GP van Duitsland : Sachsenring !

Wie wint de GP van Duitsland

  • Marquez

    Stemmen: 14 43,8%
  • Pedrosa

    Stemmen: 1 3,1%
  • Rossi

    Stemmen: 6 18,8%
  • Vinales

    Stemmen: 1 3,1%
  • Dovi

    Stemmen: 1 3,1%
  • Lorenzo

    Stemmen: 3 9,4%
  • Ianonne

    Stemmen: 1 3,1%
  • Rins

    Stemmen: 1 3,1%
  • Petrux

    Stemmen: 2 6,3%
  • Miller

    Stemmen: 2 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    32

ZXRH88

MF veteraan
10 jul 2015
11.153
6.740
Hoogeveen
Ik kom net tot de conclusie dat er helemaal geen topic is aangemaakt voor deze race !
Bij deze dus, kort en krachtig want ik heb er weinig tijd voor ;)

Laatste keer op de Sachsenring ?! Iedereen verwacht winst voor MM maar kan hij het waar maken ? Eerste training stond Ianonne bovenaan

Ook is bevestigd dat Bradl de fiets van Morbidelli mag bemannen vanaf FP2.

En, wat kan Dani ?? het grote nieuws is er uit.. komen er prestaties ?
 
Ik zit lekker te kijken! :) Benieuwd wat Bradl nog kan! :P

En vergeet Bendsneyder niet, erop of eronder dit weekend? Bepalend voor zijn contract bij Tech 3?
 
Had jij dan ff de OP gedaan :P je kunt dat ook veel beter en mooier etc

Bendsneyder moet gewoon in de punten rijden !!
 
Morbidelli kan niet rijden en voor FP2 wordt Bradl ff opgebeld en hij kan rijden tijdens zijn thuis grandprix.
Snap nog steeds niet waarom VdM niet op de Honda van Abraham kon rijden tijdens de TT 3 jaar terug.
Ja centjes ivm de rekening na een mogelijke crash. Ach dat zie je dan daarna toch wel weer ;)
 
Laatst bewerkt:
Morbidelli kan niet rijden en voor FP2 wordt Bradl ff opgebeld en hij kan rijden tijdens zijn thuis grandprix.
Snap nog steeds niet waarom VdM niet op de Honda van Abraham kon rijden tijdens de TT 3 jaar terug.
Ja centjes ivm de rekening na een mogelijke crash. Ach dat zie je dan daarna toch wel weer ;)
Het verschil is misschien dat Bradl testrijder bij honda is.
 
Laatst bewerkt:
Bradl klopt Pedrosa nog bijna na FP2. :o :P Rossi heeft na FP2 (17e) ook nog wel wat werk te doen voor morgen.
 
Dh_Jjc7XUAMI3_u.jpg:large
 
Hopelijk is Kallio in orde overigens, die kwam met geluk weg door net niet door zijn motor geraakt te worden.
 
Bradl klopt Pedrosa nog bijna na FP2. :o :P Rossi heeft na FP2 (17e) ook nog wel wat werk te doen voor morgen.


Wat mij betreft klopt Bradl Pedrosa ook in de wedstrijd, mag die Bradl wel en heb het idee dat hij niet altijd de kansen heeft gekregen waar anderen dat wel kregen.
 
Wat mij betreft klopt Bradl Pedrosa ook in de wedstrijd, mag die Bradl wel en heb het idee dat hij niet altijd de kansen heeft gekregen waar anderen dat wel kregen.
Ik kan fout zijn, maar dacht dat hij de 3 jaar bij LCR in de motogp een honda/hrc contract had.
Verbeter me als ik het verkeerd heb. O-)
 
Ik kan fout zijn, maar dacht dat hij de 3 jaar bij LCR in de motogp een honda/hrc contract had.
Verbeter me als ik het verkeerd heb. O-)


Heb je wel aardig goed ;) En in die tijd niet altijd constant gepresteerd jammer genoeg.
Had hem gerust wat meer/andere kansen gegund
 
Wat was FP3 genieten, zeg! Bautista gaat heel goed rond, die is op zoek naar werk voor 2019! Ik had gehoopt dat Nakagami het vol had kunnen houden na gisteren, maar dat mocht helaas niet zo zijn. Ook Dovizioso heeft werk te verrichten en moet naar QP1. Rossi heeft zich gelukkig kunnen verbeteren voor QP2 maar qua race pace betwijfel ik of hij het goed vol kan houden, die lijkt nog niet erg in zijn hum te zijn. Pedrosa toch nog door naar QP2 en dat is positief om te zien.
 
Dat steekt inderdaad, maar met een top 20 staat Bendsneyder er vooralsnog niet slecht bij.
Gardner zakt uiteindelijk terug naar P12 en heeft zijn snelste rondetijd met de zachte band gezet, welke voor de race verboden is omwille van veiligheidsredenen. Zijn uiteindelijke pace zal dus nog wel wat lager liggen maar desondanks goed wat hij laat zien. Bendsneyder staat na FP3 19e en is absoluut niet verkeerd. Een extra tiende winst zou hem P15 hebben gegeven en hij laat momenteel mannen als Aegerter, Vierge en Navarro achter zich. Hopelijk kan hij dit vasthouden in de kwalificatie.
 
Morbidelli kan niet rijden en voor FP2 wordt Bradl ff opgebeld en hij kan rijden tijdens zijn thuis grandprix.
Snap nog steeds niet waarom VdM niet op de Honda van Abraham kon rijden tijdens de TT 3 jaar terug.
Ja centjes ivm de rekening na een mogelijke crash. Ach dat zie je dan daarna toch wel weer ;)

Precies, kwam door hem:

satellite.png
 
Precies, kwam door hem:

[afbeelding]
Ik weet er het fijne niet van, maar als ik het goed begrijp, dan betaalt Abraham het team voor zijn zitje. Het kan best zo zijn dat Abraham dan ook financieel aansprakelijk is voor schade die volgt uit valpartijen, en dat als van der Mark hem zou vervangen en schade zou rijden, dit zou leiden tot een financieel geschil niet tussen van der Mark en het team, maar tussen van der Mark en Abraham. En dat die laatste hier geen zin in had? :? Zomaar een gedachte.
 
Laatst bewerkt:
Precies, kwam door hem:

[afbeelding]

Waarom niet door werkgever Honda die eventuele schade door werknemer van der Mark niet wilde vergoeden en zo alles op het bordje van Abraham zou komen te liggen?

Wat zou Abraham er verder tegen hebben als Honda iemand anders op zijn lege motor zet?
Extra aandacht voor de sponsoren en data voor het volgende seizoen?
 
Laatst bewerkt:
Waarom niet door werkgever Honda die eventuele schade door werknemer van der Mark niet wilde vergoeden en zo alles op het bordje van Abraham zou komen te liggen?

Wat zou Abraham er verder tegen hebben als Honda iemand anders op zijn lege motor zet?
Extra aandacht voor de sponsoren en data voor het volgende seizoen?

Was een geintje, Jordi: Alles ligt aan Vader Abraham! :P
 
Aleix E. is in beschuldiging gesteld van 'cruisen' op de ideale lijn, straffe: 6 plaatsen grid penalty. :P
 
Hele tijd fijn de trainingen gekeken t/m FP4 op ES1. Nu komt de QP en wat denk je....
Tennis! *O* _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan