Arai helm, is dit vet ofwat?

Is dit wat?????

  • Ja zeker weten! Fantastisch!!! WOW!!!

    Stemmen: 6 11,1%
  • Wat is een Arai dinges?

    Stemmen: 4 7,4%
  • Geen systeemhelm dus flikker maar op mooiweerrijder.

    Stemmen: 17 31,5%
  • Hoe communiceert mijn GPS via BT-2(c) protocol enz enz.

    Stemmen: 2 3,7%
  • Lol Arai clowns....

    Stemmen: 5 9,3%
  • Zong Marco Borsato niet een lied over Arai??

    Stemmen: 2 3,7%
  • Arai is voor GP-wannabee's

    Stemmen: 6 11,1%
  • Kunnen we aub niet ophouden met die Arai hype?

    Stemmen: 11 20,4%
  • Mijn grootvader had een Arai.

    Stemmen: 1 1,9%

  • Totaal aantal stemmers
    54
Je mag het voor jezelf bepalen, maar ik vind Arai kwaliteit matig, zeker voor het geld dat ervoor gevraagd wordt. Als hij jouw hoofd precies past, dan kan je hem overwegen, anders zou ik niet doen. Er is helemaal niets wat je bij andere (ook goedkopere) merken niet kunt vinden.
 
Laatst bewerkt:
Japaners: maak eens, verkoop 20 jaar voor een premium prijs zonder R&D investeringen. :( Soms werkt het goed, soms niet. Bij Arai werkt het niet. Niet voor mij in ieder geval. Drie keer gekocht, drie keer ingeruild. Nooit meer.
 
Japaners: maak eens, verkoop 20 jaar voor een premium prijs zonder R&D investeringen. :( Soms werkt het goed, soms niet. Bij Arai werkt het niet. Niet voor mij in ieder geval. Drie keer gekocht, drie keer ingeruild. Nooit meer.
Altijd Nolan gehad, 1x Arai... tophelm. Na 8 jr ingeruild voor een Shoei. Ook top
 
Wat heel duidelijk is, is dat smaken enorm kunnen verschillen. Het ene printje doet je wel wat de andere niet, deze doet me werkelijk niks. Hoe zit het met de BT coneukteefitytijtentoestanden? Is dat een beetje op orde?
 
:^Jammer he ... de jaren 60 waren zoveel mooier!

ohw wacht ... toen was ik er nog niet ... ach, da jaren 70 tot begin jaren 80 gingen ook nog, halfweg jaren 90 begon het achteruit te gaan, en eens richting 2010 was het al om zeep ... het verwonderd mij dat de wereld nog beataat ...

... [/eindezeikmodus]
Desgewenst kan je hem ook in US Dollar bestellen hoor, of een ander soort Dollar, of munteenheid, ja wellicht zelfs in Peso's (welke peso's dan ook), maar ik betwijfel of je hem ook al in kamelen, dromedarissen en geiten kan betalen ...

... alhoewel, je weet maar nooit ...
En anders wellicht ook uit China als je 'm goedkoper wilt...

Niet dezelfde, maar wel Alai...

Arai replica china maat L
€ 50,00
≥ Arai replica maat L - Kleding | Motorhelmen - Marktplaats.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan