Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Ik haat alarm systemen. Bij de motor parkeerplaats tijdens de tt kan je al hele muziek programma’s beluisteren. Klere dingen :r

Ja ik vind dat ook hinderlijk. GPS systeem is dan ook waar mijn voorkeur naar uitgaat.
Hier in de randstad Zuid-Holland worden de gixxers op bestelling gestolen. Ik ken verhalen dat ze de hal van het huis zijn meegenomen, beneden de flat neergezet naar boven wat drinken en weg was 'ie.
Ikzelf had laatst met een maatje bij de Mc Donalds afgssproken. Parkeerterrein was vrij leeg en zo hadden we allebei een eigen parkeerplaats voor onze motoren. We zaten op het terras buiten toen er een auto aan kwam rijden en precies naast de mijne ging parkeren. Dat irriteert me sowieso al als je alle parkeermogelijkheden hebt en je precies naast mijn motor of auto moet gaan staan :( maar goed ik aanschou dat er stappen vier gasten uit. Lopen direct naar mijn motor en kijken links en rechts om zich heen. Ik dacht wtf! en stond op. We hadden oogcontact en ze stapten alle vier weer in en reden meteen weg. Vaaaaaaag dit toch!?!

Nu rij ik niet vaak in de stad maar toch... ik wil graag nog langer van 'm genieten :Y
 
Ja ik vind dat ook hinderlijk. GPS systeem is dan ook waar mijn voorkeur naar uitgaat.
Hier in de randstad Zuid-Holland worden de gixxers op bestelling gestolen. Ik ken verhalen dat ze de hal van het huis zijn meegenomen, beneden de flat neergezet naar boven wat drinken en weg was 'ie.
Ikzelf had laatst met een maatje bij de Mc Donalds afgssproken. Parkeerterrein was vrij leeg en zo hadden we allebei een eigen parkeerplaats voor onze motoren. We zaten op het terras buiten toen er een auto aan kwam rijden en precies naast de mijne ging parkeren. Dat irriteert me sowieso al als je alle parkeermogelijkheden hebt en je precies naast mijn motor of auto moet gaan staan :( maar goed ik aanschou dat er stappen vier gasten uit. Lopen direct naar mijn motor en kijken links en rechts om zich heen. Ik dacht wtf! en stond op. We hadden oogcontact en ze stapten alle vier weer in en reden meteen weg. Vaaaaaaag dit toch!?!

Nu rij ik niet vaak in de stad maar toch... ik wil graag nog langer van 'm genieten :Y

Tuig is het zulke lui jatten op bestelling en een alarm deerd hen niet ,al zou je hem vastlassen dan nog nemen ze hem mee.
 
Diepe zucht.... :N

Jouw fout dat je zo eerlijk was ;) :j

Trouwens, die gixxers zijn gewilde fietsen hè. Hebben jullie ook een alarm of GPS systeem erop zitten?
Ik moet echt effe wat gaan verzinnen voor 'm! :/ Ik heb me laten vertellen over Monimoto. Iemand hier ervaring mee of een ander idee??

Op mijn k4 destijds wel maar alleen omdat hij toen splinternieuw was en het moest van de verzekering.
Aardvast leggen heeft meer nut dan een alarm, kijkt niemand van op.

Mooie foto Roy met al je schatjes 😍 jij weet net als ik dat veel motoren een berg tijd kost.

Het Circuitrijden neemt nu gewoon teveel tijd inbeslag.Neu niks laten omflikkeren :P

Ja als je ouder word ga je voor kwaliteit ipv kwantiteit ;)

Die remklauw revisie ga ik onthouden roy.. verder.. Ik ga volgend jaar met een paar circuit jongens naar spa. Staat al lang op het verlang lijstje. Komend weekend ga ik weer als toeschouwer langs de baan staan. Bij de 6 uurs race VLN op de Nürburgring GP circuit en de Nordschleife.

Vandaag banden terug gekregen. Supercorsa er weer Op dus hopen op mooi weer 27 augustus. Wat een &$&$ werk met die achterband erin zetten. De grootste ruzie gehad met de wiel bus dus gelijk vaste wielbussen besteld en van de winter een snelwissel systeem laten maken door druijf.

Als het goed is moet jouw klauw al blijven hangen? Vaste bussen is idd wel handig.

Ja ik vind dat ook hinderlijk. GPS systeem is dan ook waar mijn voorkeur naar uitgaat.
Hier in de randstad Zuid-Holland worden de gixxers op bestelling gestolen. Ik ken verhalen dat ze de hal van het huis zijn meegenomen, beneden de flat neergezet naar boven wat drinken en weg was 'ie.
Ikzelf had laatst met een maatje bij de Mc Donalds afgssproken. Parkeerterrein was vrij leeg en zo hadden we allebei een eigen parkeerplaats voor onze motoren. We zaten op het terras buiten toen er een auto aan kwam rijden en precies naast de mijne ging parkeren. Dat irriteert me sowieso al als je alle parkeermogelijkheden hebt en je precies naast mijn motor of auto moet gaan staan :( maar goed ik aanschou dat er stappen vier gasten uit. Lopen direct naar mijn motor en kijken links en rechts om zich heen. Ik dacht wtf! en stond op. We hadden oogcontact en ze stapten alle vier weer in en reden meteen weg. Vaaaaaaag dit toch!?!

Nu rij ik niet vaak in de stad maar toch... ik wil graag nog langer van 'm genieten :Y

Zeker vaag, aardvast zoals ik al zei... een motor is binnen 10seconden weg als hij niet vast ligt en ergens buiten staat.
Maar ook GPS houd ze niet tegen, dan is hij al weg tenslotte.

Oja die had je laatst al gepost!

Ga je aan deze zo houden of ga je er nog aan sleutelen?

Die is net verkocht...
Hij heeft er nog maar 2 nu als ik me niet vergis? Een SRAD en de circuit k4.
 
Jouw fout dat je zo eerlijk was ;) :jZeker vaag, aardvast zoals ik al zei... een motor is binnen 10seconden weg als hij niet vast ligt en ergens buiten staat.
Maar ook GPS houd ze niet tegen, dan is hij al weg tenslotte.

Doe eens lief Roy.... :/

Ja klopt het gaat me meer om onderweg. Ik heb wel altijd een slot bij me maar áls 'ie dan weg zou zijn dan weet ik in ieder geval wáár ik stennis moet gaan schoppen 8-)
 
Ja ik vind dat ook hinderlijk. GPS systeem is dan ook waar mijn voorkeur naar uitgaat.
Hier in de randstad Zuid-Holland worden de gixxers op bestelling gestolen. Ik ken verhalen dat ze de hal van het huis zijn meegenomen, beneden de flat neergezet naar boven wat drinken en weg was 'ie.
Ikzelf had laatst met een maatje bij de Mc Donalds afgssproken. Parkeerterrein was vrij leeg en zo hadden we allebei een eigen parkeerplaats voor onze motoren. We zaten op het terras buiten toen er een auto aan kwam rijden en precies naast de mijne ging parkeren. Dat irriteert me sowieso al als je alle parkeermogelijkheden hebt en je precies naast mijn motor of auto moet gaan staan :( maar goed ik aanschou dat er stappen vier gasten uit. Lopen direct naar mijn motor en kijken links en rechts om zich heen. Ik dacht wtf! en stond op. We hadden oogcontact en ze stapten alle vier weer in en reden meteen weg. Vaaaaaaag dit toch!?!

Nu rij ik niet vaak in de stad maar toch... ik wil graag nog langer van 'm genieten :Y
Hufters!
In de auto wereld is het ook erg. Word ook op bestelling gejat of onderdelen gejat.. GPS maakt niet veel verschil. Motor is dan al gejat en men weet toch wel ongeveer waar ze de gps kunnen vinden. Je doet er zo weinig tegen maar kan het ze wel moeilijk maken en hopen dat ze hem laten staan. Je wil niet weten hoeveel crossmotoren er worden gejat. Op de meest bijzondere plekken..
 
Doe eens lief Roy.... :/

Ja klopt het gaat me meer om onderweg. Ik heb wel altijd een slot bij me maar áls 'ie dan weg zou zijn dan weet ik in ieder geval wáár ik stennis moet gaan schoppen 8-)

[me="Roy "R""]aait over bolletje Diabla :j[/me]

Als het puur voor onderweg is en je bent redelijk dichtbij, schijfremslot met alarm?

Normaal alarm geeft te vaak gedoe, gps hebben ze snel gevonden/verwijderd/voor onze blauwe vrienden in actie komen... maar ook onderweg een goed kettingslot. Met wat geluk prop je die onder het zadel want:
Zo snel is hij weg, met of zonder alarm gps ed.
 
Laatst bewerkt:
Hufters!
In de auto wereld is het ook erg. Word ook op bestelling gejat of onderdelen gejat.. GPS maakt niet veel verschil. Motor is dan al gejat en men weet toch wel ongeveer waar ze de gps kunnen vinden. Je doet er zo weinig tegen maar kan het ze wel moeilijk maken en hopen dat ze hem laten staan. Je wil niet weten hoeveel crossmotoren er worden gejat. Op de meest bijzondere plekken..

:^

Langs een weg of op parkeerplaatsen parkeren is iets wat ik sowieso niet doe.

Dat is het ook wel makkelijk maken.
 
Laatst bewerkt:
[me="Roy "R""]aait over bolletje Diabla :j[/me]

Als het puur voor onderweg is en je bent redelijk dichtbij, schijfremslot met alarm?

Normaal alarm geeft te vaak gedoe, gps hebben ze snel gevonden/verwijderd/voor onze blauwe vrienden in actie komen... maar ook onderweg een goed kettingslot. Met wat geluk prop je die onder het zadel want:
Zo snel is hij weg, met of zonder alarm gps ed.

Het zijn echt ratten gewoon :(
Ja dat heb ik, moest ook voor de verzekering en die heb ik dan ook altijd bij me en zet 'm sowieso altijd ergens aan vast. Desnoods aan de motor van degene waarmee ik dan rij.

Nu heb ik helemaal niets en dat geeft toch niet zo'n prettig gevoel dat ik daarom dacht aan die Monimoto. ...
 
Ik moet zeggen dat ik daar onderweg vrij laks in ben.
Thuis alles goed beschermd staan maar onderweg lullig schijfremslot en ik ben gedekt. Zal ermee te maken hebben dat in het oosten van het land minder gejat word.
 
Paar jaar geleden is er bij ons ingebroken. Ze kwamen niet in de garage bij de motors dus hebben ze de auto waarin ze waren vol in de achteruit door de garagedeur gereden...

1 motor (s1000rr) in de achterklep gelegd en de andere motor (r6) achterstevoren weggesleept terwijl schijfremslot er nog op zat.

De motor die in de auto lag is bij de eerste verkeersdrempel er weer uit gevallen. 10 seconde later kwam de politie terwijl ze de motor opnieuw in de auto probeerde te leggen.

2 weken later ben ik gebeld door de politie dat er in een huiskamer een r6 stond met mijn kenteken. Letterlijk 2 straten verderop...schijfremslot zat er nog op.
 
Laatst bewerkt:
Als men met een auto de garage in gaat rammen, Ja, wat doe je daar tegen? Een gepantserde garage? Dat schiet ook een beetje zijn doel voorbij als het gaat om motoren beveiligen.

Gevalletje van "als zij het echt willen hebben dan pakken zij het toch wel".

Het blijft altijd een beetje een kat en muis spel met de afweging tot hoe ver je voor jouzelf wilt gaan.

Ik heb tegenwoordig enkel een schijfslot voor op het werk en daar zet ik deze nu op het eigen terrein van mijn werk.
Mijn vorige motor die ze geprobeerd hebben te stelen hier stond op de stoep (openbare weg), want dat scheelt mij 30 seconden lopen. :+ |(
Was overigens "midden" op een stoep zonder weg of fietspad er naast pal voor de deur (en camera's) dus dat had ik uiteraard ook nooit verwacht. Zo zie je maar weer.

Zij stonden wel mooi vol in beeld en er zijn ook aanhoudingen verricht. Ik heb echter op dat moment besloten dat ik niet meer op de hoogte gehouden wilde worden door de politie (dat kan je schijnbaar zelf kiezen tegenwoordig), omdat het voor mij toch niet meer van toepassing was. De motor had ik al afstand van gedaan en was al opgekocht \ uitgekeerd.

Thuis staat die in de schuur. Heel soms in de tuin voordat die de schuur in gaat. Schuur heeft een goede deur met goed slot. De poort achter is ook altijd op slot en de steeg is een uitdaging voor hen die er nooit doorheen zijn gegaan.

Al met al geen garanties :)

Ik heb sinds vorig jaar weer een auto (na bijna 10 jaar enkel motoren gehad te hebben) dus in mijn vrije tijd pak ik de motor eigenlijk bijna nooit meer. Ik kom dus niet vaak op andere plekken met deze motor.

Mijn auto heeft een klasse 3 alarm die voornamelijk wel eens afgaat omdat ik instap. :')
 
Laatst bewerkt:
Het is aardig leeg in de garage :o
Eerst brak ik m'n nek over de motoren en nu kan ik er een circuit in de garage aanleggen :+
 
Nog niet de KTM Rick ,wil eerst een tussenfase 1000 gaan rijden wat een GSXR1000 K3 K4 gaat worden.Deze modellen passen het beste bij mijn K4 750 die het volgend jaar eruit gaat.Ik kan ook veel racespullen overzetten op de Suzuki.Beide motoren kan ik redelijk kosten neutraal rijden.

Of een vrouw voor ramen lappen, schoonmaken en dat soort dingen *D

Wil nog wat langer een vrij man zijn *D :P :+
 
Nog niet de KTM Rick ,wil eerst een tussenfase 1000 gaan rijden wat een GSXR1000 K3 K4 gaat worden.Deze modellen passen het beste bij mijn K4 750 die het volgend jaar eruit gaat.Ik kan ook veel racespullen overzetten op de Suzuki.Beide motoren kan ik redelijk kosten neutraal rijden.Wil nog wat langer een vrij man zijn *D :P :+
Ah slim!!
 
25ggi91.jpg


Kunnen nog wel een circuitweekendje mee :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan