Ktm dealer

jeroen12345

Rookie
13 jul 2018
4
0
haarlem
Hi,
ik ben een nieuwe gebruiker. Fijn forum!
Ik ben op zoek naar een goede ktm dealer voor onderhoud ana de 1090 adventure en mogelijke upgrade naar 1290. Deze heb ik gekocht en eerste onderhoud gedaan bij Verpalen, maar had daar recent niet een positieve ervaring. Technisch vind ik ze heel goed, maar klantgerichtheidkan echt zo veel beter. Was er laatst voor een vreemd geluid in de motor, leek verholpen maar toen ik wilde wegrijden was er een foutmelding. Straat op en neer rijden: "het is weer weg." Allemaal niet dramatisch, en zoals gezegd echt ktm vaklui, maar er kon geen vriendelijk woord vanaf. Veel gebrom en klagen over trage verkoop. Bij mijn vraag naar een proefrit voor een mogelijke upgrade (1290s, serieuze overweging, serieus geld) was er weinig interesse. "Bel maar eens over anderhalve maand of zo. Misschien dat er dan iets vrij is." Bij het afrekenen van een busje kettingspray: "Is dat echt het enige?" Bizar gewoon, zo weinig klantgerichtheid. Erg jammer, want qua technische kennis is het top. Overweeg een andere dealer, maar zie niet zomaar een goed alternatief. Had al even gezocht op dit forum, maar meest recente thread was uit 2013.

Tips welkom!

Alvast dank!
 
Verpalen is er ook mee gestopt, dus je zal sowieso ergens anders heen moeten. Motor City Amsterdam doet ook KTM dacht ik. Geen ervaring mee, maar is wel de dichtstbijzijnde denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Weet niet waar je vandaan komt.

Maar dipi moto in gilze rijen heb ik super ervaringen mee.

Hannamax ook, maar dan vooral omtrent off-road. Die doen onroad ook sinds 2 jaar. Geen persoonlijke ervaring met onroad, maar een maatje heeft daar zijn 1290 superduke gt gekocht en blijft er tot volle tevredenheid terug gaan.
 
Een oud-collega vertelde dat de KTM-monteur van Verpalen nu bij Motoport Wormerveer werkt, trekt daar wel meerdere KTM-eigenaren (zoals dus ook mijn oud-collega).
 
Hi,
ik ben een nieuwe gebruiker. Fijn forum!
Ik ben op zoek naar een goede ktm dealer voor onderhoud ana de 1090 adventure en mogelijke upgrade naar 1290. Deze heb ik gekocht en eerste onderhoud gedaan bij Verpalen, maar had daar recent niet een positieve ervaring. Technisch vind ik ze heel goed, maar klantgerichtheidkan echt zo veel beter. Was er laatst voor een vreemd geluid in de motor, leek verholpen maar toen ik wilde wegrijden was er een foutmelding. Straat op en neer rijden: "het is weer weg." Allemaal niet dramatisch, en zoals gezegd echt ktm vaklui, maar er kon geen vriendelijk woord vanaf. Veel gebrom en klagen over trage verkoop. Bij mijn vraag naar een proefrit voor een mogelijke upgrade (1290s, serieuze overweging, serieus geld) was er weinig interesse. "Bel maar eens over anderhalve maand of zo. Misschien dat er dan iets vrij is." Bij het afrekenen van een busje kettingspray: "Is dat echt het enige?" Bizar gewoon, zo weinig klantgerichtheid. Erg jammer, want qua technische kennis is het top. Overweeg een andere dealer, maar zie niet zomaar een goed alternatief. Had al even gezocht op dit forum, maar meest recente thread was uit 2013.

Tips welkom!

Alvast dank!


Klinkt als een dealer die op het randje zit. Komt me maar al te bekend voor. De destijds regionale Triumph dealer in Grave keek ook op een dergelijke wijze potentiele klanten de deur uit. Heb dat zelf aan den lijve ondervonden en meerderen die ik ken. Zodoende kocht ik 2 weken later bij Termaat een nieuwe Yamaha. En een jaar later jammerde de Triumph dealer op Facebook dat hij niet begreep "dat Triumph hem zijn dealerschap had ontnomen" :') :X :z
 
Niwa in Zwaagdijk is ook KTM dealer. Niet naast de deur voor je, maar een stuk dichterbij als Veendam ;)
 
Dank voor de replies! ktm monteur van verpalen is zeker een goede, NIWA klinkt ook als een serieuze optie. Iets verder weg, maar vind ik niet zo n punt. Iemand ervaring bij NIWA?
 
Ik kom er regelmatig, gewoon goede zaak naar mijn idee, nooit problemen of vervelende toestanden gehad.
Ze zijn alleen niet de goedkoopste denk ik, maar goed werk vind ik belangrijker
 
Weet niet waar je vandaan komt.

Maar dipi moto in gilze rijen heb ik super ervaringen mee.

Hannamax ook, maar dan vooral omtrent off-road. Die doen onroad ook sinds 2 jaar. Geen persoonlijke ervaring met onroad, maar een maatje heeft daar zijn 1290 superduke gt gekocht en blijft er tot volle tevredenheid terug gaan.

Zolang je met Bas "mee praat" wel, ben je iets kritischer op bijv. een gebruikte motor die je zou willen kopen ...en stel je daarbij vragen die belangrijk voor je zijn als aankomende eigenaar (bijv. onderhoud/historie)... dan wordt je kritiek gebagatelliseerd, krijg je allerlei aannames/lulverhalen te horen en heb ik het gevoel niet serieus genomen te worden. In mijn geval was het duidelijk dat hun interesse dan afneemt.

Verder schitterende zaak (en half museum met mooie unieke Italianen) met veel mooie fietsen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan