Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

O ja, ben 24 en 25 augustus ook op mettet aan het rijden via Inter Track. Er zijn nog een paar plaatjes zie ik in iedere groep.

Mocht iemand zin hebben en het gezellig vinden om erbij te staan op de paddock: let me know!
 
O ja, ben 24 en 25 augustus ook op mettet aan het rijden via Inter Track. Er zijn nog een paar plaatjes zie ik in iedere groep.

Mocht iemand zin hebben en het gezellig vinden om erbij te staan op de paddock: let me know!
Wel van plan om volgend jaar eens op Mettet te gaan rijden, heb van de week de rest van het budget er doorheen geknald aan 3 dagen Jerez eind Oktober *O*
 
Dat is ook mijn bedoeling, dit jaar dus Jerez. Ben al filmpjes aan het kijken, het lijkt me geen lastige baan om te leren. Jij had toch ook eens een storing met mijn Quickshifter Roy? Hij ging laatst moeilijk in 5 en 6, de rest van de versnellingen deed ie het perfect.
Volgens mij vertelde je toen dat je een met een imbus boutje iets kon verstellen?
 
Dat is ook mijn bedoeling, dit jaar dus Jerez. Ben al filmpjes aan het kijken, het lijkt me geen lastige baan om te leren. Jij had toch ook eens een storing met mijn Quickshifter Roy? Hij ging laatst moeilijk in 5 en 6, de rest van de versnellingen deed ie het perfect.
Volgens mij vertelde je toen dat je een met een imbus boutje iets kon verstellen?

Ja klopt.
Zit op het zwarte blokje net boven je pedaal een heel kleine inbus. Daarna kan je de gevoeligheid afstellen. Maar of het dat is? Hij moet ook niet tè gevoelig worden.

Bij mij was het ook niet een specifieke versnelling.
 
Laatst bewerkt:
De gsx1400 wordt woensdag opgehaald zal de motor gaan missen.Hij staat te veel stil een moeilijk besluit geweest.

De gsxr1000 de K4 was vorigjaar al verkocht de advertentie op speurders was een oude 🙄
 
Hey Johan,

Ik zag op die foto's van je Duitsland trip dat je zo'n tas/koffertje over je buddyseat heen had.
Waar heb je die vandaan??
In september ga ik ook een tour doen en een tas achterop lijkt mij praktiser dan op de tank :)
 
De gsx1400 wordt woensdag opgehaald zal de motor gaan missen.Hij staat te veel stil een moeilijk besluit geweest.

De gsxr1000 de K4 was vorigjaar al verkocht de advertentie op speurders was een oude 🙄

Snap je helemaal Willem!
Ik had dat bij mijn vorige auto. En de vorige eigenaar van mijn K4 had ook effe een slik momentje toen de deal was gesloten.

Ga je toch nog effe lekker met 'm op pad en neem een paar mooie foto's :)
 
Ja klopt.
Zit op het zwarte blokje net boven je pedaal een heel kleine inbus. Daarna kan je de gevoeligheid afstellen. Maar of het dat is? Hij moet ook niet tè gevoelig worden.

Bij mij was het ook niet een specifieke versnelling.
Ik zal wel wat gereedschap mee naar Assen nemen binnenkort, en anders voorlopig maar iets gas los bij schakelen naar 5 en 6.
 
De gsx1400 wordt woensdag opgehaald zal de motor gaan missen.Hij staat te veel stil een moeilijk besluit geweest.

De gsxr1000 de K4 was vorigjaar al verkocht de advertentie op speurders was een oude 🙄

Ja jammer maar herkenbaar. Ik had de RSV-R ook best willen houden maar reed er gewoon te weinig mee en vind het zonde hem te laten staan "om hem te hebben".
Blijft leuk dat ik het rijtje compleet had!
full


Wat saai alles in z'n 2 :? Almería was in zijn 3 en het rechtestuk flatout 6 })

Je moet natuurlijk wel schakelen maar de meeste bochten zijn 2e versnelling. Zit even uit het hoofd één 4e versnelling bocht in. Maar die corkscrew is lachen.

Snap je helemaal Willem!
Ik had dat bij mijn vorige auto. En de vorige eigenaar van mijn K4 had ook effe een slik momentje toen de deal was gesloten.

Ga je toch nog effe lekker met 'm op pad en neem een paar mooie foto's :)

Je hebt hem toch niet voor zijn ogen om laten flikkeren he? :X :P

Ik zal wel wat gereedschap mee naar Assen nemen binnenkort, en anders voorlopig maar iets gas los bij schakelen naar 5 en 6.

Denk dat het lastig af stellen is op het circuit... ik heb het destijds op de testbank gedaan. Met 5 sessies kan je maar 5x wat stellen...
 
Haha gave foto Roy. Ik rij gewoon nog ff door zo. Evt voor Jerez nog langs Hoegee, kan ik gelijk kijken of ze nog wielen over hebben.
 
Snap je helemaal Willem!
Ik had dat bij mijn vorige auto. En de vorige eigenaar van mijn K4 had ook effe een slik momentje toen de deal was gesloten.

Ga je toch nog effe lekker met 'm op pad en neem een paar mooie foto's :)

Twas m'n schatje 😍

Heb al twee keer een koop teruggedraaid met een veel betere deal.De tijd is rijp ervoor heb zaterdag tijdens een ritje Eindhoven Friesland afscheid van hem genomen.Het is goed geweest mooie ritjes en veel bekijks ermee meegehad.

Nu tijd voor weer een andere uitdaging . ;)
 
Trouwens, die gixxers zijn gewilde fietsen hè. Hebben jullie ook een alarm of GPS systeem erop zitten?
Ik moet echt effe wat gaan verzinnen voor 'm! :/ Ik heb me laten vertellen over Monimoto. Iemand hier ervaring mee of een ander idee??
 
Twas m'n schatje 😍

Heb al twee keer een koop teruggedraaid met een veel betere deal.De tijd is rijp ervoor heb zaterdag tijdens een ritje Eindhoven Friesland afscheid van hem genomen.Het is goed geweest mooie ritjes en veel bekijks ermee meegehad.

Nu tijd voor weer een andere uitdaging . ;)

.... en dat is??...
 
Die remklauw revisie ga ik onthouden roy.. verder.. Ik ga volgend jaar met een paar circuit jongens naar spa. Staat al lang op het verlang lijstje. Komend weekend ga ik weer als toeschouwer langs de baan staan. Bij de 6 uurs race VLN op de Nürburgring GP circuit en de Nordschleife.

Vandaag banden terug gekregen. Supercorsa er weer Op dus hopen op mooi weer 27 augustus. Wat een &$&$ werk met die achterband erin zetten. De grootste ruzie gehad met de wiel bus dus gelijk vaste wielbussen besteld en van de winter een snelwissel systeem laten maken door druijf.
 
Trouwens, die gixxers zijn gewilde fietsen hè. Hebben jullie ook een alarm of GPS systeem erop zitten?
Ik moet echt effe wat gaan verzinnen voor 'm! :/ Ik heb me laten vertellen over Monimoto. Iemand hier ervaring mee of een ander idee??
Ik haat alarm systemen. Bij de motor parkeerplaats tijdens de tt kan je al hele muziek programma’s beluisteren. Klere dingen :r
 
Wat saai alles in z'n 2 :? Almería was in zijn 3 en het rechtestuk flatout 6 })

Ligt ook aan de kettingset/motor.
Met de gsxr 750 heb ik 1 bocht ik zn 3, de rest idd 2 en 1x in zn 1.
Rechte stuk dan wel weer in zn 5.

Technische en veilige baan dus helemaal goed wat mij betreft.
Naast dat weekend mettet pak ik nog 1 dagje zolder dit jaar. Volgend jaar Assen en Zandvoort op de planning naast Mettet, Croix en Zolder.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan