The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit soort bordjes zorgt dus voor belgenmoppen _O-
Zoals van die Belg die ontslagen werd uit de M&M-fabriek omdat hij alle W's weg had gegooid? :X

(En voor de volledigheid: ik ken ook die mop van die Hollandse dochter die aan haar vader vraagt "pappa, mag ik 40 euro?" en dat die vader dan antwoordt "30 euro? Waar heb je 20 euro voor nodig?")
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er zelf nooit eerder bij stilgestaan, maar deze morgen bij het lezen van dat bordje vond ik plots dat dat toch enigzins verkeerd geformuleerd is _O-

Wellicht is dat zo door iemand beschreven met de gedachtengang "gesloten voor voertuigen", maar door het zo in te korten, en het snel te lezen kon ik er niet aan doen dat zelfs ik als Belg vind dat dat bordje niet erg klopt _O-
 
je motor op de foto pal naast een olijfboom
Hier wil ik toch effe op terug komen.
Ikke denken, "where the f*ck ga ik nu olijfbomen tegenkomen?"
Begon al te googlen op boomkwekerijen om te zien welke olijfbomen aanbieden, vind er twee die het aanbieden, maar te ver.
Ben nu in Tienen, moet wéér naar de kinesist, iets verder (of iets terug in de rijrichting gezien), is er een bekende bloemenwinkel, bekend voor ons omdat de vrouw Filipijns is, en ik daar ook ooit al eens een opdracht uitgevoerd heb.
Nou ja, wat staat daar buiten?
Juist, twee grote potten met olijfbomen in _O-
Het gaat om het type Oleo Europea.

Man man man, en zeggen dat ik hier al twee maanden lang drie keer per week passeer!!! |(

Misschien moet ik maar eens voor mezelf een lijstje met "persoonlijke TRG stomiteiten" opmaken :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
710.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heel mooi! :t

Heeft lang geduurd ... begon al te denken dat die 1000den bruggen in NL plots niet meer open konden :')

In mijn WW route zitten 5 hefbruggen, 1 draaibrug en maar 2 hefophaalbruggen. En dan zijn die ook nog die met de hoogste onderdoorgang. En door de vakantie is er duidelijk minder beroepsvaart.
 
Laatst bewerkt:
O shit! Helemaal vergeten! Heb er vanochtend nota bene nog eentje gemaakt voor mijn collegae om aan te geven dat ik wat verlaat was |( _O-
 
In mijn WW route zitten 5 hefbruggen, 1 draaibrug en maar 2 hefbruggen. En dan zijn die ook nog die met de hoogste onderdoorgang. En door de vakantie is er duidelijk minder beroepsvaart.
Een draaibrug had ik idd niet goedgekeurd, maar een horizontaal omhoog getrokken stuk brug had ik nog wel als ophaalbrug beschouwd hoor :Y

Want ik denk dat je dat bedoellt met ofwel die 5, ofwel die 2 hefbruggen, dat het om horizontaal opgetrokken bruggen gaat?
O shit! Helemaal vergeten! Heb er vanochtend nota bene nog eentje gemaakt voor mijn collegae om aan te geven dat ik wat verlaat was |( _O-
Ge meent het!?!? :o
Ik dacht dat zoiets toch alleen mij zou overkomen ... niet dus :+ :+

In Willebroek is er ook zo een beroemde brug, wachttijd liep op tot 30 minuten!
Oplossing, verderop een nieuwe brug bouwen, ook horizontaal opgetrokken brug, maar zo hoog dat het uitzonderlijk is dat ze open moet.

Alle mensen die regelmatig door Willebroek moesten waren superblij toen die nieuwe brug af was ... maar toen moesten ze nog 17 jaar lang wachten op de weg die er nog naartoe moest getrokken worden _O-
Toen die weg af was, had de brug al meteen een renovatie nodig _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een draaibrug had ik idd niet goedgekeurd, maar een horizontaal omhoog getrokken stuk brug had ik nog wel als ophaalbrug beschouwd hoor :Y

Want ik denk dat je dat bedoellt met ofwel die 5, ofwel die 2 hefbruggen, dat het om horizontaal opgetrokken bruggen gaat?

Precies dat. Ik bedoelde 5 hefbruggen en 2 ophaal. Als je een hefbrug ook goed had gevonden was die vanochtend al door mij gedaan. Maar aangezien er ophaalbrug stond ipv brug, dacht ik dat het specifiek om een ophaalbrug ging. En ben ik die in Boskoop vanochtend voorbij gegaan. (Die brug van jaap43 zijn laatste verstopplek)
 
Laatst bewerkt:
Precies dat. Ik bedoelde 5 hefbruggen en 2 ophaal. Als je een hefbrug ook goed had gevonden was die vanochtend al door mij gedaan. Maar aangezien er ophaalbrug stond ipv brug, dacht ik dat het specifiek om een ophaalbrug ging. En ben ik die in Boskoop vanochtend voorbij gegaan. (Die brug van jaap43 zijn laatste verstopplek)
Ah ... een horizontaal opgetrokken brug is dus een hefbrug? Ok, weet ik ook weer :$
Ik dacht dat dat een ander soort ophaal brug was eigenlijk :$

Hmmm ... die verstopplek? Weet niet precies waar, het petflesspel volg ik vooral als ik weet, of het gevoel heb, dat het flesje (veel) meer zuidelijk ligt :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De blije gezichten op de achtergrond vonden 't erg grappig dat ik daar een foto kwam maken. :P
Even uitgelegd waar 't om ging. Ohh, motor forum, nou dat gaan we thuis opzoeken! *O*

Indien correct, geïnspireerd door de Petfles:
Je motor bij een jaknikker
(https://nl.wikipedia.org/wiki/Jaknikker)
 
De blije gezichten op de achtergrond vonden 't erg grappig dat ik daar een foto kwam maken. :P
Even uitgelegd waar 't om ging. Ohh, motor forum, nou dat gaan we thuis opzoeken! *O*

Indien correct, geïnspireerd door de Petfles:
Je motor bij een jaknikker
(https://nl.wikipedia.org/wiki/Jaknikker)

Lol schoonebeek, zit jou nou gewoon de petfles te volgen })

Edit: oooh... dat heb je er zelf notabene bij staan. Lekker gelezen :z
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan