GP van Duitsland : Sachsenring !

Wie wint de GP van Duitsland

  • Marquez

    Stemmen: 14 43,8%
  • Pedrosa

    Stemmen: 1 3,1%
  • Rossi

    Stemmen: 6 18,8%
  • Vinales

    Stemmen: 1 3,1%
  • Dovi

    Stemmen: 1 3,1%
  • Lorenzo

    Stemmen: 3 9,4%
  • Ianonne

    Stemmen: 1 3,1%
  • Rins

    Stemmen: 1 3,1%
  • Petrux

    Stemmen: 2 6,3%
  • Miller

    Stemmen: 2 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    32
FF kijken of zijn voorband nog goed genoeg was aangezien hij dat meestal niet zo goed aan voelt?
Tip van zn team om te voorkomen dat hij crasht?






:+
 
Da's dan weer een hele drastische conclusie :+
Enne wat gaf ie de schuld,dan?


Jup maar die houd ik helaas over Lorenzo, fantastische coureur als alles mee zit.. anders niet !
Ik vind het kampioen onwaardig omdat hij gewoon een fractie eerder moet gaan remmen zodra het probleem duidelijk aanwezig is.. daarbij had hij het alleen daar overdreven, rest van de bochten ging het nog prima.
 
Lorenzo gaf aan dat hij 50 meter eerder remde, en nog steeds hetzelfde probleem hield, omdat de achterband op was. Het zal allemaal wel: hij finishte nog steeds vóór Dovizioso, waardoor ik denk dat de fabriek de boel gewoon weer eens niet op orde had op het circuit.
 
Jup maar die houd ik helaas over Lorenzo, fantastische coureur als alles mee zit.. anders niet !
Ik vind het kampioen onwaardig omdat hij gewoon een fractie eerder moet gaan remmen zodra het probleem duidelijk aanwezig is.. daarbij had hij het alleen daar overdreven, rest van de bochten ging het nog prima.

Ja,ja,dus hij deed het expres :?
Was dus niet bezig met een race rijden,maar een beetje "aan het spelen/klooien"?
Ok :t
 
Laatst bewerkt:
Lorenzo gaf aan dat hij 50 meter eerder remde, en nog steeds hetzelfde probleem hield, omdat de achterband op was. Het zal allemaal wel: hij finishte nog steeds vóór Dovizioso, waardoor ik denk dat de fabriek de boel gewoon weer eens niet op orde had op het circuit.

Naar mijn mening ( ik beschik niet over de data ) leek hij niet veel eerder te remmen en gebeurde het alleen bij bocht 1.

Ik denk idd ook dat Ducati de zaakjes niet helemaal op de rit heeft, terwijl het er vrijdag en zaterdag ngo erg goed uit zag.
 
Naar mijn mening ( ik beschik niet over de data ) leek hij niet veel eerder te remmen en gebeurde het alleen bij bocht 1.

2018 Sachsenring MotoGP Post-Race Round Up: No Stopping Number Nine | MotoMatters.com | Kropotkin Thinks

"The problem, Lorenzo said, was that he was trying to use the rear to help stop the bike, but with no grip on the edge, he couldn't use the rear to help turn the bike in the corners. Predictably, that meant he ended up running wide, and allowing others through. Trying to compensate by braking earlier hadn't helped, Lorenzo explained. "I tried to brake early, but even braking earlier I was going wide. Just in the last three laps I braked 50 meters before. It was a big drop. Suddenly a big drop. For me it was a surprise that I didn’t stop the bike."

Bocht 1 is de enige snoeiharde braking zone op de Sachsenring. Je mag het ondermaats vinden dat hij daar steeds wijd ging, je mag zeggen dat Lorenzo zich niet aanpaste, maar het was overduidelijk: die banden lieten niet veel meer toe en hij vocht zich er een weg doorheen.
 
Ja dat denk ik wel :P
Hij wist dat hij niet kon winnen dus ging die maar spelen ;)
Nou,ook een manier om leven in de brouwerij te scheppen en jouw gemoederen bezig te houden. ;)
Ik zeg : hulde voor Lorenzo's "spielerei" :t
 
https://motomatters.com/analysis/2018/07/16/2018_sachsenring_motogp_post_race_round.html

"The problem, Lorenzo said, was that he was trying to use the rear to help stop the bike, but with no grip on the edge, he couldn't use the rear to help turn the bike in the corners. Predictably, that meant he ended up running wide, and allowing others through. Trying to compensate by braking earlier hadn't helped, Lorenzo explained. "I tried to brake early, but even braking earlier I was going wide. Just in the last three laps I braked 50 meters before. It was a big drop. Suddenly a big drop. For me it was a surprise that I didn’t stop the bike."

Bocht 1 is de enige snoeiharde braking zone op de Sachsenring. Je mag het ondermaats vinden dat hij daar steeds wijd ging, je mag zeggen dat Lorenzo zich niet aanpaste, maar het was overduidelijk: die banden lieten niet veel meer toe en hij vocht zich er een weg doorheen.

Oke dus als je 50 meter eerder remt met een versleten achterband, haal je alsnog je lijn niet ??
Het is inderdaad 1 van de weinige harde aanrem punten maar toch lijkt er iets niet te kloppen.. en dat si niet alleen de band
 
Oke dus als je 50 meter eerder remt met een versleten achterband, haal je alsnog je lijn niet ??
Het is inderdaad 1 van de weinige harde aanrem punten maar toch lijkt er iets niet te kloppen.. en dat si niet alleen de band

Dat klopt ook.
Ze hadden de verkeerde afstelling gekozen (Speedweek.de)
 
Nou,ook een manier om leven in de brouwerij te scheppen en jouw gemoederen bezig te houden. ;)
Ik zeg : hulde voor Lorenzo's "spielerei" :t


Hulde voor de wedstrijden waar hij wel vooraan mee deed, de hele race
Het was nu weer huilen toen de 1ste hem voorbij kwam, daarna volgde de rest zeer snel.. oftewel ; zn weerstand was weer eens gebroken.

Sorry dat ik iets heb gezegd over Lorenzo, blijkbaar is het voor sommige mensen nog steeds lastig om meningen te accepteren ?!
 
Hulde voor de wedstrijden waar hij wel vooraan mee deed, de hele race
Het was nu weer huilen toen de 1ste hem voorbij kwam, daarna volgde de rest zeer snel.. oftewel ; zn weerstand was weer eens gebroken.

Sorry dat ik iets heb gezegd over Lorenzo, blijkbaar is het voor sommige mensen nog steeds lastig om meningen te accepteren ?!

Wie zegt dat ik je mening niet respecteer?,ik heb alleen mijn eigen visie en snap niet waar je je zo over opwind :? .
Maar volgens mij speelt er wel meer,Marquez is ook al een idioot (pipo)
Blijft weinig over bij jou,alleen de GOAT :')

Natuurlijk komen er nu een hele rits coureurs om dit te ontkrachten :+
 
Laatst bewerkt:
Dan moet je 70 meter eerder remmen.
Of 100 meter...

Wanneer je de bocht wel haalt, verlies je minder tijd dan later remmen en de bocht niet halen.
 
Wie zegt dat ik je mening niet respecteer?,ik heb alleen mijn eigen visie en snap niet waar je je zo over opwind :? .
Maar volgens mij speelt er wel meer,Marquez is ook al een idioot (pipo)
Blijft weinig over bij jou,alleen de GOAT :')

Natuurlijk komen er nu een hele rits coureurs om dit te ontkrachten :+


Ben blij dat je mn mening wel respecteert, had het idee dat het niet zo was ;)
Marquez is ook een pipo, als dat mannetje zich wat beter wist te gedragen werd hij nu op handen gedragen door bijna iedereen.

En nee de GOAT blijft niet alleen over en ga geen lijst maken.
 
Ben blij dat je mn mening wel respecteert, had het idee dat het niet zo was ;)
Marquez is ook een pipo, als dat mannetje zich wat beter wist te gedragen werd hij nu op handen gedragen door bijna iedereen.

En nee de GOAT blijft niet alleen over en ga geen lijst maken.

Waar jij je eigen allemaal aan stoort B| .
Denk aan je hart :)
De GOAT is vrij van fauten? :P
 
Laatst bewerkt:
Waar zeg ik dat ik me er aan stoor ?

De Goat is niet vrij van vouten maar is zeker wel meer geliefd dan JL en MM bij elkaar.
 
Lorenzo was toch de beste Duc rijder afgelopen race?

Hij heeft 20 keer de bocht gemist. Hij heeft het 20 keer geprobeerd.

Als hij er na 3 keer mee opgehouden was dan had je een punt wat betreft zijn weerstand. Dat heb je nu echt niet, vind ik.

Iemand die het tot het einde blijft proberen toont karakter en is niet gebroken.
 
Laatst bewerkt:
Waar zeg ik dat ik me er aan stoor ?

De Goat is niet vrij van vouten maar is zeker wel meer geliefd dan JL en MM bij elkaar.

Ik vind een ook wel het 1 en ander,van enkele rijders, maar niet dusdanig dat ik de behoefde heb dat te ventileren en zeker niet met sterke bewoordingen,dusch......

In het algemeen :)
Er zijn ook mensen die,gelukkig, andere smaken hebben :Y
Die zien de dingen anders :P
 
Laatst bewerkt:
Ik vind een ook wel het 1 en ander,van enkele rijders, maar niet dusdanig dat ik de behoefde heb dat te ventileren en zeker niet met sterke bewoordingen,dusch......

In het algemeen :)
Er zijn ook mensen die,gelukkig, andere smaken hebben :Y
Die zien de dingen anders :P


Moet een ieder toch zelf weten ? zogenaamd een vrij land met zogenaamde vrijheid van meningsuiting toch ??
Wat ik jammer vind is dat uitspraken verdraaid worden !
 
Lorenzo was toch de beste Duc rijder afgelopen race?

Hij heeft 20 keer de bocht gemist. Hij heeft het 20 keer geprobeerd.

Als hij er na 3 keer mee opgehouden was dan had je een punt wat betreft zijn weerstand. Dat heb je nu echt niet, vind ik.

Iemand die het tot het einde blijft proberen toont karakter en is niet gebroken.


Jou mening en opvatting verschilt van die van mij, ik zie daar geen probleem in !
Ga alleen niet mijn uitspraken verdraaien aub
 
Ik quote jou:
Het was nu weer huilen toen de 1ste hem voorbij kwam, daarna volgde de rest zeer snel.. oftewel ; zn weerstand was weer eens gebroken.

Ik verdraai volgens mij niets. Ik geef enkel mijn mening en opvatting over onder andere jouw mening. Met nog 5 ronden te gaan reed hij nog op de 3e plek. Toen reden de eerste 2 al enige tijd voor hem. Wat jij zegt klopt dus niet naar mijn mening.

Ik heb jou verder geen woorden in de mond gelegd in mijn vorige bericht en ook niets anders geschetst als hetgeen waarin ik jou nu quote.

:W
 
Laatst bewerkt:
zogenaamd een vrij land met zogenaamde vrijheid van meningsuiting toch ??

Wat ik altijd wel grappig vind zodra mensen zich beroepen op hun vrijheid van meningsuiting: dat betekent ook dat anderen je mening mogen afkraken. Respect hebben voor de ander z'n mening gaat niet verder dan respecteren dat de ander z'n mening hebben mag, het betekent niet dat je die mening dan 'respectvol' moet benaderen. :+

(Maar goed, dit heeft verder nergens mee te maken. Carry on. :+)
 
Laatst bewerkt:
Moet een ieder toch zelf weten ? zogenaamd een vrij land met zogenaamde vrijheid van meningsuiting toch ??
Wat ik jammer vind is dat uitspraken verdraaid worden !

Ik verdraai niks :N

Jij schreef "gewoon kampioen onwaardig!"

Ik vind dat nogal een drastische conclusie :)

Typisch weer MF ,waar mensen binnen 3 reacties al last hebben van amnesie :P

No offence ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan