Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

o9ee69.jpg

Vandaag blokken gewisseld. Uit de linker klauw kwamen blokken met ruim 50% vlees en uit de rechter klauw kwamen blokken die helemaal op waren.

Begin dit jaar zijn de klauwen gereviseerd. Zo extreem heb ik heb nog nooit gehad. Iemand enig idee wat dit betekent?

Voor de duidelijkheid: de blokken op de foto zijn beide de gebruikte blokken.

Zuigertjes waren schoon en soepel.
 
Laatst bewerkt:
Zijn het wel dezelfde blokken? Want verschillend materiaal slijt ook verschillend.
Lijkt wel of de dikke ook scheef is afgesleten?

Zou gewoon alles loshalen, schoonmaken, ate vet aan de rubbers en nieuwe remblokken en dan eens bekijken wat het doet.
 
Ik wilde het toen niet zeggen dat het China meukzooi was die vacuümpomp.Een beetje een goede kost een 80 eurie.

Over Chineese meukzooi gesproken..... je hebt helemaal gelijk Willem.
Een paar maanden geleden had ik een koppeling-en remhendel setje besteld bij Ali. Zwart, opklapbaar en verstelbaar voor €30. Ik helemaal blij toen ze eindelijk geleverd werden.... helaas! ze pasten niet. De hendel was "te dik/breed".
Ik contact opgenomen, duurde even een aantal berichten voor het helder was waardoor ze niet pasten, afijn de beste man had wel een oplossing en zou die toesturen.... heeft 'ie gewoon die hendel gevijld!!!
Ja daaaaag, nou die wil ik niet :N nu gaat 'ie dan m'n geld teruggeven.
Grrrr.... al die tijd wachten voor niks!! Ik had al lang en breed met andere hendels kunnen rijden :(



full
 
Zijn 100% dezelfde blokken.
Hebben t zooitje losgemaakt en helemaal schoongemaakt. Zal het komend weekend in de gaten houden.

De dikste is idd ook wat schuin afgesleten.
 
Over Chineese meukzooi gesproken..... je hebt helemaal gelijk Willem.
Een paar maanden geleden had ik een koppeling-en remhendel setje besteld bij Ali. Zwart, opklapbaar en verstelbaar voor €30. Ik helemaal blij toen ze eindelijk geleverd werden.... helaas! ze pasten niet. De hendel was "te dik/breed".
Ik contact opgenomen, duurde even een aantal berichten voor het helder was waardoor ze niet pasten, afijn de beste man had wel een oplossing en zou die toesturen.... heeft 'ie gewoon die hendel gevijld!!!
Ja daaaaag, nou die wil ik niet :N nu gaat 'ie dan m'n geld teruggeven.
Grrrr.... al die tijd wachten voor niks!! Ik had al lang en breed met andere hendels kunnen rijden :(



[afbeelding]


Helaas wel La Diabla , weet je ook ik hou van alles uitproberen . Heb veel gekocht uit China en heb alles uiteindelijk kunnen weggooien.Het paste niet of het brak af of niet betrouwbaar zoals remschijven.Goedkoop is nog altijd duurkoop en da's helaas een keihard feit.

Heb nu dan een }) originele Chineese GoPro gekocht a 35 EURO , ben benieuwd *D :+ De film kwaliteit hoeft voor mij niet perfect hoogwaardig te zijn het is maar dat ik iets kan filmen op t circuit.

Vermoedelijk zal ik je hier a.s zaterdag melden dat ook dit $%%$#@$% :( WAS :+
 
Helaas wel La Diabla , weet je ook ik hou van alles uitproberen . Heb veel gekocht uit China en heb alles uiteindelijk kunnen weggooien.Het paste niet of het brak af of niet betrouwbaar zoals remschijven.Goedkoop is nog altijd duurkoop en da's helaas een keihard feit.

Heb nu dan een }) originele Chineese GoPro gekocht a 35 EURO , ben benieuwd *D :+ De film kwaliteit hoeft voor mij niet perfect hoogwaardig te zijn het is maar dat ik iets kan filmen op t circuit.

Vermoedelijk zal ik je hier a.s zaterdag melden dat ook dit $%%$#@$% :( WAS :+

Hahaha nou ik wacht je ervaring met smart af want ik ben ook naar een GoPro op zoek ;)

Voorlopig ben ik effe klaar met Ali en ga ik verder kijken waar ik soortgelijke hendels kan gaan halen
 
Zijn 100% dezelfde blokken.
Hebben t zooitje losgemaakt en helemaal schoongemaakt. Zal het komend weekend in de gaten houden.

De dikste is idd ook wat schuin afgesleten.

Schuin slijten betekend toch problemen met je remmen.
Schijf scheef op je wiel, remzuigers die onder druk kantelen, you name it...
 
Dat is niet gemeen, dat is gewoon een toevoeging zodat je niet verwacht voor dergelijke lage prijzen een set kan kopen.
Weet niet meer wat ik destijds heb betaald namelijk.

Je moet niet alles als aanval opvatten, behalve dat ik daar geen reden voor heb zou ik dan wel duidelijker zijn.
Het is internet, lees het met een positieve insteek dan is het veel gezelliger :)
 
Over Chineese meukzooi gesproken..... je hebt helemaal gelijk Willem.
Een paar maanden geleden had ik een koppeling-en remhendel setje besteld bij Ali. Zwart, opklapbaar en verstelbaar voor €30. Ik helemaal blij toen ze eindelijk geleverd werden.... helaas! ze pasten niet. De hendel was "te dik/breed".
Ik contact opgenomen, duurde even een aantal berichten voor het helder was waardoor ze niet pasten, afijn de beste man had wel een oplossing en zou die toesturen.... heeft 'ie gewoon die hendel gevijld!!!
Ja daaaaag, nou die wil ik niet :N nu gaat 'ie dan m'n geld teruggeven.
Grrrr.... al die tijd wachten voor niks!! Ik had al lang en breed met andere hendels kunnen rijden :(



[afbeelding]

Ik heb zo'n zelfde setje. Had alleen de koppeling nodig en die past prima. De remhendel heb ik dus nog liggen. Hij is helemaal zwart met een blauwe adjuster. Laat maar weten als je daar interesse in hebt.

Op mijn R1 zitten ook Titax hendels, da's prima spul maar was geloof ik 140 ofzo voor een setje.
 
Laatst bewerkt:
Helaas wel La Diabla , weet je ook ik hou van alles uitproberen . Heb veel gekocht uit China en heb alles uiteindelijk kunnen weggooien.Het paste niet of het brak af of niet betrouwbaar zoals remschijven.Goedkoop is nog altijd duurkoop en da's helaas een keihard feit.

Heb nu dan een }) originele Chineese GoPro gekocht a 35 EURO , ben benieuwd *D :+ De film kwaliteit hoeft voor mij niet perfect hoogwaardig te zijn het is maar dat ik iets kan filmen op t circuit.

Vermoedelijk zal ik je hier a.s zaterdag melden dat ook dit $%%$#@$% :( WAS :+

Ha die Goplo van €35 heb ik ook. Doet het op zich prima, maar het is duidelijk mindere kwaliteit dan een gopro.
 
Ik heb zo'n zelfde setje. Had alleen de koppeling nodig en die past prima. De remhendel heb ik dus nog liggen. Hij is helemaal zwart met een blauwe adjuster. Laat maar weten als je daar interesse in hebt.

Op mijn R1 zitten ook Titax hendels, da's prima spul maar was geloof ik 140 ofzo voor een setje.

Titax heb je wel verschillende geloof ik. Vast, opklapbaar, opklapbaar en lengte verstelbaar.
Ik had die 3e want de rsv heeft een zware koppeling en goeie rem. Dus rem kort, koppeling lang en toch dezelfde hendels.
 
Dat is niet gemeen, dat is gewoon een toevoeging zodat je niet verwacht voor dergelijke lage prijzen een set kan kopen.
Weet niet meer wat ik destijds heb betaald namelijk.

Je moet niet alles als aanval opvatten, behalve dat ik daar geen reden voor heb zou ik dan wel duidelijker zijn.
Het is internet, lees het met een positieve insteek dan is het veel gezelliger :)

Nee duhu natuurlijk snap ik dat ook wel 😤
Oh nee begrijp me niet verkeerd dat ik het zo opvat. Het kwam gewoon over alsof ik onder een steen vandaan kom en dat is niet zo daarom zei ik dat
 
Ik heb zo'n zelfde setje. Had alleen de koppeling nodig en die past prima. De remhendel heb ik dus nog liggen. Hij is helemaal zwart met een blauwe adjuster. Laat maar weten als je daar interesse in hebt.

Op mijn R1 zitten ook Titax hendels, da's prima spul maar was geloof ik 140 ofzo voor een setje.

Nou ik wil helemaal zwarte hendels en ik ga daar niet meer nog een koppelingshendel bestellen. Bedankt in ieder geval :t
Bij de dealer hadden ze ook een set voor dezelfde prijs maar ja ik dacht eerst bij Ali proberen. Weet alleen even het merk niet meer welke ik daar had gezien
 
Vanmiddag mijn motor helaas zachtjes neer moeten leggen '(
Hierbij is mijn koppelingsheuvel afgebroken. Heeft iemand toevallig een originele waar hij/zij vanaf wilt?

Originele stuurgewichten zijn ook welkom O-)

Bedankt
 
Nou ik wil helemaal zwarte hendels en ik ga daar niet meer nog een koppelingshendel bestellen. Bedankt in ieder geval :t
Bij de dealer hadden ze ook een set voor dezelfde prijs maar ja ik dacht eerst bij Ali proberen. Weet alleen even het merk niet meer welke ik daar had gezien

Gilles tooling maakt heel erg mooi sjiek spul Google er maar eens op :t
 
Wat bedoelt exact men met koplampen L/H of flat dip beam ? Is dat het verschil tussen EU of UK of hoogte instelling?
 
Terug
Bovenaan Onderaan