Huidige situatie serverproblemen

Platinum voor een hele hoop SUN zooi (incl. 6800's E10K's en tig E450's), van HP (Compaq) meer onderhoudskosten als dat mijn huis kost op jaarbasis, maar service ? right, tijd voor voldoende spares op de plank. Die "service-monteurs" hebben toch geen flauw idee waar ze het over hebben, jazeker, ze kunnen hardware swappen...goed zo ! (met name HP(compaq) dan, SUN doet het iets beter)

ahum, je reageert op een topic van meer dan een jaar oud :P
 
ja, kwam eigenlijk door dat topic over die database fouten, kwam ik hier, zie ik dat gezeur over servicecontracten idd, maar was me bewust dat het een oud topic is. Blijkbaar nog niet opgelost, valt echter wel binnen SLA ;)
 
beste mf crew

zijn die server problemen nog actueel, en hoe ver zijn jullie met een oplossing?

vanuit mijn bedrijf heb ik contacten met wat service providers en wat co-location providers. Zelf zitten we bij trueserver in Amsterdam, deze gasten zitten precies als eerste op een hele dikke glasvezel kabel die in Amsterdam binnen komt wat resulteert in een supersnelle webserver. Om een lang verhaal kort te maken, we hebben zojuist een nieuwe server (sun) en onze oude server is wellicht wat voor jullie en misschien is een verspreiding van servers ook geen slecht idee....?????

greetz
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan