lak velgen laat los

Ik kan de velg niet goed zien. Ik zie wel dat de lak op de naaf aangetast is. waarschijnlijk hebben ze geen 2K gebruikt en is dit het invreten van het kettingvet.
 
Ik weet het niet hoor... moeten wij weten wat jij mooi vindt? Als het mijn motor was zou ik wel wat anders hebben om me over druk te maken... Bijvoorbeld of ik al wéér moet tanken...
 
Mijn RGV250 velgen zijn recentelijk prachtig gepoedercoat door mede forumlid Appiers. Erg tevreden over :t Of je kiest voor lakken of poedercoaten is aan jezelf.
 
Lijkt blanke lak die los laat :)
Goedkoopste oplossing ,goed ontvetten,busje blanke lak bij de action voor 2.99 en spuiten (nevelen) maar *O*
 
Laatst bewerkt:
Goud en zilver bestaat inmiddels dacht ik, maar... Als je iets anti-poedercoaten wilt horen moet je bij mij zijn... met alle respect voor hen die het wel mooi vinden.
 
ik had dus gelezen dat poedercoaten een grovere structuur zou geven, op dit moment is het erg glad. Bovendien zou poedercoaten alleen in bepaalde kleuren kunnen, waar goud niet onder viel. Kan het fout hebben maar dit had ik gelezen.

Qua kleuren kan je gelijk hebben, dat kun je navragen aan Appiers Hier het resultaat van mijn velgen:

fuzl2ke.jpg

2GnkenH.jpg


Glad genoeg voor mij :t
 
KLeuren en glans maakt niets meer uit met poedercoating. Glans van 95% is vergelijkbaar met natlakken en de kleurenkeuze is onwijs groot :Y Tot aan metallic, flake en candy toe :9~

Kleuren – Custom Coatings Helvoirt

Dit is mijn velg, deels zandstructuur en deel glans. Hierin zie je de weerspiegeling ven de ondergrond waar de velg op staat.

2017-11-1111.41.30-1400px.jpg
 
Laatst bewerkt:
Qua kleuren is het de laatste 5 jaar hard gegaan met de ontwikkeling van poedercoat poeders en is er veel meer te krijgen dan de meeste mensen denken.
Hoe glad je laag word heeft voornamelijk met de voorbehandeling te maken.
Dus een laag primer en dan pas de basiscoating is wat je nodig hebt , laat je niks aanpraten want veel poedercoaters gebruiken geen primer waardoor de coating binnen enkele jaren al los laat(velgen)
Qua glans kun je echt in de buurt komen van natlakken alleen is coaten sterker en goedkoper dan spuiten.
Mooiste is gewoon een 3 laags coating.
Als je nog vragen hebt , stuur gerust een pb hoor.
 
KLeuren en glans maakt niets meer uit met poedercoating. Glans van 95% is vergelijkbaar met natlakken en de kleurenkeuze is onwijs groot :Y Tot aan metallic, flake en candy toe :9~

Kleuren – Custom Coatings Helvoirt

Dit is mijn velg, deels zandstructuur en deel glans. Hierin zie je de weerspiegeling ven de ondergrond waar de velg op staat.

[afbeelding]

TH Poedercoaten | Duurzaamheid & Kwaliteit
Zat van de week even bij dit bedrijf te kijken en de mogelijkheden.
Heb zelf een gepoedercoat wielenset van PVM en zijn gewoon prachtig.Heb zelf ervaring ook met gespoten wielen maar dat is echt een stuk kwetsbaarder.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan