Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Bij mij zuipt alles en ikzelf het allerminste O-)

Ik ga de 1400 motor eens wassen morgen ga ik hem inruilen mits de deal lukt. :?
 
Dan rij je zuiniger dan ik O-)

Ik rij ook bijna alleen maar woon \ werk met mijn GSXR. Heel soms stukje 140 km\h, om wat verloren tijd in te halen, maar dat zijn altijd korte momentjes gezien de drukte.

Over het algemeen vooral rond de 110 \ 130 en heel weinig binnen de bebouwde kom. Ik kom zelden boven de 7000 rpm. Meestal niet eens boven de 6000 :)

Tijdens een circuitdag gaat er al gauw ongeveer 50 euro doorheen met een uurtje rijden. :o
 
Laatst bewerkt:
Inruilen? Wat komt ervoor terug dan? Ik dacht dat hij eruit ging zonder wat terug te kopen


Ik ben net zo flexibel als een vrouw kan zijn Rick *D :+

Morgen eventjes kijken bij een low budget GSXR1000 dan maak ik deze raceklaar in de winter en mag de K4 750 gedurende 2019 opzouten :P

Ben al begonnen met de uitverkoop op MP ,al wat zooi verkocht het leek hier net op een motorsloop bedrijf.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben net zo flexibel als een vrouw kan zijn Rick *D :+

Morgen eventjes kijken bij een low budget GSXR1000 dan maak ik deze raceklaar in de winter en mag de K4 750 gedurende 2019 opzouten :P

Ben al begonnen met de uitverkoop op MP ,al wat zooi verkocht het leek hier net op een motorsloop bedrijf.
Word wel steed serieuzer allemaal he! In een paar jaar tijd toch erg hard voor uit gegaan, knap hoor!
 
Ik ben net zo flexibel als een vrouw kan zijn Rick *D :+

Morgen eventjes kijken bij een low budget GSXR1000 dan maak ik deze raceklaar in de winter en mag de K4 750 gedurende 2019 opzouten :P

Ben al begonnen met de uitverkoop op MP ,al wat zooi verkocht het leek hier net op een motorsloop bedrijf.
Welk jaar 1000 Willem? De legendarische K5 :9~ ?
 
Welk jaar 1000 Willem? De legendarische K5 :9~ ?

De K5 -6 zijn idioot duur :?

Een K4 en anders een k7 1000cc.

De gsxr1000 k4 heeft minder pk ideaal dus en past goed bij mij als opvolger voor de k4.

Zo hou ik nog wat ruimte over stel ik zie een mooie KTM rc8 })
 
Laatst bewerkt:
De K5 -6 zijn idioot duur :?

Een K4 en anders een k7 1000cc.

De gsxr1000 k4 heeft minder pk ideaal dus en past goed bij mij als opvolger voor de k4.

Zo hou ik nog wat ruimte over stel ik zie een mooie KTM rc8 })
Die K5-6 zijn zo duur omdat het volgens vele de beste Gixxer ooit is. Troy Corser weet ook wereldkampioen met dit model in de Corona kleuren, wat een mooie fiets was dat :Y
 
full
 
Waarom een 1000 Willem?

Dat rijdt toch alleen maar moeilijker op het circuit?

Omdat het kan?
 
Laatst bewerkt:
Die K5-6 zijn zo duur omdat het volgens vele de beste Gixxer ooit is. Troy Corser weet ook wereldkampioen met dit model in de Corona kleuren, wat een mooie fiets was dat :Y


Troy Corser reed niet opy een standaard K5 hok :P

De K3-4 1000 die sturen beter in en ik kan mijn racespullen overzetten 😛
 
Laatst bewerkt:
En ik ben weer terug van bewogen weekendje mettet.
Eerst dat gezeik met die gescheurde dynamodeksel, heb ik dat gefixt..flikker ik over een spanband die de tent vast hield op mijn smoel. Zere hand, blauwe bovenarm.

Maar goed we konden rijden. :).
Redelijk constant 1.15'ers gereden en uiteindelijk nog een 1.14 eruit geperst. Al met al tevreden. Had de op 20 na snelste tijd van de dag dus mag niet klagen. Lag 3.8 seconde achter op de nr 1 tijd van de dag.

Komende periode even zoeken naar een nette dynamodeksel 2ehands en ik zie dat de remblokken ongelijkmatig slijten dus wellicht weer remklauwrevisie :(
 
Laatst bewerkt:
En ik ben weer terug van bewogen weekendje mettet.
Eerst dat gezeik met die gescheurde dynamodeksel, heb ik dat gefixt..flikker ik over een spanband die de tent vast hield op mijn smoel. Zere hand, blauwe bovenarm.

Maar goed we konden rijden. :).
Redelijk constant 1.15'ers gereden en uiteindelijk nog een 1.14 eruit geperst. Al met al tevreden. Had de op 20 na snelste tijd van de dag dus mag niet klagen. Lag 3.8 seconde achter op de nr 1 tijd van de dag.

Komende periode even zoeken naar een nette dynamodeksel 2ehands en ik zie dat de remblokken ongelijkmatig slijten dus wellicht weer remklauwrevisie :(
Volgende keer een tube kneedmetaal en een tube tijgerbalsem meenemen ;)
 
En ik ben weer terug van bewogen weekendje mettet.
Eerst dat gezeik met die gescheurde dynamodeksel, heb ik dat gefixt..flikker ik over een spanband die de tent vast hield op mijn smoel. Zere hand, blauwe bovenarm.

Maar goed we konden rijden. :).
Redelijk constant 1.15'ers gereden en uiteindelijk nog een 1.14 eruit geperst. Al met al tevreden. Had de op 20 na snelste tijd van de dag dus mag niet klagen. Lag 3.8 seconde achter op de nr 1 tijd van de dag.

Komende periode even zoeken naar een nette dynamodeksel 2ehands en ik zie dat de remblokken ongelijkmatig slijten dus wellicht weer remklauwrevisie :(

Wat is er aan de hand met je username?

Nette tijden en verder ben je een beetje een stuntel :P

Welkom bij de club. Elk jaar complete revisie. Kut systeem, om blokken te wisselen moet je het vuil wat aan de zuigers zit naar binnen drukken.
 
En ik ben weer terug van bewogen weekendje mettet.
Eerst dat gezeik met die gescheurde dynamodeksel, heb ik dat gefixt..flikker ik over een spanband die de tent vast hield op mijn smoel. Zere hand, blauwe bovenarm.

Maar goed we konden rijden. :).
Redelijk constant 1.15'ers gereden en uiteindelijk nog een 1.14 eruit geperst. Al met al tevreden. Had de op 20 na snelste tijd van de dag dus mag niet klagen. Lag 3.8 seconde achter op de nr 1 tijd van de dag.

Komende periode even zoeken naar een nette dynamodeksel 2ehands en ik zie dat de remblokken ongelijkmatig slijten dus wellicht weer remklauwrevisie :(
De schade is redelijk beperkt gebleven (fysiek en materieel) als ik het zo lees.

Toch weer een goed race weekend met het nodige beleefd inderdaad :]
 
Laatst bewerkt:
Wat is er aan de hand met je username?

Nette tijden en verder ben je een beetje een stuntel :P

Welkom bij de club. Elk jaar complete revisie. Kut systeem, om blokken te wisselen moet je het vuil wat aan de zuigers zit naar binnen drukken.

Reviseer jij elk jaar jouw remklauwen?

Heeft dat met de circuit remblokjes te maken of iets?
 
Reviseer jij elk jaar jouw remklauwen?

Heeft dat met de circuit remblokjes te maken of iets?

Nee met dat kut Brembo systeem. Zoals gezegd, om blokken te wisselen sta je vuile remzuigers naar binnen te drukken.

Elk jaar zuigers eruit, met tandenborstelen bus remmenreiniger (per klauw) hele ding schoonmaken, rubbers opnieuw vetten en de zooi weer lucht vrij zien te krijgen.
 
Wat is er aan de hand met je username?

Nette tijden en verder ben je een beetje een stuntel :P

Welkom bij de club. Elk jaar complete revisie. Kut systeem, om blokken te wisselen moet je het vuil wat aan de zuigers zit naar binnen drukken.

Heb ik aan laten passen! Wilde ook eens een andere username *D

Fotootje uit het preview album:
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan