Circuitdag Anderstorp

Joost#59

Die hard MF'er
4 feb 2005
714
21
Groningen
Välkommen åter,

Heeft iemand ervaring met circuitdagen boeken op Anderstorp, Zweden?

Een maat van me emigreert daar naartoe, wat een roadtrip incl. circuitdag binnen handbereik brengt :)

Google ten spijt, niet echt data/info/prijzen kunnen vinden, dus: weten jullie ingangen om iets te boeken?

:]
 
Laatst bewerkt:
Tnx anyway Roy,

Maat in kwestie spreekt een aardig woordje IKEA en zijn vriendin is Zweedse, maar via internet zo gauw niets kunnen vinden. Ze zijn daar wat minder webberig dan wij geloof ik...
 
Tnx anyway Roy,

Maat in kwestie spreekt een aardig woordje IKEA en zijn vriendin is Zweedse, maar via internet zo gauw niets kunnen vinden. Ze zijn daar wat minder webberig dan wij geloof ik...

Hmmm, anders hem circuit laten bellen?
Trouwens, in Zweden spreken ze over het algemeen ook een goed woordje Engels. Je zou het circuit eens kunnen mailen?

Wel gaaf trouwens, eens een ander circuit als Assen/Zolder/Spa/ed
 
Laatst bewerkt:
Ja toch?

Niet dat er iets mis is met onze Drentse hei, maar mijn allereerste circuitdag -9 juli jl.- was toevallig op Mettet.

Misschien maar een missie van maken: landen afvinken. Circuitdagje Kyalami, Zuid-Afrika iemand? :+
 
Ja toch?

Niet dat er iets mis is met onze Drentse hei, maar mijn allereerste circuitdag -9 juli jl.- was toevallig op Mettet.

Misschien maar een missie van maken: landen afvinken. Circuitdagje Kyalami, Zuid-Afrika iemand? :+

Nee, prima baan. Maar die kennen we wel. Mettet is ook leuk met die corckscrew, nu 3x gereden.
Ik probeer elk jaar minimaal 1 nieuw circuit aan te doen. Dit jaar toevallig zelfs 3, Croix-en-Ternois, Lausitzring en Sachsenring.

Het Circuit Rondetijden Topic (Lees OP!)
 
Laatst bewerkt:
Vet man, 1 nieuwe track p.j. lijkt me mooi streven.

Ik durf me nog ff niet te melden in bovengenoemd topic, haha. Heb op Mettet ontzettend veel geleerd, maar niveau1 met voorrijder levert nog geen ZAC tijden :P

A.s. dinsdag 3 sessies MSL op Assen en ook 2 september 2theX, hoop dan toch wel wat leuks te kunnen rijden ;)
Wellicht dit najaar, anders 2019, voor m'n TOMS.
 
Laatst bewerkt:
Vet man, 1 nieuwe track p.j. lijkt me mooi streven.

Ik durf me nog ff niet te melden in bovengenoemd topic, haha. Heb op Mettet ontzettend veel geleerd, maar niveau1 met voorrijder levert nog geen ZAC tijden :P

A.s. dinsdag 3 sessies MSL op Assen en ook 2 september 2theX, hoop dan toch wel wat leuks te kunnen rijden ;)
Wellicht dit najaar, anders 2019, voor m'n TOMS.

hey Joost ik zie dat jij bij mij uit de buurt komt....je mag mij vrijblijvend contacten om circuit ervaring etcetera uit te wisselen.ik kan jou geen pm sturen want die staat niet aan. je mag me gerust mailen robin.brouwer@hotmail.com
 
You've got mail + I'm PMable now (tnx, wist niet dat uit stond)
 
Laatst bewerkt:
Vet man, 1 nieuwe track p.j. lijkt me mooi streven.

Ik durf me nog ff niet te melden in bovengenoemd topic, haha. Heb op Mettet ontzettend veel geleerd, maar niveau1 met voorrijder levert nog geen ZAC tijden :P

A.s. dinsdag 3 sessies MSL op Assen en ook 2 september 2theX, hoop dan toch wel wat leuks te kunnen rijden ;)
Wellicht dit najaar, anders 2019, voor m'n TOMS.

Ja, RSZ zit naar mijn smaak teveel op Assen dus ben blij dat ze dit jaar Croix en de Lausitzring hebben toegevoegd.

1:33 heb ik 1 rondje geklokt op je filmpje. Ja dat zet op Mettet nog niet echt zoden aan de dijk. Maar hè je moet ergens beginnen! Ik zou je gewoon melden (mits je ook transponder tijden hebt) en dan kan je lekker je progressie bij houden :)

2 september ben ik er vanaf de middag ergens! Ik heb dan maar 1 sessie geboekt, 3 september rijden we de endurance op Assen.
Als je nu 15 okt je TOMS gaat doen?
Klik hier en maak me blij ;)
 
Dus je gaat dit jaar je TOMS al doen, niet 2019 ;)
Maar prima natuurlijk en nee als ik zelfs sponsoren heb ga ik niet weer andere rijders sponsoren :P


Ja, zag dat ene rondje al dat je behoorlijk moest inhouden. Komt vanzelf allemaal en wie weet tot op Assen de 2e dan :)
 
Ja, RSZ zit naar mijn smaak teveel op Assen dus ben blij dat ze dit jaar Croix en de Lausitzring hebben toegevoegd.

1:33 heb ik 1 rondje geklokt op je filmpje. Ja dat zet op Mettet nog niet echt zoden aan de dijk. Maar hè je moet ergens beginnen! Ik zou je gewoon melden (mits je ook transponder tijden hebt) en dan kan je lekker je progressie bij houden :)

2 september ben ik er vanaf de middag ergens! Ik heb dan maar 1 sessie geboekt, 3 september rijden we de endurance op Assen.
Als je nu 15 okt je TOMS gaat doen?
Klik hier en maak me blij ;)

Roy, ik kan je misschien wel aan de 50% korting helpen :W , maar kan je geen PB sturen....
 
Laatst bewerkt:
Goed punt :P

Zie je de 2e! Te herkennen als #58, maar dan zonder krullen en met baard.

En ietsje minder snel ;)

Roy, ik kan je misschien wel aan de 50% korting helpen :W , maar kan je geen PB sturen....

:j

PB doe ik niet aan, mail staat in mijn profiel maar die heb jij er ook in staan dus zal je gelijk even mailen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan