Abus gelijksluitende sloten

gnomedaan

MF'er
30 jun 2017
102
10
Winterswijk
Hallo,

Sinds ik mijn motor heb ben ik eigenlijk al opzoek naar een nieuw schijfremslot, de huidige past op sommige delen van de schijf net niet.
Nu is er bij Abus de mogelijkheid om het slot gelijksluitend te bestellen, wat inhoudt dat verschillende sloten met één sleutel bediend kunnen worden. (letterlijk gekopieerd van Abus site).

Momenteel heb ik al een kettingslot van Abus en wat ik mij dus afvraag, kan dit ook met een slot wat ik al bezit? Of moet ik twee sloten tegelijk aanschaffen?

Ik heb Abus al geprobeerd contact te leggen met Abus maar krijg ze niet aan de telefoon.

Miscchien heeft één van jullie hier ervaring mee.

Groeten,

Daan
 
Reactie via website had ik geprobeerd maar die gaf de hele tijd fout codes dus ook gemaild maar ook (nog) niets van ontvangen, dus nog maar even wachten.

Ik zou het zelf eigenlijk raar vinden als het alleen met gloednieuwe sloten zou kunnen. Want je kunt ook nieuwe sleutel aanschaffen via hen met een code-kaart.
 
Reactie via website had ik geprobeerd maar die gaf de hele tijd fout codes dus ook gemaild maar ook (nog) niets van ontvangen, dus nog maar even wachten.

Ik zou het zelf eigenlijk raar vinden als het alleen met gloednieuwe sloten zou kunnen. Want je kunt ook nieuwe sleutel aanschaffen via hen met een code-kaart.

Dan kan je toch ook met dezelfde code-kaart een slot erbij bestellen/kopen? Al is het maar via jouw dealer.
 
Reactie van Abus


Geachte heer,

Al bestaande sloten in uw bezit kunnen wij niet meer aanpassen zodat deze gelijksluitend zijn.

Als u een nieuw slot aanschaft kan deze wel gelijksluitend gemaakt worden naar één van de sloten in uw bezit. Dit is echter wel afhankelijk van de toegepaste cilinder in het al bestaande slot.

Sloten kunnen du alleen gelijksluitend gemaakt worden als beide een zelfde cilindertype hebben.

Met vriendelijke groeten / Mit freundlichen Grüßen / Best regards,
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan