Telefoon houder

iefie

Die hard MF'er
11 aug 2006
300
8
spijkenisse
Wie heeft er ervari g met een telefoonhouder oo het stuur? Liefst betaalbaar dan ook. Ken de ram mounts maar die zijn 60 euro. Zoek eigenlijk goedkoper
 
Ik heb de Ali-variant, vooralsnog geen problemen mee (en rijd er ook off-road mee). Telefoon is dan niet beschermd tegen regen. Ook verschilt het per telefoon of het goed past. Bij mijn iphone6 wordt de aan/uitknop continu ingedrukt.
 
Ga eens neuzen op:
Android Smartphone Navigatie
of
Navigeren met de iPhone nog maar een keer

(sowieso altijd een goed idee, om te kijken of je vraag al beantwoord is voordat ie gesteld is ;) )

Er zijn heel veel mogelijkheden. Van tasjes van de Action (bedoeld voor op de fiets) tot systemen van RAM, Quad Lock, etc.

Hangt er ook vanaf of je telefoon al waterdicht is. In dat geval zou ik niet gaan voor iets in een tasje i.v.m. zichtbaarheid en gevoeligheid (extra plastic laag over je scherm) en kans op oververhitting bij zonnig weer. En of je een courante telefoon hebt. Daar zijn dan houders op maat voor. Zo niet, zou je inderdaad voor een nep X-grip uit China kunnen gaan. Goedkoper dan RAM, maar ook goed weet ik uit ervaring.




Universele Bike Motorfiets MTB Telefoon Houder Voor iphone Verstelbare Rail Mount/X Grip Fietsstuur Houder voor huawei in Universele Bike Motorfiets MTB Telefoon Houder Voor iphone Verstelbare Rail Mount/X-Grip Fietsstuur Houder voor huawei van Mobiele Houders & Stands op AliExpress.com | Alibaba Groep
 
Laatst bewerkt:
Screenshot_20190612-195135.png
Telefoonhoudertje besteld, zit ook een aansluiting met transformator op om de telefoon te laden. Iemand hier ervaring mee voordat ik mijn telefoon frituur? Gaat mij alleen om de houder, als het niet werkt knip ik het laadgedeelte er af.

Kreeg overigens een iets ander type dan ik had besteld, zonder beloofde stuurhouder :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan