dag dan verpier je direct van de hitte.
 
Lijkt mij überhaupt erg oncomfortabel zitten.

Juist niet. Zeker niet onder een overal tijdens een warme rit.

Kan je die tenminste uittrekken zonder acrobatische capriolen uit te voeren.

Daarnaast voert het vocht af in tegenstellingen tot katoen.
 
Ik zoek ook zoiets, lijkt me vooral lekker in combinatie met mijn doorwaai jas en broek. Is dat van de Lidl wat? Als ik kijk op hun webshop is het vooral om je warm te houden en dat wil ik juist niet.

Zoiets als dit lijkt me dan toch beter: F-Lite Megalight 140 Longshirt
 
heb er donderdag mee gereden. het zit wel strak als een 2e huid maar had het niet koud.zowel broek als shirt. zoals je het wil noemen
 
Ik heb meteen zo'n shirt gekocht nadat ik 1x in een t-shirt in mn jas had gereden bij 20 graden. Plakte aan alle kanten.
Shirt van AlpineStars gekocht omdat ik de rest daar ook van heb. Niet goedkoop, maar wel zo lekker!

Echt een aanrader!
Ik heb een 2e gekocht voor als ik meerdere dagen ga rijden of als het 2 lekkere dagen achter elkaar zijn
 
Let wel op dat het woordje "motor" onderkleding meteen duurder maakt. Helemaal onterecht want wat je zoekt is gewoon een functionele shirt/onderbroek voor hikers en dat soort gasten met membrane. Ik gebruik producten van Engelbert Strauss als mijn "motor" onderkleding (maar af de motor ook). Wat voor mij uitstekend werkt is merino wol en hun andere synthetische producten. Merino wol kan nat worden, maar je voelt het niet, hij is aangenaam voor de huid en is goed voor de zomer evenals winter, kan ook meerdere dagen gedragen worden en het shirt krijgt de geurtjes minder snel wat goed is als je op een lange reis bent. Merino wol droogt ook best wel snel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan